Lämpötila jossa viihdyt?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Missä lämpötilassa viihdyt parhaiten? Kysymys on siis säästä, ei saunasta tms., joten tee valintasi sen mukaan mikä on miellyttävin lämpötila pyörittää normaaleja päivittäisiä rutiineja, nukkua, taikka vaikka ihan ollakin vaan.

Voit valita max kolme eri vaihtoehtoa mikäli tuntuu siltä että suosikkilämpötilojasi on useampiakin.

Sivut

Kommentit (33)

Toope
Seuraa 
Viestejä23166
Liittynyt23.7.2006

Sori, äänestin lukematta alustustasi. Oletin, että puhuit huonelämpötilasta.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Paras sää on noin -11 ja -6 välillä. Viileä, mutta ei kuitenkaan kylmä. Menee jo kuivan puolelle, mutta ei paukkupakkasiin. Juuri täydellistä.

Pian voisi alkaa tosiaan valittamaan kuumuudesta. Ei ilma viilenä sisällä yöksikään vaikka joka ikkuna auki. Ja oma kehoki hohkaa. Mä oon hottis.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Siinä 0-10 välillä on hyvä lämpötila, ei oo liian kuuma eikä kylmä.

11-15 astetta taas on ihan kätsy lämpötila siinä mielessä ettei se ny loppujenlopuksi ole kovinkaan kuuma ja voi pitää läpi yön ikkunaa auki.

Vastasin myöski -10-0 ku sillo vielä pystyy ulkona kävelemään.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Äänestystään pystyy muuttamaan. Ja koska voi valita max kolme vaihtoehtoa, voi valita vaikka erikseen ulko- tai sisälämpötilan. Itse tosin valitsin vain yhden, 21 - 25. Vaikka helle nyt usuttaisikin valitsemaan pienempää, niin kyllä tuo kuitenkin on se missä parhaiten viihdyn. Meillä menee asuntokin niin kostean ja kolean oloiseksi jos laskee alle 21 asteen.

Tarkin justeeraus... ehkä siinä 22 seuduilla. Minun puolestani saisi olla vaikka koko kesä öpaut siinä. Ei jaksaisi mitään ääriolosuhteita.

Vierailija

Mielestäni kysymyksenasettelussa lämpötilaskaala on liian suuri. Esimerkiksi vaihtoehdossa 21-25C tuo 21 olisi minulle sopiva, mutta 25 ehdottomasti jo liian paljon.
Eli lämpötilavaihtoehdot olisi pitänyt laatia kahden asteen marginaalilla;
16-18, 18-20, 20-22 jne.

Vierailija

Juu mut ei pysty. Pitäisi kai esittää ylläpidolle että galluppiin pitää saada laittaa useampia vaihtoehtoja, vaikka vähintään 20.

Vierailija

"Pitäisi kai esittää ylläpidolle että galluppiin pitää saada laittaa useampia vaihtoehtoja, vaikka vähintään 20."

Ongelma olisi ratkennut niin yksinkertaisella tavalla, että olisit jättänyt äänestyksen kokonaan pois, eli olisit kysynyt pelkästään: "Missä lämpötilassa viihdyt parhaiten?"

Itse en voinut vastata gallupiin lainkaan, koska viihdyn parhaiten +21C:ssa, mutta samassa kategoriassa oli myös +25C, jossa en viihdy ollenkaan.

Vierailija

Ainahan voit tarkentaa vastauksessasi.

On se kumma että gallupeista riittää aina rutkutettavaa. Voihan sitä jättää vastaamattakin, tai perustaa oman äänestyksen niin on kaikkein paras olla.

Seuraavaksi voisi laittaa vaikka että onko hyvä

- 21 astetta
- joku muu, mikä?

Sivumennen sanoen mietityttää että kun on näitä kaikenlaisia otoksia sun muita joiden kanssa väitetään että kansa sitä ja kansa tätä, niin kuinkahan moni sitten jaksaa vastata juuri siten kuin asia oikeasti (hänen mielestään) on? Omalla kohdallani vaikeimpia vastattavia ovat sellaiset paneelit joissa udellaan mitä mainoksia olen viime aikoina nähnyt, kun en yleensä sitten niin kirveelläkään muista niistä mitään. Ja seuraavassa kysymyksessä sitten ropiseekin jotain tuotemerkkejä ja tajuaa että ai juu, olihan sitä tullut nähtyä joku tietty juttu.

Vierailija

Minkä ikäisten kanssa parittelet mieluimmin:

alle X ikäisten kanssa ?
X-X ikäisten kanssa ?
X-X ikäisten kanssa ?
18-19 vuotiaid. kanssa ?
19-20 vuotiaid. kanssa ?
20-30 vuotiaid. kanssa ?
30-70 vuotiaid. kanssa ?
70-100 vuotiaid. kanssa ?

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007
Hans Lankar

alle X ikäisten kanssa ?
X-X ikäisten kanssa ?
X-X ikäisten kanssa ?
18-19 vuotiaid. kanssa ?
19-20 vuotiaid. kanssa ?
20-30 vuotiaid. kanssa ?
30-70 vuotiaid. kanssa ?

Kaikkien täysikäisten kanssa.

.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Sellasessa lämpötilassa, jossa voi oleilla hikoilemati ja olotilaa säädellä vaatteilla. Kun menee sellaseksi lämmöt, että nahkakin on liikaa, niin ei kiva.

Eli kai se optimi on aika tarkasti jossain 20 asteen huitteilla.

el6. Saanen nyt kuitenkin hieman epäillä vastaustasi?

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007
DedMoroz
Sellasessa lämpötilassa, jossa voi oleilla hikoilemati ja olotilaa säädellä vaatteilla. Kun menee sellaseksi lämmöt, että nahkakin on liikaa, niin ei kiva.

Eli kai se optimi on aika tarkasti jossain 20 asteen huitteilla.

el6. Saanen nyt kuitenkin hieman epäillä vastaustasi?

Saat, niin minäkin.

.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Hans Lankar

alle X ikäisten kanssa ?
X-X ikäisten kanssa ?
X-X ikäisten kanssa ?
18-19 vuotiaid. kanssa ?
19-20 vuotiaid. kanssa ?
20-30 vuotiaid. kanssa ?
30-70 vuotiaid. kanssa ?

70-100 vuotiaitten kaa, koska haluan olla sellaisten ihmisten kanssa joidenka ikä vastaa minun henkistä ikääni.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat