Outoa elämää viemärissä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mistähän tässä videossa mahtaa olla kyse? Todella erikoisen näköistä elämää.

http://www.youtube.com/watch?v=ZxO18pS7-W8&fmt=18

Kommentit (13)

Vierailija
Vinttu
Kohdassa 1:50 näkyvä mahdollinen valkoinen naru ei oikein vakuuta.

Hyvä huomio Hienosti tehty kyllä jos feikki on. Ohuelta sähköjohdolta näytti.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

"Johto" näytti "otuksen" säikeeltä, joka heijasti valoa.

Enpä tiä onko feikki vai ei. Mikä tuollainen otus voisi olla? Tulee mieleen jokin limasieni; limakko, tai ameeba, mutta ei kai ne liiku noin nopeasti. Varmaan kantsis laittaa noi viemärit vaihtoon...

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Ensikatsomalta tuo "ötökkä" vaikuttaa alkeellisen eliötason yhdyskunnalta, joka reagoi ärsykkeisiin yhtäaikaisesti, kuten kalaparvi. Koska en ole biologi, en osaa määritellä eliöitä tämän tarkemmin, mutta mahtaisiko olla olmien syntypaikka, vähän samaan tapaan kuin sammakonkutu on lammikoissa.

de Selby
Seuraa 
Viestejä1231
Liittynyt16.3.2005

Katsokaa tarkemmin. Noita on siellä viemärissä enemmän kuin yksi. Näyttäisivät muuten olevan kiinnittyneitä putkiston liitoskohtiin.

Jos ovat oikeasti eläviä evoluution tuotoksia, ei ne kyllä mitään matopalloja taida olla... Liikkuminen on liian yhtäaikaista ja refleksiivistä koko pallukassa. Voisiko madot liikkua tai reagoida esim. kameran valoon tms. noin yhtäaikaisesti?

EDIT: lisäys: katsoin myös sen aidon tubiflex videon, ja siinä madoista koostuvat haarakkeet kaikki soljuilevat itsenäisinä "lonkeroina" tasaiseen tahtiinsa ja toisistaan riippumatta. Ts. mun silmään tuo viemärivideon "Se jostakin" - heh heh - ei ihan näytä tubiflex yhdyskunnalta.

Gravity sucks.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
de Selby
Katsokaa tarkemmin. Noita on siellä viemärissä enemmän kuin yksi. Näyttäisivät muuten olevan kiinnittyneitä putkiston liitoskohtiin.

Jos ovat oikeasti eläviä evoluution tuotoksia, ei ne kyllä mitään matopalloja taida olla... Liikkuminen on liian yhtäaikaista ja refleksiivistä koko pallukassa. Voisiko madot liikkua tai reagoida esim. kameran valoon tms. noin yhtäaikaisesti?

EDIT: lisäys: katsoin myös sen aidon tubiflex videon, ja siinä madoista koostuvat haarakkeet kaikki soljuilevat itsenäisinä "lonkeroina" tasaiseen tahtiinsa ja toisistaan riippumatta. Ts. mun silmään tuo viemärivideon "Se jostakin" - heh heh - ei ihan näytä tubiflex yhdyskunnalta.

Nii joo, totta! Kyllä mä taidankin sun arvioon luottaa enemmän kuin tohtorin

Hämmentää.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
de Selby
Vatkain
Nii joo, totta! Kyllä mä taidankin sun arvioon luottaa enemmän kuin tohtorin

Luota vaan. Mutta lääkkeitä ei multa saa

Mä voin kaivaa tarvitsemani iilimadot ojastakin...

Hämmentää.

Toope
Seuraa 
Viestejä23135
Liittynyt23.7.2006

Viemäreistä puheen ollen:
Stephen King - Dreamcatcher
http://www.youtube.com/watch?v=llO8lWz7FSI

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Uusimmat

Suosituimmat