Sivut

Kommentit (645)

Vaihdokas
Seuraa 
Viestejä2332
jogger
HAISTA KAKKA.

Viestissäsi kerrottiin "en osaa lainausta tehdä", ei "en pysty klikata lainaa nappia". Käyt ite aivoja ja kirjoita selkeästi.

Ensinnäkin, olen tätä tämän foorumin toimimattomuutta tällä laitteella valittanut ja selittänyt jo useaan eri kertaan, useaan eri ketjuun, myös tähän. Kohteliaisuudesta toisia kohtaan en viitsinyt spämmätä ihan koko foorumia täyteen samaa. En arvannut, että joku idiootti sattuukin juuri tuon viestin lukemaan ja päättää tulla haukkumaan ja vittuilemaan. Toisekseen, missähän tuossa lukee, että "en osaa lainausta tehdä"?

Vaihdokas
Muuten, kun tekee lainauksen käsin (kun muuten ei voi), niin miten se quotetägi pitää tässä muotoilla, että siihen lainaukseen saa näkymään kirjoittajan nimen? Olen kokeillut paria tietämääni tapaa ja ne ei ainakaan toimi.

Jos tekstissä käsin lainaamiseen viitaten sanotaan, että kun MUUTEN EI VOI, niin tuskin ÄO:n tarvitsee olla edes kolmenumeroinen luku, että kykenee päättelemään, että sitä p*rkeleen lainausta MUUTEN EI VOI tehdä kuin käsin. Eikä luulisi olevan tuon vaikeampi päätellä sitäkään, että jos jo lainaa-napin painaminen hipoisi älyllisen suorituskykyni ylärajaa, niin miksi hitossa kyselisin lainauksen käsin kirjoittamisesta. Tai jos nappia painettuani en kykenisi sitä koodia siitä katsomaan, niin miten kykenisin katsomaan sen vastausviestistä, jota pyysin? Tai miten olisin edes kyennyt rekisteröitymään koko foorumille ja tänne mitään kirjoittamaan, jos älyllinen tasoni olisi tuo? Mutta ymmärtäähän sen, että jos jopa tuollaisten asioiden päätteleminen on ylivoimaisen vaikeaa, niin turhauma saattaa joskus purkautua tyhjänpäiväisenä vittuiluna, jopa ihmisille, joiden kanssa ei koskaan ole ollut missään tekemisissä. (Neuvoa ei tartte jos ei halua, mutta pakkoko se on tulla ihan vaan varta vasten vittuilemaan?)

Prossimo Treno
Seuraa 
Viestejä1452
Vaihdokas

Jos tekstissä käsin lainaamiseen viitaten sanotaan, että kun MUUTEN EI VOI, niin tuskin ÄO:n tarvitsee olla edes kolmenumeroinen luku, että kykenee päättelemään, että sitä p*rkeleen lainausta MUUTEN EI VOI tehdä kuin käsin.

Muista että olet tiede-foorumilla. Täällä ei pidä odottaa keneltäkään edes kaksinumeroista äo:ää. Eikä paljon muutakaan.

TOIJALA. Katse josta huomaa toisen olevan aivan liian päissään, jotta hän ymmärtäisi mitään mitä hänelle on sanottu viimeisen 20 min. aikana. "Junassa yritin puhua hänelle, mutta hän oli jo toijalassa." — Antti Hyry (Kokkilan kakkakääpiö, Hömpönkeinaa, Hirvi Akuniemi, Artsiitti Höti Pörtsiitti, Iina Viinatossu).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Prossimo Treno
Seuraa 
Viestejä1452

• Miten ketjussa jossa on 200 sivua pääsee nopeiten sivulle 100?

• Miten haetaan tiettyä viestiä tietyltä käyttäjältä? Oikeaan ketjuun pääsen mutten oikeaan viestiin.

TOIJALA. Katse josta huomaa toisen olevan aivan liian päissään, jotta hän ymmärtäisi mitään mitä hänelle on sanottu viimeisen 20 min. aikana. "Junassa yritin puhua hänelle, mutta hän oli jo toijalassa." — Antti Hyry (Kokkilan kakkakääpiö, Hömpönkeinaa, Hirvi Akuniemi, Artsiitti Höti Pörtsiitti, Iina Viinatossu).

Erer
Seuraa 
Viestejä346

En ole paljokaan kärsinyt viestien katoamisesta, josta monet ovat valittaneet. Pari kertaa minulle on kuitenkin käynyt niin. Molemmissa tapauksissa ketjuun oli tullut uusi viesti, kun kirjoitin postaustani. Mites muilla, oletteko havainneet saman?

mirab kirjoitti: Israel on tuhottava. Kuulemma myös sianliha on kielletty Israelissa. Maailmanpankki kirjoitti: MENA-maiden non-oil-vienti on pienempi kuin Suomen. Kts myös http://tinyurl.com/lobwaek ja http://tinyurl.com/o3hs9ro

jogger
Seuraa 
Viestejä2936
Vaihdokas

Jos tekstissä käsin lainaamiseen viitaten sanotaan, että kun MUUTEN EI VOI, niin tuskin ÄO:n tarvitsee olla edes kolmenumeroinen luku, että kykenee päättelemään, että sitä p*rkeleen lainausta MUUTEN EI VOI tehdä kuin käsin. Eikä luulisi olevan tuon vaikeampi päätellä sitäkään, että jos jo lainaa-napin painaminen hipoisi älyllisen suorituskykyni ylärajaa, niin miksi hitossa kyselisin lainauksen käsin kirjoittamisesta. Tai jos nappia painettuani en kykenisi sitä koodia siitä katsomaan, niin miten kykenisin katsomaan sen vastausviestistä, jota pyysin? Tai miten olisin edes kyennyt rekisteröitymään koko foorumille ja tänne mitään kirjoittamaan, jos älyllinen tasoni olisi tuo? Mutta ymmärtäähän sen, että jos jopa tuollaisten asioiden päätteleminen on ylivoimaisen vaikeaa, niin turhauma saattaa joskus purkautua tyhjänpäiväisenä vittuiluna, jopa ihmisille, joiden kanssa ei koskaan ole ollut missään tekemisissä. (Neuvoa ei tartte jos ei halua, mutta pakkoko se on tulla ihan vaan varta vasten vittuilemaan?)

Ei olisi ensimmäinen kerta kun joudun ohjastamaan ihmisiä kädestä pitäen jonkin yksinkertaisen asian tekemiseen. Tälläkin foorumilla kysellään välillä niin simppeleitä juttuja että pitää hammasta purra ja hymyillä ystävällisesti ja ymmärtäväisesti.

Vuosikausia ystävällisesti ohjastaenkin olen saanut vain vittuilua takaisin, joten miksi en vittuilisi heti alusta pitäen itsekin. Kokeile itse seuraavat 10 vuotta auttaa ihmisiä typerissä asioissa, joista 50% on trolleja. Sitten tule takaisin, ja kerro olitko yhtä hymyä?

Tietysti tämänkaltaiset tapaukset voidaan ohittaa yksinkertaisesti olemalla tarkka sanomisistaan.

Foorumin salainen sääntö #1: Pienellä alkukirjaimella kirjoitetut aiheet lukitaan.
Foorumin salainen sääntö #2: Älä kerro kenellekään säännöstä #1 tai tulee bannit!

EternalFlame
Seuraa 
Viestejä68

Minäkin olen yrittänyt ohjastaa ajattelua kohti maailmankuvaa jonka mukaan maailmankaikkeus on kolmiulottinen ja maailmankaikkeuden toimintatapa äärimmäisen yksinkertainen! Uittuiluahan siitä on vain työntynyt minua kohti, mutta jotenkin hauskaa se aon aina kuitenkin ollut ja äärimmäisen monesti olen saanut hymyiilä ja nauraakin ääneen! :D

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615

Don't worry, eiköhän sinullekin kohta tarjoilla banaania. Ties kuinka monetta kertaa...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vaihdokas
Seuraa 
Viestejä2332
jogger

Ei olisi ensimmäinen kerta kun joudun ohjastamaan ihmisiä kädestä pitäen jonkin yksinkertaisen asian tekemiseen. Tälläkin foorumilla kysellään välillä niin simppeleitä juttuja että pitää hammasta purra ja hymyillä ystävällisesti ja ymmärtäväisesti.

Vuosikausia ystävällisesti ohjastaenkin olen saanut vain vittuilua takaisin, joten miksi en vittuilisi heti alusta pitäen itsekin. Kokeile itse seuraavat 10 vuotta auttaa ihmisiä typerissä asioissa, joista 50% on trolleja. Sitten tule takaisin, ja kerro olitko yhtä hymyä?

Tietysti tämänkaltaiset tapaukset voidaan ohittaa yksinkertaisesti olemalla tarkka sanomisistaan.

En ole vittuillut kenellekään minua ystävällisesti ohjastaneelle, eikä kukaan tällä palstalla - tai muullakaan palstalla - ole vastaavalla tavalla tullut puskista vittuilemaan, joten en osannut varautua olemalla tarkempi sanomisistani. Olin tosiaan maininnut jo useaan otteeseen, että laitteellani ei pysty lainausta tekemään, tässä ketjussa kysymystäni edellisellä sivulla. Joten erehdyin luulemaan, että pelkkä maininta "koska muuten ei voi" olisi tarpeeksi tarkka.

Olen viimeiset kymmenen vuotta, ja ylikin, auttanut ihmisiä typerissä asioissa. En silti käsitä, miksi pitää vittuilla heti alusta pitäen, jos voi vain ohittaa kysymyksen ja jättää vastaamatta.

Tiedän, että tämän puiminen tässä nyt on typerää, ja pahoittelen sitä. Pahoittelen myös, etten tuon paremmin osannut ja ymmärtänyt kysymystäni muotoilla. En yhtään osannut arvata mihin se johtaisi. :/

jogger
Seuraa 
Viestejä2936
Vaihdokas

Olen viimeiset kymmenen vuotta, ja ylikin, auttanut ihmisiä typerissä asioissa. En silti käsitä, miksi pitää vittuilla heti alusta pitäen, jos voi vain ohittaa kysymyksen ja jättää vastaamatta.

No etpä tajua kun et ole auttanut tarpeeksi vajakkeja, joiden ego kaiken lisäksi pursuaa päästä ulos.

Foorumin salainen sääntö #1: Pienellä alkukirjaimella kirjoitetut aiheet lukitaan.
Foorumin salainen sääntö #2: Älä kerro kenellekään säännöstä #1 tai tulee bannit!

Vaihdokas
Seuraa 
Viestejä2332

^Enemmän vajakkeja kuin ehkä arvaatkaan. Mutta niin, kyllä minullekin joskus käy niin, että tulen olleeksi jollekin epäystävällisempi kuin olisi ollut tarpeen. Mutta en syytä siitä ketään muuta kuin itseäni.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Nobelaner

Alueen valintalaatikko myös sivun alareunaan! Nyt kun on luettu sivun viimeinen teksti niin joutuu skrollaamaan ylös vaihtaakseen aluetta. Ei hyvä. Tai sitten en vaan osaa. Sori.

Samaa olen kitissyt itsekin. Samoin omat ja seuratut -nappi sivun alareunaan. Ja ylipäätään kaikki sellaiset toiminnot, joilla pääsee pois siitä ketjusta. Dorkaa rullata aina takasin ylös.

Hämmentää.

salve
Seuraa 
Viestejä21

Minkähän takia keskustelualueiden jakoa ei muutettu samalla kuin foorumi uusittiin? Esimerkiksi alue, jossa keskusteltaisiin pseudotieteellisistä aiheista, uskontojen oppeista ja muista huuhaa -aiheista  puuttuu kokonaan. Nyt niihin liittyvät ketjut lannoittavat keskustelualueita, jonne ne eivät lainkaan kuulu. 

Toinen kysymys on sitten keskustelualueiden painottuminen luonnontieteellisiin aiheisiin. Liittyneekö Tiede -lehden tilaajakunnan rakenteeseen? Joka tapauksessa selkeät alueet puuttuvat esimerkiksi talouteen, politiikkaan ja lainsäädäntöön liittyviltä tiedeaiheilta. Täällä pitkään kirjoittaneet ovat varmaan tottuneet nykyiseen rakenteeseen. Tulokkaan näkökulmasta täällä näyttäisi olevan muutamia varsinaisen aiheen osalta hiljaisia alueita ja toisaalta huonosti paikkansa löytäviä vilkkaita ketjuja.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
salve

Joka tapauksessa selkeät alueet puuttuvat esimerkiksi talouteen, politiikkaan ja lainsäädäntöön liittyviltä tiedeaiheilta.

Eikös nuo mene melko näppärästi käsitteen 'yhteiskunta' alle?

Hämmentää.

salve
Seuraa 
Viestejä21
Vatkain
salve

Joka tapauksessa selkeät alueet puuttuvat esimerkiksi talouteen, politiikkaan ja lainsäädäntöön liittyviltä tiedeaiheilta.

Minulle passaa kyllä niinkin. Kuitenkin ihmettelen, että esimerkiksi vilkas ja monipuolinen keskustelu autoverotuksen uudistamisen poliittisista sekä verotukseen ja yksilönvapauteen liittyvistä kysymyksistä on käyty Tekniikka ja energia -alueella eikä Historia ... ja yhteiskunta -alueella, josta sitä ensin etsisin.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
salve
Vatkain
salve

Minulle passaa kyllä niinkin. Kuitenkin ihmettelen, että esimerkiksi vilkas ja monipuolinen keskustelu autoverotuksen uudistamisen poliittisista sekä verotukseen ja yksilönvapauteen liittyvistä kysymyksistä on käyty Tekniikka ja energia -alueella eikä Historia ... ja yhteiskunta -alueella, josta sitä ensin etsisin.

Teknologian kehittäminen ihmisten vakoilemiseksi on tekniikkaosastoa.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
salve
Vatkain
salve

Varmaan se käytäysiin yhteiskunta-alueella, jos se sinne olisi avattu. Ei kai se että joku avaa ketjun "väärälle" alueelle ole mikään rakenteesta kiinni oleva asia?

Hämmentää.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat