Seuraa 
Viestejä5000
Liittynyt21.6.2009

Kauhukseni olen huomannut, että tämän palstan keskustelijat ovat harvinaisen nirppanokkaisia, konservatiivisia sekä muutosvastarintaisia niuhottajia jotka eivät siedä pientäkään vastoinkäymistä.

Ollaan valmiit hylkäämään tuttu palsta, vaikka sitä alati jatkuneen valituksen takia vain yritetään parantaa. Toki pieniä bugeja ja käytettävyysongelmia on ilmennyt mutta korjauksia näyttää tulevan nopeasti.

Suurin osa näyttää menneen Näkkikselle, olen käynyt heitä sieltä kotiin huutelemassa. Huonoin tuloksin. Myös muualle on porukkaa tietenkin vuotanut.

Suuri kysymys on, jäätyikö keskustelu vain hetkeksi vai kuoliko tämä. Loppujen lopuksi leikkaus voi onnistua mutta potilas kuolee jälkitauteihin.

Onneksi ainakin Neutroni ja muutama muu kulmakivi näkyy vielä katselevan tilannetta. Nyt ei olekaan syytä hötkyillä.

Jotain anteeksipyynnön ja pahoittelun tapaista toki toivoisi ylläpidolta. Kun saa myönnettyä, että jotakin meni vikaan, on parantuminenkin helpompaa.

Yleinen mielipide on aina väärässä.

Kommentit (2)

Piru Naiseksi
Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

Tunnustan nipottajuuteeni ja kerron hermostuvani ylen helposti, jos tietotekninen sovellus kettuilee minulle vaikkapa esittäen näyttäviä hypähdyksiä näytöllä silloin, kun koetan copy+paste -toiminnoin liittää salasanaani sille kuuluvaan laatikkoon. Kun vaivaudun KIRJOITTAMAAN salasanan, siirtyminen yleensä onnistuu, kuten näkyy. En vain viitsisi vaivata taikinaksi lahonnutta keskusyksikköäni muistelemaan jotain niin arkista kuin jollekin palstalle varaamani salasanan. En viitsi, sillä leikaten ja liimaten siirros toteutuu paremmin kuin muistellen ja kokeillen. Lisäksi pelkään, että jos arvaan riittävän monesti väärin, saan kirjautumiskieltoa.

Tunnustan, että ehkä valitan aiheetta ja ehkä vain oudoksun palstan uutta olemusta. Käyttämässäni (kirjaston koneen) selaimessa näet ikkunan yläosaan jää paljon tyhjää mainosikkunoitten väliin -> ei kiva katselijalle. (Mainokset sinänsä eivät minua suivaannuta, niiden avuinhan tätä iloa kustannamme ... ja on niistä joskus ihan aitohyötyäkin rahojensa tuhl...kriittiselle kuluttajalle, kuten minä .

Thread has been locked.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat