Seuraa 
Viestejä4
Liittynyt27.11.2013

Olisin tahtonut jatkaa kirjoittamista vanhalla nimimerkilläni väläys. Nyt en päässyt enää kirjautumaan enkä voinut rekisteröityä keskustelupalstalle nimimerkillä väläys, enkä pääse enää lukemaan vanhoja yksityisviestejäni. Miten te muut pääsitte kirjautumaan tai rekisteröitymään vanhalla nimimerkillänne?

Tiedoksi vaan kaikille, että minä Väläys1 olen se sama nimimerkki joka ennen kirjoitti nimimerkillä väläys ja jolla oli tunnuksena kissan kuva. En voinut rekisteröityä vanhalla nimimerkilläni, koska luki että " nimimerkki on jo varattu". Onko täällä siis joku toinenkin väläys?

Kommentit (7)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä28911
Liittynyt16.3.2005

Minun piti klikata sitä uuden salasanan lähetysnappia. Uudella salasanalla pääsin sisään. Ihmettelin hyvän tovin, että miten nyt suu pannaan, kun palsta ei päästänyt minua sisään.

block52
Seuraa 
Viestejä1972
Liittynyt17.6.2012

Kirjautuminen tapahtuu nyt käyttämällä sähköpostiosoitettasi käyttäjätunnuksena. Eli siis se osoite jonka olet syöttänyt tiede-foorumiin alunperin rekisteröityessäsi tai jonka olet sinne matkan varrella vaihtanut.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9241
Liittynyt18.8.2008

No nyt onnistui.

Ei onnistunut vähäälä kirjautuminen. Piti tilata uusi salasana, joka tuli sähköpostiin, että napsahti.

Jotain kirjautumisessa on siis piälessä.

Sähköpostissa taisi näkyä yksi syy. Skandit oliva siansaksaksi, mikä on erittäin harvinaista nykyisin.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9241
Liittynyt18.8.2008

Liittyen edelliseen.

Tarkistin omat tiedot, kun otti mukaan vanhan alatekstin, jonka olin hylännyt edellisessä.

Suosittelen muillekin. Olivat muuttaneet etunimenkin. Pojalle joskus tuli mikrobitti ja sieltäköhän hänen nimensä löytäneet. Osoitekin oli väärin.

Erer
Seuraa 
Viestejä346
Liittynyt29.11.2010
lenr

Kyllä vanha nimimerkki säilyy, vaikka kirjautuminen tapahtuukin s-postiosoitteella.

Ja vanha salasana toimii.

Minulla vaihtoi automaattisesti nimimerkin Rere2:sta Ereriksi. Myös yksi toinen käyttäjä on raportoinut vastaavaa.

mirab kirjoitti: Israel on tuhottava. Kuulemma myös sianliha on kielletty Israelissa. Maailmanpankki kirjoitti: MENA-maiden non-oil-vienti on pienempi kuin Suomen. Kts myös http://tinyurl.com/lobwaek ja http://tinyurl.com/o3hs9ro

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat