Seuraa 
Viestejä51
Liittynyt27.11.2013

Ihan vain liittymättä miohinkään, etenkään mihinkään uudistuksiin, kyselen, millä muilla foorumeilla jengi majailee, ja mitä suositellaan?

Sivut

Kommentit (17)

penni
Seuraa 
Viestejä4830
Liittynyt15.4.2011
OzziXX

Ihan vain liittymättä miohinkään, etenkään mihinkään uudistuksiin, kyselen, millä muilla foorumeilla jengi majailee, ja mitä suositellaan?

Missä lie mutta pannaan ny peukku alas koska olet poliittisesti ihan väärällä puolella. R.I.P tiedefoorumi.

what a mess to leave behind

eskimo
Seuraa 
Viestejä1521
Liittynyt12.5.2009

Hiukan skeptinen vapaan keskustelun ja kaupallisuuden yhteensovittamisesta.

Mieluummin näkisin aidompaa kansalaiskeskustelua. Onko milloinkaan mahdollista?

Juha Myllärinen, Lappeenranta

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä27657
Liittynyt13.5.2005

Meikä päivystää tän lisäksi skepsisken keskustelupalstalla ja näkökulmassa, joskin osallistumiseni keskusteluihin noilla palstoilla on varsin satunnaista.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Pohtija
Seuraa 
Viestejä883
Liittynyt16.3.2005

Koko keskustelufoorumi historiani aikana oon ollu suurimmaksi osaksi ensin täällä Tiede-foorumilla, mutta nyt parina viime vuonna olen enemmän kirjotellut yhdelle mun kavereiden kesken perustetulle privaatille keskustelupalstalle... Täälläkin toki vierailen, lueskelen ja tsekkailen lähes päivittäin. Tän päivityksen myötä se kyllä tuntuu (ainakin nyt alkuun) paljon hankalammalta. Onneks on se oma pikku sisäpiiri foorumi vielä ennallaan.

Sitten tuli kanssa liityttyä tänne tossa taannoin: http://www.skyscrapercity.com/
 Paljon löytyy asiaa ja hienoja kuvia maailman mahtavimmista rakennuksista -> pilvenpiirtäjistä.

"Perhosten liihottelu voi näyttää epämääräiseltä haahuilulta, mutta se on harhaa. Ne tietävät tarkkaan, mitä tekevät."

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Mikä tuo on tuo Näkökulma? Joo foorumi on, mutta en oikein saanut selvää, että kenen ja miksi. Kirjoittelen monessakin paikassa, mutta eri nimillä. Ne ovat sitten eri harrastuksiin tarkoitettuja foorumeita. Rekisteröin vain paikkoihin, mistä selvästi ymmärtää sen tarkoituksen. Tiede tieteestä keskusteluun, akvaariofoorumit akvaarioista keskusteluun, pelifoorumit pelistä keskusteluun, pienoismallifoorumit pienoismalleista keskusteluun jne. Näkökulman idea ei oikein auennut.

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Erer
Seuraa 
Viestejä346
Liittynyt29.11.2010

Näkökulma on nykyisin aika hiljainen eikä sillä ole paljonkaan annettavaa luonnontieteistä ja tekniikasta kiinnostuneille keskustelijoille. Kirjoittelin siellä itsekin joskus ennen. Toivottavasti tämä Tiede-forum saa ajan myötä lisätoimintoja.

mirab kirjoitti: Israel on tuhottava. Kuulemma myös sianliha on kielletty Israelissa. Maailmanpankki kirjoitti: MENA-maiden non-oil-vienti on pienempi kuin Suomen. Kts myös http://tinyurl.com/lobwaek ja http://tinyurl.com/o3hs9ro

Puuhevonen
Seuraa 
Viestejä5363
Liittynyt9.1.2011

Next Big Future, Seeking Alpha ja Clean Technica lienee ne missä eniten käytän (tuhlaan) aikaani.

»According to the general theory of relativity space without aether is unthinkable.»

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18399
Liittynyt16.3.2005

En usko, että se Näkkäri on munkaan juttu, mutta ei tämäkään nyt oikeen vakuuta - vielä. Musta tuntuu, että mä alan harrastaa himafoorumia ja telvisiofoorumia ja fbfoorumia ja gmailfoorumia ja kännykkäfoorumia nyt. Toistaiseksi.

Sen verran on negaatioita ilmoilla, että alkaa vaan potuttaan, eikä se kai oikein ole näiden avohoitoloiden virallinen tarkoitus. 

Ainakaan näin Joulua odotellessa.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7845
Liittynyt1.2.2010

Olen sitkeästi silloin tällöin käynyt siedättymässä Näkökulman foorumilla ja olen yhä yllättyneempi sen toimivuudesta. Siellä on kilkettä ja systeemiä esim. täälläkin joskus nähtyyn  tieteelliseen väittelyyn/keskusteluun paremmin kuin missään mihin tässä elämässä olen törmännyt. Juuri äsken annoin kertoa siellä itselleni, että myös foorumille tallennettavat liitetiedostot onnistuvat. Sanoisin, että ilmastovänkääjien unelma-alusta. Saa lätkämailakäppyrät tallennettua foorumille pdf-tiedostoja myöden. Oijoi.

Toinen juttu mihin tänään siellä törmäsin oli taustalla ryhmissä käytävä yleisölle näkymätön keskustelu. Todellinen sisäpiiristin unelma.

Peukutin D-Ämmää X-)

- Ubi bene, ibi patria -

eskimo
Seuraa 
Viestejä1521
Liittynyt12.5.2009

Harmittaa tämä Tiede-foorumin alasajo.

Näkökulmalta taas lähdin, koska siellä ei voi arvostella näkyvästi ylläpidon ratkaisuja. Tungetaan piiloon välittömästi. Mikä on foorumi, jossa ei omasta politiikasta voi käytännössä puhua?

Ketjureaktio on tätä parempi kirjoitusympäristönä, muttei sielläkään ole kunnolla väkeä. Homma taas on Homma. Facebook ei ole hyvä kuin Chättäillessä.

Juha Myllärinen, Lappeenranta

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat