Seuraa 
Viestejä27432

Että päivää vaan! Ei kait siinä. Kaikenlaista sitä onki...

Hämmentää.

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Octopitos
Seuraa 
Viestejä637
Aweb

No päivää.

Oikein hyvää päivää...?

Kun on korviaan myöten kusessa, on parempi pitää turpansa kiinnni.
o_turunen kirjoitti:
Vai olisiko tuo paksuusyksikkö.

Octopitos
Seuraa 
Viestejä637

Sukeltaja koki yhden elämänsä pelottavimmista hetkistä uponneessa laivassa toukokuussa. Katso nyt julkaistu video.

Pelastajat olivat sukeltamassa ja kuvaamassa uponnutta hinaajaa, kun tämä tapahtui. Sukeltaja pelästyi pahasti, kun vessan ilmataskussa yli kaksi päivää elänyt laivan kokki tarttui tätä kädestä.

Hinaajan kokki Odjegba Okene virui kylmässä meren pohjassa pienet vaatteet yllään Jumalan apua rukoillen.

Katso erikoinen ja pelästyttävä tilanne videolta.

Ihmiskäsi tarttui sukeltajaan - mies eli 60 tuntia meren pohjassa | IL-TV Uutiset | Iltalehti.fi

o_turunen kirjoitti:

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432

Ihan mukavaa olla täällä taas. Pitää nyt alkaa kouluhommia tekeen, mutta jospa sitä illan kähmässä joutais tänne jotain taas sepostella.

Syntilistaa oon alkanut keräämään että mikä toimii vielä väärin. Toisaalta on tässä pari juttua jotka toimii ihan hyvin. Mm. kirjautuminen.

Hämmentää.

Octopitos
Seuraa 
Viestejä637

Sori vaan hirveesti tuo sukeltaja juttu ei kuulunut tänne vaan testi osioon, minä etsinkin minne se hävis, mutta se on täällä.

o_turunen kirjoitti:

Vapaa radikaali
Seuraa 
Viestejä2180
Octopitos

Sori vaan hirveesti tuo sukeltaja juttu ei kuulunut tänne vaan testi osioon, minä etsinkin minne se hävis, mutta se on täällä.

Mä kyllä luulin, että tuo sukeltajajuttu liittyi tuohon Vatkaimen kuvaan. Meinaan, että jos se olis pidempään siellä virunut, niin olis ehkä ruvennut näyttämään vähän samanlaiselta. Olis kai sitä raavaskin mies säikähtänyt.

Gentlemen, start polishing your tin foil hats!

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Octopitos

Ei se haittaa, tähän ketjuun kyllä mahtuu sivuja.

Hämmentää.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat