Seuraa 
Viestejä883

...tai nykyiset keskustelijat...

En nyt just löytänyt enää listaa kaikista tämän nykyisen palstan keskustelijoista tai nimimerkeistä, joten ajattelin että voisiko tänne kaikki kynnelle kykenevät ilmoittautua ?

Eli Laita lyhyt viesti tai tervehdys tänne omalla käyttäjälläsi niin nähdään ketä täällä nykyään (vielä) on. Voi toki myös käydä jättämässä jäähyväisensäkin tänne, jos siltä tuntuu...

Ite ainakin ajattelin kaikesta huolimatta jatkaa satunnaisen säännöllistä kuikuiluani täällä.

On tämä varmaan yksi järkevimmistä palstoista mitä on, kuitenkin...

"Perhosten liihottelu voi näyttää epämääräiseltä haahuilulta, mutta se on harhaa. Ne tietävät tarkkaan, mitä tekevät."

Sivut

Kommentit (164)

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14249

Formaatti muuttui rajusti, mutta pitänee katsoa ennemmin kuin katua. Hyvä mestaan tää on, juurikin keskustelijoiden vuoksi.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Kutunluu
Seuraa 
Viestejä761

Kuten Japetus jossakin ketjussa mainitsi...lainausten näyttäminen on jotain aivan sanoisinko 'toismaailmallista'; se sisennys useamman lainauksen kaa puuttuupi. Haittaa ylettömän paljon lukemismukavuutta ja lisää rullaatirullaata. Toimii ehkä jotenkuten jollain vauva.fi -foorumilla, muttei tosiaankaan täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Chair
Seuraa 
Viestejä2803

Täällä ollaan. Uskon että bugit ja muut toimimattomuudet saadaan pian kuntoon ja me muutosvastaiset nirppanokat totumme uuteen foorumiin. Kirjoitellaan, siitä se lähtee.

Tsemppiä kaikille! 

"Die Theorie bestimmt was wir beobachten können."(Albert Einstein)

Jonke
Seuraa 
Viestejä17

Aika hiljaiselta tuntuu joo. Päivityksillä yleensä pyritään parantamaan käytettävyyttä, mutta nyt tuntuu että on "kliinimmän" ulkoasun kustannuksella menty perse edellä puuhun, taitaa olla kokonaan eri softa?

Täh?

Piru Naiseksi
Seuraa 
Viestejä3164

Taistelen yhä uuden alustan kanssa: Pähkäilen, minne kirjautua ja miten. (Wanhalle foorumille jopa minä, tietotekniikan suurtollo, ujahdin yleensä jokseenkin vaivattomasti. Jäljennä ynnä leikkaa -toimintoja käytin kopioidakseni kirjautumistiedot muistitikullani lymyävästä salaisesta luettelosta.

Tänään jouduin jälleen toteamaan joutuneeni matkustajaksi, kun sivu pompahteli edessäni ylös alas heti, kun koetin lisätä kirjautumistietoni asianmukaisiksi mieltämiini laatikkoihin. Yritteliäisyyteni palkittiin toki taas, kuten huomaatte mutta silti minua riipii turhaan poltettu kallis tietokoneaikani.

Enkä muutaman päivän katselukokemuksinkaan pidä tämän uuden alustan ulkoasusta. Sitä taas en tiedä, toimiiko alusta niin perin juurin kehnokaisesti kirjastomme tarjoamassa selaimessa, johon taas en voi vaikuttaa.

Pääasia toki on, että pystyn kitkeröittämään sivuja mielipiteineni. Mutta kuinkahan on superhyperhienojen valokuvataiteen mestaritekosteni lisäämisen laita? Se koetin odottaa vielä

Vapaa radikaali
Seuraa 
Viestejä2171

Täällä vielä. Ei ole ollut kauheasti asiaa, mutta tuskinpa lähden pakolaiseksi mihinkään muuallekaan. Aika moni tämän palstan vakikeskustelijoista näyttää menneen tuonne Näkkäriin, liekö väliaikaista vai ei. Itse olen kiinnostuneempi tieteellisistä aiheista kuin vaikkapa siitä nillittämisestä, miten joku foorumi on toteutettu ja miten se toimii. Jos keskustelut itseäni kiinnostavista aiheista jatkuvat täällä, niin pystyn kyllä elämään tämän alustan kanssa.

Aikoinaan kun tulin tänne Tiede-lehden foorumille, käytössä oli se alusta, mistä tähän uuteen siirryttiin. Sitä edeltävästä alustasta minulla ei ollut tietoa eikä kokemusta, joten otin sen foorumisoftana "as is", nahkoineen karvoineen. Hyvin viihdyin.

Jos tulisin tänne nyt uutena tämän uudistuksen jälkeen, enkä olisi vanhaa foorumia koskaan käyttänyt saatikka nähnyt, tilanne olisi samanlainen. Asiat pitää ottaa sellaisena kuin ne tulevat vastaan. Keskustelijat tekevät foorumista sen, mikä se on, ei se alusta millä se pyörii.

Mutta jos kaikki kiinnostavat keskustelunaiheetkin siirtyvät keskustelijoiden mukana sinne Näkkäriin, niin pakolaiseksi kai tässä joutuu. Toivottavasti ei ole menneet niin isot herneet nenään, että tämä foorumi näivettyy. Se olisi sääli.

PS: tämähän sitä paitsi paranee koko ajan, nyt on jo editointikin käytössä taas.

Gentlemen, start polishing your tin foil hats!

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615

Vielä täällä roikutaan.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976

Paikalla, harjoittelemassa uuden alustan käyttöä.

"The universe is a big place, perhaps the biggest".
"Those of you who believe in telekinetics, raise my hand".
Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

Goswell
Seuraa 
Viestejä15740

Comoon, mitäs mentäisiin mokomasta "suosta" yli niin että heilahtaa, sormet sauhuamaan ja "tulta munille" itse kultakin, kohta kukaan ei muista koko uudistusta..

Minun mielestä noin.

salai
Seuraa 
Viestejä8209

En tiedä, tämän uuden palstan logiikka on aivan perseestä, käyttö ahistaa joka kerta.

Tämäkin ketju näkyy oikealla "Keskustelut: Uudet" listassa ylimpänä. Kun sieltä klikkaa joutuu ketjun alkuun. Puolestaan listassa "Aktiiviset viestiketjut" tämä ei näy ollenkaan.

Sinänsä koko "Aktiivset viestiketjut" painikkeen saisi poistaa, jollei se toimi oikein: Siis näytä pitemmän listan aktiivisia viestiketjuja ja mahdollista avatusta viestistä viestistä paluun (Sivu taaksepäin toiminnolla) siihen samaan listaan.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

OzziXX
Seuraa 
Viestejä51

Kyä täällä tulee vilkuiltua, josko joku jotain kirjoittaisi. Vaan kun ei viitsi joka kerta kirjautua uudelleen sisälle (sähköpostiosoite on piiiiiiitkä kirjoittaa), niin ei viitsi paljoa kirjootella.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat