Sivut

Kommentit (79)

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18401
Ohman

Painoin ihan varmasti "lähetä"-kenttää. Ohman

Uskon... joku häiriö ilmeisesti... itsekin uskoin painaneeni kyllä sitä lähetä-namiskaa... nyt kuiten taas toimii... olisko ollu joku härö samaan aikaan, kun pojat lisäili tuohon oikealla olevaan listaan noita lisäkapistuksia?

Nyt muuten hoksasin, että tuolla alhaalla on muokkauksen jälkeen kolme namiskaa, ja lähetä-nappula on vaihtanut paikkaa versus muokkaamaton viesti - keljua. :(

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18401
Sepi

DM, oletko uuden palstan kiivaana puolustajana ja puolestapuhujana vain aus Liebe zur Kunst vai was?

Sori, meikän saksa on hakusessa, mutta jotain kai rakkaudesta taiteeseen tossa selvitellään... hieman en nyt tajua, ja kiivas puolestapuhujakaan en oikein hahmota olevani...

Nämä kirjoitusavautumiskanavat kai on kirjoittajiensa näköisiä, ja minusta on ollut hieman harmillista huomata, että ihmisten muutosvastarinta on ollut näin äkäistä kuin se on ollut, ja rakkaudesta ihmisiin, ja samalla hieman itsekkäistäkin syistä koittanut pikemminkin tuoda esille sitä, että ei tämä nyt NIIN vaikea ole hanskattavaksi. Lapsenvikoja toki, mutta kuten tässä on itse kukin voinut havaita, niin suunta on positiivinen, ja itse mielelläni kokisin paikan taas mukavaksi kokoontumiskulmaksi.

Myönnän toki, helposti, että meikäläisen oma anti on varsin epätieteellistä, lähinnä jonkun sorttista höperehtimistä ja kuvien läiskimistä, mutta muuhun ei juuri ole ollut tarvetta itseäni viisaampien joukossa. Nyt jos he, itseäni viisaammat, loikkivat muille maille, niin katoaa, ainakin itseltäni, viimeinenkin mielenkiinto tätä saittia kohtaan, ja mitäs minä sitten tekisin ja mitä kautta ajan virrassa ja pyörteissä pysyisin. Höh!

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432

MIKSI TÄÄLLÄ EI OLE NAPPIA MILLÄ PÄÄSEE VIIMEISEKSI LUKEMAANSA VIESTIIN???

Miksi minä pääsen napilla joko ekalle tai viimeiselle sivulle, mutta en sinne sivulle 36 ketjussa, jossa on 87 sivua jos se viimeisenä lukemani viesti jäi sinne sivulle 36?

EN MINÄ MUISTA KAIKISTA KETJUISTA ETTÄ MONENNELLAKO SIVULLA OLIN!!!

Pitääkö alkaa noitumaan??? Mitäpä se sekään hyvejää...

Hämmentää.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228

Saisiko sitä session pituutta vähitellen järkevämmäksi? Kirjoitin taas pitkän vastineen johon aikaa kuluin noin tunti (en kellottanut mitenkään mutta mutulla luulen että hieman vajaa) ja sillä aikaa sessio raukesi. Onneksi muistin kopipeistata tekstin talteen tällä kertaa.

Toinen juttu vielä: "404 Sivua ei löydy" on aivan älyvapaa virheilmoitus kirjautumisen vanhennuttua. Tuo ei ole millään lailla looginen, informatiivinen ja kaikin puolin silkkaa typeryyttä ja suoranaista standardien raiskaamista. 404 tarkoittaa että jotakin sivua ei ol eolemassa. JOs välttämättä haluaa Internet-protokollien standardivirhekoodeja käyttää niin sieltä löytyy sellaisiakin kuin "unauthorized" tms. jotka sopisivat tähän paremmin. Oikeasti kyllä voi vaan nätisti suomen kielellä ilmoittaa että "kirjaudu pälli uudestaan sisään".

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18401

Kosh. Kun kirjaudut sisään, niin kannattaa oikeasti laittaa se ruksi ruutuun MUISTA MINUT. ;)

Vatkain. Luetut sivut vaihtaapi väriä (punaisesta mustaksi), että sivulleen kyllä löydät perille.

Hyvää Joulua!

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
DedMoroz

Kosh. Kun kirjaudut sisään, niin kannattaa oikeasti laittaa se ruksi ruutuun MUISTA MINUT. ;)

Sitäkään ei aina muista tehdä tai ei viitsi koska ei välttämättä aio pidempään hillua palstalla. Siitä huolimatta oletuspituuden sessiolla pitäisi kyllä olla enemmän kuin tunti, varsinkin kun nyt on jo modetkin luvanneet sen olevan enljä tuntia. Katteettomat lupaukset ärsyttävät ainakin niin paljon kuin toimimaton ja paska foorumi.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
DedMoroz

Vatkain. Luetut sivut vaihtaapi väriä (punaisesta mustaksi), että sivulleen kyllä löydät perille.

Mulla ei ole täällä mitään punaista kyllä missään... Toisekseen omissa suosikkiviestiketjuissa, siinä listassa, on ketjun otsikko ja sen perässä sivunumerot. Esim.

Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? 1 2 3 ... 1461

Niin kyllä se 1461 näkyy mustana, mutta mitä jos jäin lukemisessa sivulle 1433?

Hämmentää.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432

Joo ja jos luen sivua 1 ja siellä on vain muutama viesti niin sivu 1 pysyy harmaana ja klikattuna vaikka sinne tulisikin uusia viestejä.

Miksi ei ole toimintoa että "seuraamaasi viestiketjuun Nönnönnöö on tullut uusia viestejä. Et saa uutta ilmoitusta ennen kuin olet lukenut nämä." Ja linkki suoraan siihen viimeiseen luettuun viestiin. Niin kuin oli s-posti-ilmoituksissa. Onko tuommonen toiminto niin tuhannen vaikeaa rakentaa?

Hämmentää.

Ohman
Seuraa 
Viestejä1637

On tämä nyt yhtä perkelettä! Kirjoitin taas aika perusteellisen  vastauksen erääseen juttuun ja kun klikkasin "lähetä"-kenttää, vastaukseni hävisi olemattomiin. Sivun alussa olevan ilmoituksen mukaa olin kirjautuneena.

Eihän tänne kirjoittelusta näy tulevan yhtään mitään.

Ohman

BCK
Seuraa 
Viestejä6960

Ohman

On tämä nyt yhtä perkelettä! Kirjoitin taas aika perusteellisen  vastauksen erääseen juttuun ja kun klikkasin "lähetä"-kenttää, vastaukseni hävisi olemattomiin. Sivun alussa olevan ilmoituksen mukaa olin kirjautuneena.

Eihän tänne kirjoittelusta näy tulevan yhtään mitään.

Sama täällä.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432

Joo, kerran harmaaksi klikattu pysyy aina harmaana. Ei tule mitään tietoa siitä että jotain uutta olisi tyrkyllä.

Onko asiaan tulossa muutos? Tehdäänkö tälle foorumille enää mitään vai onko tämä nyt sitten valmis?

Hämmentää.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat