Seuraa 
Viestejä18399
Liittynyt16.3.2005

Nyt tilaisuus purkaa livenä palstamuutoksen aiheuttamia turhautumia hyvässä seurassa!

Lauantaina 7.12.2013 klo 18.00 alkaen ravinteli Morrison's

http://www.rafla.fi/morrisons-helsinki/fi/yhteystiedot_ja_aukioloajat

Yhteydenotot ja ilmottautumiset keskiviikkoon klo 12 mennessä joko Näkkärin yv mulle tai Vatkaimelle, 

Vatkain | Facebook

tai tähän.

ps. Kansallismuseokierros ennen miittiä alkaa klo 14. josta siirtyminen suoraan Morrisonsiin.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Sivut

Kommentit (23)

Sepi
Seuraa 
Viestejä3265
Liittynyt16.3.2005

Onko paikalla Tiede-lehden väkeäkin vai sadattelemmeko keskenämme?

Näkyy paikka olevan auki arkipäivisin eli onko kyseessä yksityistilaisuus?

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18399
Liittynyt16.3.2005

Sepi. Paikalla ei ole Tiede-lehden väkeä, elleivät nyt halua osallistua jostain maagisesta syystä näihin "ruumiinvalvojaisiin". Toki ovat tervetulleita! :) (tai jotain vastaavaa poliittisesti korrektia)

Siis ottaapa nyt silmän käteensä, niin huomaa, että La 12-23 ;)

Block. Olemme tuolla luultavasti hyvän tovin, ja mut saa kyllä kiinni per puhelin jos tuleminen venyyyyyyy. ;)

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

En pääse paikalle. Mutta näen jo mielessäni teidät ravintolaillan jälkeen banderollien ja kommandopipojen kanssa Tiede-lehden toimituksen edessä ottamassa yhteen mellakkapoliisin kanssa.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

---
Seuraa 
Viestejä3424
Liittynyt6.9.2006
Aweb

En pääse paikalle. Mutta näen jo mielessäni teidät ravintolaillan jälkeen banderollien ja kommandopipojen kanssa Tiede-lehden toimituksen edessä ottamassa yhteen mellakkapoliisin kanssa.

Minä kyllä laittaisin panokseni sen puolesta, että päähineitä on kyhätty foliosta, vaikka on kai se kommandopipo materiaalista huolimatta.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18399
Liittynyt16.3.2005
Aweb

Mä edes tiedä missä se niiden toimitus on, mutta ne nörtsäkellarit on Sanomatalossa, veikkaisin. Osuu just matkan varteen Kansallismuseosta Morrison'siin 

Kai siellä vois käydä ainakin pyllistämässä, jos ei muuta. Tai no, se vois olla jo liian karu temppu, kun on jo Decembeaverkin. Ehkä noi foliokommandot olis semmonen inhimillisempi juttu. 

----------------------------------------------------------------------------

Mutta asiaan... ilmottautumisia otetaan edelleen siis vastaan, ja toki voi tulla muutenkin, mutta pöytävarauksen suhteen olis aika kiva olla edes about hajulla moniko meinaa olla paikalla. Siis paikkahan ei ota vastaan pöytävarauksia, joten joku, eli ilmeisesti sitten minä, hiivin tarvittaessa paikalle riittävää pöytäkokoa jonottelemaan. Tai harrastan jotain sopivaa kikka vitosta.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
DedMoroz
Aweb

Mä edes tiedä missä se niiden toimitus on, mutta ne nörtsäkellarit on Sanomatalossa, veikkaisin. Osuu just matkan varteen Kansallismuseosta Morrison'siin 

Kai siellä vois käydä ainakin pyllistämässä, jos ei muuta. Tai no, se vois olla jo liian karu temppu, kun on jo Decembeaverkin. Ehkä noi foliokommandot olis semmonen inhimillisempi juttu. 

----------------------------------------------------------------------------

Mutta asiaan... ilmottautumisia otetaan edelleen siis vastaan, ja toki voi tulla muutenkin, mutta pöytävarauksen suhteen olis aika kiva olla edes about hajulla moniko meinaa olla paikalla. Siis paikkahan ei ota vastaan pöytävarauksia, joten joku, eli ilmeisesti sitten minä, hiivin tarvittaessa paikalle riittävää pöytäkokoa jonottelemaan. Tai harrastan jotain sopivaa kikka vitosta.

Moi DM! Tulisin mielelläni, mutta minulla on hieman jalkavaivoja ja koetan välttää liikkumista (ei mitään vakavaa).

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Neutroni
Seuraa 
Viestejä28936
Liittynyt16.3.2005

En tiedä saitko viestini Näkökulmalla. Painoin lähetä-nappia ja viesti katosi eikä näy "Lähetetyt" -kansiossa. Olen siis tulossa sinne raflaan.

Sivut

Thread has been locked.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat