ILTAVIESTI: "Jeesus pahoinpiteli Baalia murrosiässä!"

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Kun olin nuorempi rakastin Jeesusta, platonisesti tietenkin. En siis niin kuin mies rakastaa toista hekumallisesti ja irstaita ajatellen.

Jeesus esti sen että naiset olisivat voineen vittuilla mun meisselin kanssa.

Nyt olen saanut vitusta.

Pahalta tuntuu mitä menetin.

-

Kommentit (6)

Vierailija
baal1984
Kun olin nuorempi rakastin Jeesusta, niin kuin mies rakastaa toista hekumallisesti ja irstaita ajatellen.

Jeesus esti sen että naiset olisivat voineen vittuilla mun meisselin kanssa.

Nyt olen saanut vitusta.

Jos pahalta tuntuu, niin unohda naiset ja ajattele jeesusta jatkossakin kun vedät kouraan.
Jostain videostasi päätellen sinulla on aika paljon ylipainoa, pilisi on piilossa läskien seassa. Paina slerssin yläpuolelta läskit kasaan niin näet kuinka paljon tulee lisää pituutta jos laihdutat. Ei kannata murehtia asioita, joille ei voi mitään, ei siitä ainakaan hyötyä ole sen enempää kuin siitäkään, että kehittelee itsellensä valheellisen todellisuuden satukirjojen avulla.

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Onhan se totta ettei Jeesustelu auta piilossa olevan meisselin suhteen, on kuullut saman laihdutusvinkin ystäväpiiristäni.

No aloitan huomenna laihduttamisen kävelemällä R-Kioskille ostamaan suklaalevyn.

-

250585
Seuraa 
Viestejä621
Liittynyt5.12.2006

Voisithan samalla kun, jos vielä satut saamaan ja saathan sinä jos rahaa löyty edelleenkin, vitun kanssa olet seuraavan kerran tekemisissä, laulaa hengellisiä lauluja tai lausua uskontunnustuksen. Osoittaisit, että kyllä on Jumala mielessä silloinkin, kun housut eivät ole jalassa.

Jotain nokkelaa.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
baal1984

Elämää nyt kuitenkin eletään normaalisti eteenpäin. Mitä sitä suotta elettyä elämää haikailemaan. Ei siis muuta kuin panoks vaan, kyllä se siitä.

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008
Templebar
Baal on jotenkin niin symppis jätkä näine juttuinensa, että aina tulee hymy huulille. Tarjoan virtuaalioluen:

Stondaahan raamatussa, "Viini ilahduttaa sydämen" toisaalta jotain seuraavalla asiasisällöllä että liiasta alkoholista seuraa irstas meno.

Ajatukseni kiertävät kehää kuin häkkirotta oravanpyörässä.

No ehkäpä olen sen tuopin ansainnut ja käytän vastaisuudessa raamatunlehtiä wc-paperina, joten kulaus virtuaaliolutta on totisesti paikallaan"

-

Uusimmat

Suosituimmat