Seuraa 
Viestejä6592
Liittynyt22.10.2011

Sivut

Kommentit (50)

sääpeikko
Seuraa 
Viestejä6592
Liittynyt22.10.2011

Juuh onneksi ylläpito on tietoinen siittä, että käyttäjillä on mennyt hermot :

http://www.tiede.fi/keskustelu/4000005/ketju/uusittu_foorumi/sivu/28

mm. viestien muokkaaminen on tulossa ainakin ja monta muuta hommelia lähipäivinä toivottavasti 

Salasanoissakin monilla ollut ongelmia, veikkaan että siksi palsta on väliaikaisesti hiljentynyt :

http://www.tiede.fi/keskustelu/4000022/ketju/salasanan_vaihtopyynto_kirjautumisen_yhteydessa

it's the Sun stupid!

sääpeikko
Seuraa 
Viestejä6592
Liittynyt22.10.2011

Itse nyt jatkan täällä tiede.fi palstalla keskustelua, kuitenkin nakokulma.net palstallekkin rekkasin ja tännekkin rekkasin varmuuden vuoksi :

http://www.ilmastofoorumi.fi/foorumi/viewforum.php?f=17

:) Eihän sitä ikinä tiedä mitä tapahtuu, pitää varautua sen takia. Ehkä keskustelu jatkuu täälläkin toivottavasti :D Musta tää käyttöliittymä on ihan käytettävä jos leventäisivät vaan ulkoasua.

it's the Sun stupid!

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Jahas, seksikaupan mainos on kadonnu, samoin mun kommentti.

Suunitelmiin muutos, Stockkalle sitte, kerran opastetaan.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Katos perkule, ne mainokset kiertää.

Onkohan näillä yhteinen tietokanta jossa muutkin tuotteet käyttää samoja mainoksia?

Ja moderointi yhdestä ja samasta paikasta kaikille tuotteille yhdellä ruudulla "modeikkunasta"?

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

kfa
Seuraa 
Viestejä2517
Liittynyt13.3.2008
SamikoKu

Katos perkule, ne mainokset kiertää.

Onkohan näillä yhteinen tietokanta jossa muutkin tuotteet käyttää samoja mainoksia?

Ja moderointi yhdestä ja samasta paikasta kaikille tuotteille yhdellä ruudulla "modeikkunasta"?

On yhteinen tietokanta. Siitä vastaavat sivuston träkkerit, joita tällä sivulla näyttää olevan 10 kpl eli enemmän kuin esimerkiksi Suomi24:ssä. Suosittelen asentamaan koneeseesi Ghosteryn ja Adblock Plussan. Jos et torju träkkereitä niin samat mainokset kiertävät perässäsi kaikille niille sivustoille, joilla kyseisiä träkkereitä käytetään. Jos käytät Adblock Plussaa niin et näe mainoksia.

Kim Fallström kfa+news@iki.fi

Valio
Seuraa 
Viestejä1691
Liittynyt14.3.2010
tyy
peikko763

Taidat olla itse denialisti kun luulet minua denialistiksi.

Olen pseudoskeptikko.

Skeptikko uskoo tieteeseen - - Pseudoskeptikko uskoo pseudotieteeseen.

Skeptikko suhtautuu epäilevästi kaikkeen tieteeseen ja haastaa sitä skeptisellä näkemyksellään. Jos tiede kestää hyökkäyksen, niin skeptikko pitää sitä voimassa olevana totuutena, kunnes toisin todistetaan.

Mitä pseudoskeptikko tekee? Etsii artikkeleista löydetyille virheille ja biasoituneille näkemyksille tukea uskosta?

On paljon parempi tietää kaikesta jotakin, kuin jostakin kaikki. Pascal

Ja muutoin olen sitä mieltä, että Petteri Taalas pitää erottaa!

tyy
Seuraa 
Viestejä834
Liittynyt21.11.2009
Valio
tyy
peikko763

Olen pseudoskeptikko.

Skeptikko suhtautuu epäilevästi kaikkeen tieteeseen ja haastaa sitä skeptisellä näkemyksellään. Jos tiede kestää hyökkäyksen, niin skeptikko pitää sitä voimassa olevana totuutena, kunnes toisin todistetaan.

Mitä pseudoskeptikko tekee? Etsii artikkeleista löydetyille virheille ja biasoituneille näkemyksille tukea uskosta?

Pseudoskeptikko hylkää ääliöiden ja vaihtoehtoisen todellisuuden kannattajien argumentit täysin perustelematta ja säästää näin aikaa.

Sen lisäksi, ja tässä tulee asian pihvi, hän on myös useimmiten oikeassa. Eikä siinä vielä kaikki: hän ei myöskään ole lainkaan pahoillaan vaikka olisi väärässäkin.

Pseudoskeptikon märkä uni on nimittäin mahdollisuus saada tarkastella uutta kuvaa todellisuudesta.

sääpeikko
Seuraa 
Viestejä6592
Liittynyt22.10.2011
tyy
Valio
tyy
peikko763

Olen pseudoskeptikko.

Pseudoskeptikko hylkää ääliöiden ja vaihtoehtoisen todellisuuden kannattajien argumentit täysin perustelematta ja säästää näin aikaa.

Sen lisäksi, ja tässä tulee asian pihvi, hän on myös useimmiten oikeassa. Eikä siinä vielä kaikki: hän ei myöskään ole lainkaan pahoillaan vaikka olisi väärässäkin.

Pseudoskeptikon märkä uni on nimittäin mahdollisuus saada tarkastella uutta kuvaa todellisuudesta.

Kerta sulla nimimerkki tyy tuntuis olevan perinpohjainen tietämys mitä ilmastonmuutos on, niin herra laittaa tänne värikuvia, käyriä, tieteellisiä artikkeleita väitteidensä todisteiksi. Se että olet sitä mieltä että täälä on denialisteja porukka ei ihan mulle vielä riitä. Käsien heilutteluksi jää jos väitteillesi ei löydy todisteita.

it's the Sun stupid!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat