Sielukaverit

Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

Elämääni kuuluu monia sukulaisia, ystäviä ja tuttuja jotka ovat tosi kivoja ihmisiä. En silti voi sanoa että olen löytänyt yhtään sielukaveria joka olisi samalla aaltopituudella kuin minä itse.

Sielukaveri on ihminen joka useinmiten yhtyy sinun ajatuksiin ja ymmärtää sun logiikkaa sekä omaa samoja luonteenpiirteitä - jopa harrastuksia. Hän on ihminen jolta saat vastakaikua siinä missä muut vaikenee ja ovat etäisiä.

Oletko sinä löytänyt sielukaverin tai ehkä jopa monia sielukavereita?

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Minulla on siitä onnellinen tilanne, että olen löytänyt ehkäpä jopa neljä sielukaveria, joista löytyy molempia sukupuolia. Vaikea tosin määrittää mihin vetää sielukaverin raja, mutta 3-5 hlö välillä se on. Heistä kolmeen olen nykyisin aktiivisesti yhteydessä, muihin harvemmin.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Mä myin kerran sieluni yhellä nettisivulla. Myin sen rikkauksiin, mutta ei ole vielä rikkauksia tullu mulle.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
CE-hyväksytty
Yksi sellainen on. Entinen tyttöystäväni.

Ehkä jotkut tytöt ovat sellaisia, että vaan pystyvät lähtemään mukaan toisen ajatusmaailmaan niin uskottavasti, että tuntee löytäneensä sielunkumppanin.

nimim. ex-soul mate paljastuikin rahanahneeksi ämmäksi

Vierailija

Itselläni on. Mikä tilanteeni huomioon ottaen - ei elossa olevia sukulaisia - tekee hänestä elämäni tärkeimmän ihmisen.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Cubemon
CE-hyväksytty
Yksi sellainen on. Entinen tyttöystäväni.

Ehkä jotkut tytöt ovat sellaisia, että vaan pystyvät lähtemään mukaan toisen ajatusmaailmaan niin uskottavasti, että tuntee löytäneensä sielunkumppanin.

nimim. ex-soul mate paljastuikin rahanahneeksi ämmäksi

Siitä ei ole kyse. Olisi jo paljastunut. Mulla ei ole mitään minkä vuoksi sen enää pitäisi teeskennellä.

Paitsi vei se mukanaan mun kauneudenhoitutuotteet. Mutta mulle jäi sen makuupussi.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Mulla on sielunkumppani. Mun paras ystäväni.

Sielunkumppanin tunnistaa siitä, että vaikka ette vuosiin olisi olleet yhteydessä niin taas tavatessanne tuntuu niin kuin hetkeäkään ei olisi kulunut välillänne.

Hämmentää.

Vierailija

Kyllä kyllä... kaksi tipua ja ihana poju.

Tipusien kanssa vaan on se ongelma, että sieluystävyys voi johtaa seurusteluun ja se ei välttämättä olekaan toimiva ratkaisu. Kaksi kertaa kokeillut, tuota ihanaa pojuani en uhraa moiseen.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
Vatkain
... Sielunkumppanin tunnistaa siitä, että vaikka ette vuosiin olisi olleet yhteydessä niin taas tavatessanne tuntuu niin kuin hetkeäkään ei olisi kulunut välillänne.

Mulle käy kyllä noin melkein kaikkien tuttujen kanssa. 20 vuotta erossa ja ihan sama.

Mulle sielunveli on sellanen, että on eräänlainen langaton yhteys, vaikka toinen olis "kuussa".

Kaksi sellaista pötköttelee mullissa ja yhden kanssa on ns. välit poikki, enkä koskaan enää tapaa, vaikka välillä korviani soitteleekin. Ja tietty tuollaisiin väleihin on "ajautunut" pidemmissä parisuhteiluissa, mutta ne on elettyä elämää ne.

Eli yksi jäljellä. Vaimo.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

Luin nuorempana liian monta sellaista New Age -kirjaa jossa puhuttiin sielunkumppanista tai sellaista muistuttavasta rakastetusta, ja aloin kaiketi odottaa vähän liikaa miehiltä. Sitten tajusin sijoittaa sielunkumppanin jonnekin Ihmemaahan eli tasolle jossa henget elävät vapaina fyysisestä kehosta, eli en enää kuvittele että tapaisin erään tietyn ihmisen jonka olemassaolosta olen toisinaan varma. Joskus sitä ollaan inkarnaatiossa yhdessä, joskus ei.

Onhan noita sielunkavereita sitten, edes, ollut. Mieheni on aika paljon samalla aaltopituudella kuin minä, telepatiaan asti. Telepatiaa on ollut myös veljeni ja äitini kanssa, mutta nyt on maailma (morsian) vienyt veljen ja kaveruus on etäisempää. Joitakin erikoisia tyyppejä tuli tavattua varsinkin nuorempana, niistä ei aina ota pirukaan selvää mikä jippo niissä kohtaamisissa mahtoi olla takana. Jos materialistinen maailman malli on totta, niin ei tietysti mikään, enneunestakaan huolimatta.

Mutta hieno ihannehan olisi tietysti elää niin että kuka tahansa ihminen voi olla aina kaveri joskus elämän varrella jollakin osa-alueella. Ehkä sitä tarkoittaa että rakkaus ei etsi omaansa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat