Ajatusten kulku ja kannabis

Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

Toissapäivänä olin enon luona ja me vedettiin kannabis-pössyt.
Ei varmaan oo mikään yllätys että silloin tajunta laajenee ja dopamiinisuihkut jyllää pään sisällä. Olen jo jonkin aikaa ajatellut perustaa firman ja nyt kun vedin pilveä niin mulla alkoi vyöryämään ajatuksia ja visioita asian suhteen. Tunsin olevani geenius jolla ei oo mitään rajoja viedä asia loppuun.

En halua väitellä että pitäiskö kannabis lailistaa enkä väitä etteikö kannabis omaa myös negatiivisia puolia mutta kun punnitaan haitat ja hyödyt niin mun kohdalla vie voiton kannabiksen hyvyys.

Kyllähän kannabis saa aikaan joskus ihmeitä - ajatuksien tulva joka siitä syntyy voi olla oivallinen keino löytää jyviä joita voi hyödyntää monessa asiassa.

Mielikuvitus ja kannabis kulkee käsi kädessä ja jos kerran viikossa sitä käyttää pohdiskeluun niin ei se kyllä haitaksi ole.

En nyt ole löytänyt mitään artikkelia jossa on kerrottu tarkemmin että mikä saa ajatukset lentoon ja miksi sen vaikutuksen alaisena ihminen kokee monia heurekan hetkiä.

T: Heurekan hetket

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Kommentit (5)

Vierailija

Viime kerrasta on vuosi aikaa ja muistan seuraavaa...

Onkohan niin, että ajatukset tulevat kyllä mieleen aina, mutta töyhyissä ne jotenkin ottaa huomioon tarkemmin? Tarkoitan tällä sitä, että ajatukset siellä päässä ovat, mutta ne huomaa tarkemmin while in high. Itse huomasin saman jutun Fear and Loathing in Las Vegas-elokuvaa katsellessani ja "humala" tilaa tarkastellessa. Kyllähän minä huomasin miten vaikeaa karusellista poistuminen oli, mutta jotenkin kiinnitin huomioni siihen poistumiseen pöllyissä huomattavasti enemmän ja se oli HAUSKAA =)

Ihan tässä mietiskelen alkoholin voimalla.

Vierailija

Tuttu juttu.

Pitäisi tosin olla jonkinlainen ajatusten tallentaja, usein kun näitä hienoja ajatuksia ei sitten myöhemmin muista, mutta ehkä sekin tulevaisuudessa mahdollista teknologian kehittyessä.

Toinen ongelma myssyn passivoiva vaikutus, ts. aiheutuva saamattomuus ja flegmaattisuus, "ei jaksa nyt"- tila joka hatseista aiheutuu.

Loppujen lopuksi olen samaa mieltä niin luovuuden ja kannabiksen liitosta kuin laillistamisesta. Kautta aikojen on Santa Maria tunnettu mystikkojen ja shamaanien ja poppamiesten työkaluna tienä oivalluksiin ja syvälliseen viisauteen.

On suorastaan rikollista pitää nyky-yhteiskunnassa pyhää yrttiä kiellettynä hedelmä kun käytännössä koko muu EU salliin käytön.

Vierailija

Just to make sure... Siis minähän en käytä höpöheinää.
Foliohatu päässä...

Ratkaisu. Kynä ja lehtiö käteen ennen "aktia".
Saattaa tulla hyviä juttuja tekstina tai jopa grafiikkana.

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005
thuga101
Just to make sure... Siis minähän en käytä höpöheinää.
Foliohatu päässä...

Ratkaisu. Kynä ja lehtiö käteen ennen "aktia".
Saattaa tulla hyviä juttuja tekstina tai jopa grafiikkana.

Haha, just eilen kun olin bussissa ja muistelin toissapäivää niin ajattelin poiketa Tiimarin kautta ostamassa uuden lehtiön sitä varten. Toisaalta voihan sitä ostaa nauhurinkin jaa nauhoittaa omaa puhesurinaa.

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Vierailija

Joo, kyllähän se näin on. Mulla on aika monta tallennettua tekstiviestiä kännykässä, joissa on kaiken maailman ideoita ja _oivalluksia_. Ihan järkeviä vielä näin selvinkinpäin nuo älynväläykset. Joissakin vain ei ole tajunnut ajatella asiaa tarpeeksi monelta kantilta, vaan on juuttunut siihen omaan mielipiteeseen jonka varaan nämä oivallukset ovat sitten rakentuneet.

Mulla myös pari/muutama päivä sauhuttelun jälkeenkin on vielä jotenkin idearikkaampi olo.

Uusimmat

Suosituimmat