Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006

Nyt kun tämä foorumi (tahallisesti?) rampautettu, olisiko kellään suosituksia jostain muusta edes etäisesti samantapaisesta ja mieluiten suomenkielisestä foorumista? Voihan toki olla, ettei tänne takaisin kovinkaan paljoa kaipaa jos hyvä korvike löytyy.

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

Sivut

Kommentit (29)

Hänen pyhyytensä
Seuraa 
Viestejä28076
Liittynyt13.5.2005

Samantapainen palsta lienee näkkäri. Tai aninakin se joskus oli. En ole kirjoitellu siellä muutamaan vuoteen, joten en tiedä, mikä siellä on nykyään yleislinja.

Jos argumentista ei voi johtaa yleistä sääntöä, sillä ei ole sisältöä.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Miten se Vatkain onnistui kaikista ohjeista huolimatta tipahtamaan täältä, kun minäkään en siihen kyennyt?

Eipä vaikuta kaksiselta tuo näkkärikään. Siellä pitää jokaisen viestin lähetys varmistaa kolmella eri kentällä, ettei vaan ole kone.

Paree vaan kiltisti odotella, että tätä palstaa vähän rukataan.

Mutta pitäähän tuolla käydä Vatkainta moikkailemassa, ennen kuin se nöyrtyy takaisin tänne.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

No ei siellä näköjään jokaista viestiä tarvitsekaan varmistaa. On se paremman näköinen sivusto, mutta epäilen kyllä, että huolimatta tämän palstan loistavista uudistuksista, tällä palstalla tulee jatkossakin olemaan enemmän vipinää.

eskimo
Seuraa 
Viestejä1521
Liittynyt12.5.2009
Aweb

No ei siellä näköjään jokaista viestiä tarvitsekaan varmistaa. On se paremman näköinen sivusto, mutta epäilen kyllä, että huolimatta tämän palstan loistavista uudistuksista, tällä palstalla tulee jatkossakin olemaan enemmän vipinää.

Munia ei kannata pitää samassa korissa. On kansalaiskeskustelun etu, että on muitakin vaihtoehtoisia foorumeita. Sitä on internetti. Avointa. Muu on suljetumpaa umpiota.

Juha Myllärinen, Lappeenranta

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006
Aweb
... huolimatta tämän palstan loistavista uudistuksista...

Oliko tuo ns. mustaa huumoria? Vai osaisitteko kertoa tarkemmin mitkä käytettävyyden rampauttamiset kenties ovat jotenkin "loistavia uudistuksia"?

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

Erer
Seuraa 
Viestejä346
Liittynyt29.11.2010

Kävin pitkästä aikaa katsomassa Näkökulmaa. Eipä onnistunut sinne kirjautuminen, kun olen unohtanut sekä käyttäjätunnuksen että salasanan. Kun yritin perustaa uutta käyttäjätunnusta, sain ilmoituksen, että sähköpostiosoite on jo jonkun käytössä. Olen siis aiemmin antanut saman sähköpostiosoitteen. Eihän tuossa kauan nokka tuhisisi, kun perustaisi uuden sähköpostitilin, mutta jääköön toistaiseksi. Katsotaan ensin, saadaanko niitä parannuksia Tiede-foorumille.

Näkökulma on ollut ainakin viime aikoina huomattavasti hiljaisempi kuin Tieteen keskustelut. Lisäksi siellä on erittäin vähän luonnontieteisiin ja tekniikkaan liittyviä keskusteluja.

Mainitsen vielä tässäkin, että kun kirjauduin uudelle Tiede-foorumille, niin sain ensin ilmoituksen, että salasana ja käyttäjätunnus eivät mätsää. Sitten klikkasin namiskaa jolla ilmoitetaan, että on unohtanut salasanansa. Ja uusi salasanahan toimi. Mutta yllätys, yllätys, käyttäjätunnus oli vaihtunut. Ennen se oli siis Rere2, nyt Erer. Ilmeisesti olen joskus käynyt jollain muulla Sanoma-konsernin sivuilla samalla sähköpostiosoitteella ja tunnuksella Erer. Jollain toisellakin käyttäjällä oli samantapainen kummallisuus, olisiko ollut OzziiX. Kyllä tällä uudella foorumilla lastentauteja piisaa.  

mirab kirjoitti: Israel on tuhottava. Kuulemma myös sianliha on kielletty Israelissa. Maailmanpankki kirjoitti: MENA-maiden non-oil-vienti on pienempi kuin Suomen. Kts myös http://tinyurl.com/lobwaek ja http://tinyurl.com/o3hs9ro

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
vihertaapero
Aweb
... huolimatta tämän palstan loistavista uudistuksista...

Oliko tuo ns. mustaa huumoria?

Paino sanalla "huolimatta". Viestini saattoi olla lievästi sarkastinen.

Japetus
Seuraa 
Viestejä11131
Liittynyt20.6.2009
-:)lauri

Samantapainen palsta lienee näkkäri. Tai aninakin se joskus oli. En ole kirjoitellu siellä muutamaan vuoteen, joten en tiedä, mikä siellä on nykyään yleislinja.

Aika hiljaista näyttää tiedepuolella olevan. Lähinnä vain iki-ihanan Kirjekuoren kolme eri vapaa tahto -jankutusta keräävät vastauksia. Ilmeisesti löylytys yhdellä palstalla ei ollut herralle tarpeeksi.

Olli S. paljastaa salaisuutensa: "Mä puhun tahallani ristiin, että Japetus saisi oikeita aiheita syyttää mua."
o_turusen jännä fetissi: "Minä en todellakaan kuse housuuni vaan sinun silmääsi."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"
Keijona ymmärtää naisia: "Onkohan sellaista munasolua edes olemassa ? Onko joku nähnyt sellaisen?"

eskimo
Seuraa 
Viestejä1521
Liittynyt12.5.2009
tyy

Äkkiäkös aktiivit tiedekeskustelijat perustavat vaikka yhdistyksen ja oman palstan. Loistavia, valmiita ja ilmaisia foorumisoftia on saatavilla vaikka millä mitalla.

Ajankohta irtiotolle vaikuttaa ainakin otolliselta.

Kannatan. Mulla on sellainen mesta jo, mutta mainoskielto :(

Ajatuksena voisi olla perustaa useampikin. Ei kannata metsästää yhtä ja suurta. Käy kuten nyt. Parempi olla mukana monessa.

Anomalia
Seuraa 
Viestejä1692
Liittynyt9.2.2012

Hommaforum on tietämäni mukaan aktiivinen keskustelupaikka. Varmaan toimii teknisesti hyvin ja moderointiakin on.

Sinne vaan.

Uudistunut virkamies: jokainen päivä on samankaltainen.

eskimo
Seuraa 
Viestejä1521
Liittynyt12.5.2009

Homma on vain poliittinen juttu. Se voi saada aikaan enemmän pettymystä.

Toki Hommaan kannattaa liittyä, mutta on muitakin. Itse olen myös Hommalla.

Homman ongelma on siinä, että se pyörii pitkälle päivän politiikassa. Sellainen mielikuva.

pmk
Seuraa 
Viestejä1855
Liittynyt1.1.2010
vihertaapero

Nyt kun tämä foorumi (tahallisesti?) rampautettu, olisiko kellään suosituksia jostain muusta edes etäisesti samantapaisesta ja mieluiten suomenkielisestä foorumista? Voihan toki olla, ettei tänne takaisin kovinkaan paljoa kaipaa jos hyvä korvike löytyy.

Minua kyllä ihmetyttää, kuka tämän typerän päivityspäätöksen on tehnyt.

Nykyisin joutuu käsin kirjautumaan sisään joka kerta kun haluaa uuden vastauksen kirjoittaa.

Voisiko joku kertoa, millä selaimella tätä foorumia ihan järkevästi voisi käyttää ? Ainakaan Firefoxille hommasta ei tule mitään. Olen tänään joutunut tappamaan Firefoxin Plug-in-containerin kymmeniä kertoja Adoben Flashin takia joka syö muistia aivan tolkuttomasti ja syöden CPU tehoa aivan tolkuttomasti ja sitä kautta huudatta prosessorituuletinta aivan sietämättämillä äänenvoimakkuuksilla.

Tällaisenaan tiede.fi on käyttökelvoton, joten ehdotan esim. ilmastokeskustelun siirtämisen esim. usenet newsin sfnet.keskustelu.ymparisto uutisryhmaan.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat