Miten vaihtaa ihmisen ihonväri?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Miten toi yleensäkkin onnistuu?.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija
jpatrik
Miten toi yleensäkkin onnistuu?.

Itseruskettavilla voiteilla, niissä käytetään dihydroksiasetonia ja joissakin myös erytroloosia, jolla tulee luonnollisemman näköinen rusketus.
Ihon vaalentaminen onnistuu mm. hydrokinonilla ja joillakin elohopeayhdisteillä, ihon vaalenemisen lisäksi saattaa tulla syöpä kuten Mikael Jaksonilla, lisukkeena munuais- ja hermostovaurioita.

Vierailija
deep'n'dark
Meinasin sanoa että kysy Michael Jacksonilta mutta ei oo enään mahdollista.

Älä nyt vielä. Jacksonin hautajaiset olivat niin suuri media-tapahtuma, että perikunta päättänee pitää siitä vielä suuren maailmakiertueen.

Vierailija

Noh, onkos täällä ketää tummaihoista, voin tehdä hyvinkin ruskeasta vaaleaihoisen sopivaa korvausta vastaan.
500.000 euroa, mahdollisista riskeistä ei saa alennusta, eikä saa kertoa et se olin mä.
Valkoset haluu ruskeiks ja ruskeet valkosex, oonkohan mäki väärän värinen?

Vierailija

Mietin ihan samaa yksi päivä, että miten se Jackson teki sen. Tosin koko kroppaa ei taidettu ikinä näyttää... ehkä naamassa vaihdettiin koko iho ja värjättiin 'epäpuhtaudet'?

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Mei long
Ihonväriä vaalentaa ainakin sairaus nimeltä valkopälvi tai vitiligo, joka Michael Jacksonillakin kuulemma oli.
http://en.wikipedia.org/wiki/Vitiligo

Myös eräät ihosairauksien hoidot kuulemma hävittävät pigmenttiä.

Eli vaalea ihoisuus on syntynyt tuosta vitiligosta?

Eli eikö tota sairautta kannattaisisi levittää afrikkaan, niin kaikki olisi vaaleaihoisia ja rasismi häviäisisi kokomaapallolta? Toi ei varmaankaan taida olla virusperäinen joten se on varmaan geneettinen. Eli periytyykö se?
Onko kaikilla vaalea ihoisilla se?

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Mei long
Ihonväriä vaalentaa ainakin sairaus nimeltä valkopälvi tai vitiligo, joka Michael Jacksonillakin kuulemma oli.
http://en.wikipedia.org/wiki/Vitiligo

Myös eräät ihosairauksien hoidot kuulemma hävittävät pigmenttiä.

Mulla on näemmä tuommoinen sairaus ja ilmeisen vakavana. Ruskeaa pigmenttiä on vaan muutamassa paikassa pieninä läntteinä. Saakohan tuohon Suomesta hoitoa ja maksaako KELA?

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Loppu rotuongelmille ja rasismille?

(HS 17.7. (STT-AFP)

"Kreikkalainen naislääkäri Eva Chryssanthis väittää keksineensä menetelmän neekerien valkaisemiseksi niin,että näiden ihonväriksi tulee valkoinen. Hän sanoi päässeensä tulokseen siten,että "potilaisiin" istutetaan leucodermitis-niminen sairaus. Hän väittää menetelmän olevan täysin vaarattoman ja lisää,että tuloksiin päästään 98 tapauksessa sadasta".

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat