Onko mun huumorintajussa jotain vikaa vai?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015
Kyllähän minä nyt Tampereen tunnen ja ilmeisesti sieltä löytyy muunkinlaisia ihmisiä, kuin skitsoidista persoonallisuushäiriötä potevia kassialmoja, joille pilipalidiagnosoitu häiriö on se harmaan arjen ja mitättömyyden yläpuolelle nostava suuri saavutus, sosiaalitukineen.

Tota nalkuttamista on nyt kestänyt vaikka miten pitkään. Kohdistuu minuun..
Sen on ilmeisesti tarkoitus olla viihdyttävää ja kerätä pojoja lällättäjälle joka kulkee perässäni kuin koira..

Mä en vaan hoksaa mitä hauskaa tuollaisessa on.
En tajua ees mitä järkeä moisessa on mikäli ei ole tarkoitettu huumoriksi.

Ihan aikuistenoikeesti sairauksissa ei ole mitään häpeämistä ja jos jollakulla on oikeesti skitsoinen persoonallisuushäiriö tai vakava masennus, tms. niin sairaseläkkeellekin niistä laitetaan.
Tommonen nälviminen on niin kummallista etten mä ymmärrä! Sanokaa nyt hyvät ihmiset mistä tuollaisessa on kyse?
Onko pelkkä trolli jolta ei suju rockenrolli?
Jääny levy junaamaan yhteen kohtaan?
Jotain muuta?

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija
Olli V
Ehkä viesteissä on sanomaakin. En luokittele huumoriksi.

Huonot vihjeet jos voi sanoa suoraan.

Sanois että on emotionaalisia ongelmia eikä pärstä miellytä. Semmosta sattuu aika paljon.
Mitä sitä kuukausitolkulla perässä juoksee ja koittaa sönköttää jotain muuta kuin mitä tarkoittaa.

Mä en kyllä tajua miks sitten pitää roikkua just niitten kimpussa keistä ei pidä, se jos mikä on omituista!
Pysyis loitolla.

Vierailija
Olli V
Kiinnostaisi tietää mistä moiseen saa energiat.

Kas.. ehdit vaihtaa sanoman..
Miten joku viittii tuhlata aikaansa roikkumalla netissä jonkun kimpussa jankuttaakseen yhtä ja samaa.
Ikäänkuin koittaa korvata puuttuvan huonon parisuhteen etsimällä kaikkein epämiellyttävimmät ihmiset ja ruveta haukumaan systemaattisesti.. tuhlaten juurikin omaa aikaansa ja energiaansa.
Ihan kahjoo touhua!

Vierailija

Olli V kirjoitti:

Ehkä viesteissä on sanomaakin.

Tietynlainen katkera, mutta suloinen, kaksinaismoralismin ja sysimustan ironian katku toisinaan leijuu suvaitsevaisiksikin itsensä luokittelevien ja itsereflektioon kykenemättömien sytytellessä noidanpolttorovioitaan; onhan siellä myös savua ja yleisöäkin jopa. Asioihin mitenkään, millään tavalla liittymättä.

Pönni kirjoitti:

Kohdistuu minuun..

Ei tuosta lainaamastasi kohdasta kyllä mikään osoita sen liittyvän sinuun, kun käsittääkseni toimit työelämässäkin - tai ainakin tein sellaisen tulkinnan, kun Tamperetta niinikään rehellisen työläismiehen tai -naisen kaupunkina mainostit. Oletan näet sinun itsekin kuuluvan tuohon "mainioon ja tuottavaan porukkaan".

Pysyis loitolla.

Kun kauniisti keskusteluun pyytää, niin tapanani on siihen myös osallistua.

Ikäänkuin koittaa korvata puuttuvan huonon parisuhteen etsimällä kaikkein epämiellyttävimmät ihmiset ja ruveta haukumaan systemaattisesti.. tuhlaten juurikin omaa aikaansa ja energiaansa.
Ihan kahjoo touhua!

Sanohan jo muuta, täällähän haiskahtaa jo tuo sama katku, josta mainitsinkin aikaisemmin: sinähän näitä ketjuja availet.

Vierailija
Pönni
Olli V

Joo, aattelin jättää puuttumatta toisten ihmisten välisiin asioihin.

Täsä voisi itse kullekin sanoa että hankkisi sen kuuluisan "elämän" jota kovaääniset niin innolla toitottaa. Kaikki eivät sitä vaan halua. Kasvoton nälviminen tyydyttää. Omapa on asiansa.

Vierailija
Olli V
Pönni
Olli V

Joo, aattelin jättää puuttumatta toisten ihmisten välisiin asioihin.

Täsä voisi itse kullekin sanoa että hankkisi sen kuuluisan "elämän" jota kovaääniset niin innolla toitottaa. Kaikki eivät sitä vaan halua. Kasvoton nälviminen tyydyttää. Omapa on asiansa.

Joo.. Siks ihmiset ei halua puuttua tällaisiin suukopuihin kun tuollaisen suunpieksäjän saa helposti kimppuunsa ja seuraamaan kuin hai laivaa. On kuin humalainen joka ei älyä lopettaa vaikka miten monta kertaa on pyytänyt että jätä rauhaan. Vauhti vain kiihtyy ja lässytys yltyy. Nurinkurista.

Mä oon itte lapsena ollut yhden tätini lemmikki ja kun hän sitten sai lapsen, tulin valtavan mustasukkaiseksi ja kiusasin serkkuani. Olin kuitenkin vasta n.6v. ja kun tätini sitten kerran hermostui ja piti minulle perusteellisen puhuttelun ja uhkasi ettei huoli minua enään heille kylään, älysin että parempi olla ihmisiksi ja sitten se serkkutyttö alkoikin vaikuttaa ihan kivalta kun täti oli sanonut että tykkää kyllä minusta yhä vaikka paljon huomioitaan on joutunutkin antamaan pikkulikalle.
Se oli ikäänkuin sisarkateutta kun oon kuopus.
Mun veli kohdisti minuun samaa kun oltiin pieniä.

Täällä on jotenkin oudohkoa hahmottaa että joku potis kateutta.. ja vielä minun takiani??? Ruuvit jollain tosi löysällä?!

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Sen sijaan, että syytellään aina muita ja ollaan itse viattomia kukin tahollaan, niin kannattaiskohan käydä sitten vaikka tuolla tiede.fi-osiossa ihan käytännössä vaikuttamassa foorumin tulevaisuuteen ottamalla osaa siihen siellä olevaan kyselyyn. Sitähän ei tiedä, vaikka voisi vaikuttaakin asioihin, jos vain riittävän moni käy vastailemassa ja marisee ne marinansa ja tekee parannusehdotuksensa. Itse kipaisin jo vastailemassa, että saas nähdä muuttuuko mitenkään ja otetaanko sitten ehdotukset huomioon.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija

Minä en missään mitään viattomuuttani oo toitottanut mutta thanks tiedosta. En o huomannut että on joku kysely.. Pitää kipittää sanomaan mielipide jos se jotakut kiinnostaapi..

Vierailija

Oon taas jotenkin sokee.. avasin etusivun mutta en siellä nähnyt..

Aaaa.. nyt löyty keskustelualueen sisältä.. Hyvä! Eikun sitten vaikuttamaan norsun lailla..

Vierailija

Katsoppas vain, pistäydynpäs itsekin antamassa palautetta, mitä tulee tietyille nimimerkeille suotuihin erioikeuksiin viestien sisällöstä.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Olisivat muuten moderaattorit tai ylläpito voineet laittaa tuohon kyselyyn linkin vähän näkyvämmälle paikalle, että sen sitten huomaisivat nekin, jotka eivät tuolla tiede.fi-osiossa pahemmin vieraile. Osanottajamääräkin nousisi varmasti, jos näkyisi tuossa sivussa olevassa "Keskusteluissa"-palkissa.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija

Loppuuhan se huumorintaju aina välillä itsekultakin.

Oikeastaan kestosyötöllä eli eniten huumorintajuttomuuskohtauksia itselleni aiheuttaa nimenomaan tällä foorumilla loputon, perkeleellinen, lapsellinen, ääliömäinen jankuttaminen ja lobbaaminen sen puolesta että naiset ovat perseestä ja miehet rules ok. Näin homoa foorumia en ollut tätä aiemmin nähnytkään.

Sivistyneemmin esittäisin asian niin että ihmettelin jossain vaiheessa että onko se tosiaan niin hauska kestovitsi miehenä ränkyttää ja vänkyttää naisista ja/tai naisille kaikesta mahdollisesta mistä vain jotain eroja tai kuviteltuja eroja suinkin löytyy (mielellään siten että miehet kuvittelevat olevansa se bätre volke). Jos ei naisena sitä shaissea aina jaksa, jos siis ylipäätään haluaa korostaa naiseuttaan eikä aina vain mielistellä miehiä ja lähteä kimppaan mukaan räksyttämään naisia ja naiseutta vastaan, niin sitten on ikäänkuin reputtanut loputtomassa kestävyyskisassa jossa päivästä toiseen otetaan siitä mittaa että onko lunki akka vai nipo ämmä.

Kaiketi koskei itselleni ole ikinä ollut mitenkään kirkossa kuulutellun selviö että olen absolut nainen ja ensisijaisesti nainen, tulee välillä hämmentynyt olo ja miettii että kenen joukoissa pitäisi seistä. Mieluiten seisoisi omassaan, neutraalina ja puolia ottamatta, mutta se helvetillinen enemmistön massavoima mikä välillä tuntuu olevan juuri MIES-nimikkeellä köörinä vastassa alkaa tosiaan toisinaan ottaa niin lahjakkaasti pannuun että tirisee.

Ilahduttavaa on kuitenkin bongailla että foorumilla esiintyy myös ihmisiä joille se oma sukupuoli ja siitä toitottaminen ei ole mitenkään erityisen tärkeää. Nämä huihai sukupuolet, minä olen ihminen -ihmiset saavat jaksamaan kun alkaa suotta hermostua asiaan jolle ei kuitenkaan mitään mahda. Ehkä joidenkin ihmisten itsetunto on niin pohjalukemissa kaikenlaisten epäonnistumisten ja menestymättömyyden vuoksi että mitään muuta ei enää ole jäljellä kuin kouristuksenomainen tarrautuminen omaan sukupuoleen.

Jotkut kehaisevat toki aina välillä naisia, mutta sitten seuraa taas 10 kommenttia siitä kuinka nainen on omituinen, vaikea ymmärrettävä, huonosti suunniteltu kehona + mielenä blaa blaa blaa. Ei missään netissä opi ihmisistä ylipäätään yhtään mitään, niin että turha se on veisata sitä itkuvirttä kuinka ei ymmärrä vastakkaista sukupuolta, kun ei välttämättä ymmärrä omaakaan sukupuoltaan. Kuvittelee vain ymmärtävänsä kun tulee niitä hetkellisiä hyvä veli -kohtauksia jossain iänikuisessa sukupuoliroolitappelussa.

Yksi merkillinen ilmiö mitä minun on hyvin vaikea ymmärtää, oli kyse sitten netistä tai mistä hyvänsä missä on ihmisiä yhdessä, on se että jos joku aloittaa jostain aiheesta johon sitten vaikka tusina sanoo oman sanottavansa, niin riidan tullen aloittaja syyllistetään ja haukutaan maan rakoon. Sinähän se aloitit, menee tuhatvuotinen kansanviisaus. Sillä että itsekin on innokkaana osallistunut ei ole yhtikäs mitään merkitystä, kun vastuun eli paskasangon voi kaataa nokkansa ensimmäiseksi avanneen niskaan.

Omakohtaisesti ja pienimuotoisesti sain tästä taannoin osani kun puhuin purrusta perseestäni, ja yhtäkkiä olikin sitten minun syyni että kaikki halusivat keskittyä perseeseen, eivät puremaan. Siinä sai oikein tuntea olevansa legenda jo eläissään. Asiasta huomauteltiin ympäri foorumia eri ketjuissa. Olipahan kiva tietää että minua oikeasti pidetään pelkkänä trollina ja hömppätätinä jota voi nauraa missä vaan milloin vaan puhuin mistä hyvänsä aiheesta. En tarkoituksella hakenut vakavaa linjaa puremajutussani, mutta ei se mikään starttilaukaus ollut millekään läskipersesekoiluille. Ja kun Pönni sanoo jotain vastaan, kommentit menevät että Pönni riehuu ketjussa. Kaikki muut kulmakarvojaan kohotelleet ja perseelle hohotelleet sen sijaan ovat viattomia pikku hellantelttuja jotka ovat ihan sivullisia ja syyntakeettomia.

Just. Joskus tuntuu että ehkä naisten pitäisi perustaa keskenään joku reilu tiede.fi -palsta. Ei aina jaksa sitä apinajoukon raivoa mikä miesväessä syntyy kun pillastuvat jostakin omasta typerästä päähänpinttymästään.

Jätkät täällä saavat puhua omista pieruistaan ja paskoistaan ilman mitään arvovaltakriisiä, mutta puhupa naisena perseesi vammoista niin HYVÄ JUMALA SENTÄÄN SEKSIÄ SEKSIÄ SEKSIÄ.

Ilkkukaamme, aamen.

(Vitsi piilee siinä että jos olet hypersupernaisellinen nainen, olet hävinnyt kisat miehelle, ja jos olet miesmäinen nainen niin olet naurettava friikki ja olet hävinnyt kisat miehelle. Kisahan on se että kuka on omituisin ja poikkeavin ja kuka normaalein. Yksikään nainen ei ikinä voi olla niin normaali kuin mies voi olla, koska mies on normi, ei nainen. Tuomareina kisassa toimivat tietenkin miehet.)

Vierailija

Qadesha kirjoitti:

Loppuuhan se huumorintaju aina välillä itsekultakin.

Tiedoksi vain, että Pönnin kanssa otimme vilvoittavat hönkäykset rauhanpiipusta ja annoimme asioiden valua pohjamutiin kasvillisuuden peitettäväksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat