Seuraa 
Viestejä295
Liittynyt11.5.2005

Moderaattori1, Moderaattori2, Moderaattori_3 ja Moderaattori4.

Kaikki me toimimme JR:n ohjeitten perusteella. Kuitenkin omine persooninamme. Toivon, että yhteistyönne toimii.

Minä yritän jättäytyä sivummalle.

m3

Sivut

Kommentit (19)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Voisko moderaattorit kukin listata vaikka tähän ketjuun omat sääntönsä jotta osataan toimia? Esim. m3 ei siedä pienellä alkavia otsikoita. Miten muut? Tai onko muilla jotain mistä lukko napsahtaa välittömästi, kuten esimerkiksi lauseen viimeisen kirjaimen ja lauseen päättävän merkin väliin laitettu välilyönti tai väärän relatiivipronominin käyttö tms? Tai jos puuttuu omistusliite?

Hämmentää.

block52
Seuraa 
Viestejä1972
Liittynyt17.6.2012
Vatkain

Voisko moderaattorit kukin listata vaikka tähän ketjuun omat sääntönsä jotta osataan toimia? Esim. m3 ei siedä pienellä alkavia otsikoita. Miten muut? Tai onko muilla jotain mistä lukko napsahtaa välittömästi, kuten esimerkiksi lauseen viimeisen kirjaimen ja lauseen päättävän merkin väliin laitettu välilyönti tai väärän relatiivipronominin käyttö tms? Tai jos puuttuu omistusliite?

Rektiovirheistä pitäisi mielestäni antaa tukkapöllyä.

Sepi
Seuraa 
Viestejä3262
Liittynyt16.3.2005

Minkätähen Moderaattori_3:n nimimerkissä on alaviiva? Onko hänellä erivapaus käyttää poikkeavaa kirjoitustapaa? Parin päivän banni voisi olla paikallaan ja palauttaminen ruotuun.

Retvoorti
Seuraa 
Viestejä160
Liittynyt12.11.2013
Sepi

Minkätähen Moderaattori_3:n nimimerkissä on alaviiva? Onko hänellä erivapaus käyttää poikkeavaa kirjoitustapaa? Parin päivän banni voisi olla paikallaan ja palauttaminen ruotuun.

Senkun asetat banniin, muun paskan jauhannan lomassa.

Selibatia ei ole perinnöllistä.

moderaattori_3
Seuraa 
Viestejä295
Liittynyt11.5.2005

Tämänkin minä tiesin ja kerroin ylläpidolle. Kuten ne kaikki muutokset, joista täällä on runkutettu.

No, se alaviiva on vanhan palstan peruja. Uudelle palstalle ei ole voinut rekisteröityä alaviivaisella nikillä, oli se alaviiva sitten vaa'assa tai pystyssä

Olisin itse halunnut olla samassa linjassa nuiden modejen kanssa, mutta sitäkään etuoikeutta minulle suotu.

Paska juttu, mutta näin kävi.

m3

Sepi
Seuraa 
Viestejä3262
Liittynyt16.3.2005
Retvoorti
Senkun asetat banniin, muun paskan jauhannan lomassa.

Hei Retvoorti; on aina mukavaa vaihtaa ajatuksia uusien, älykkäiden, sanavalmiiden ja toisiin palstalaisiin kunnioittavasti suhtautuvien kirjoittajien kanssa. Sinun kaltaistesi varassa palsta elää ja kukoistaa!

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
moderaattori_3

Tämänkin minä tiesin ja kerroin ylläpidolle. Kuten ne kaikki muutokset, joista täällä on runkutettu.

No, se alaviiva on vanhan palstan peruja. Uudelle palstalle ei ole voinut rekisteröityä alaviivaisella nikillä, oli se alaviiva sitten vaa'assa tai pystyssä

Olisin itse halunnut olla samassa linjassa nuiden modejen kanssa, mutta sitäkään etuoikeutta minulle suotu.

Paska juttu, mutta näin kävi.

Voisithan tehdä uuden nikin? Itsekin olen aika vimmainen siitä että tietyt yksityiskohdat pitää olla justiinsa presis, joten ymmärrän tuskatilan tässä asiassa. Tietysti jotkut alkavat siitäkin inisemään että mitä tämä on jos vaihdat nikkiä, mutta sittenhän voi viitata vilkaisemaan tänne.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9148
Liittynyt18.8.2008
Cryosat

Minun mielestä hyvä, että joku jaksaa tätäkin palstaa moderoida, moden osa on epäkiitollinen. Yhteen suuntaan kun kumartaa, niin toiseen suuntaan pyllistää :)

http://www.youtube.com/watch?v=IJNGlyZfBfM

Aivan oikein, ei käy kateeksi. Mielestäni ovat olleet varsin onnistuneita valintoja.

Tunnustan kyllä, että tuo "alaviiva" nikissä tuppaa hymyilyttämään, mutta olen vähän pervo.

Voihan se olla vain merkki siitä, että moderaattori edustaa parempaa sukupuolta.

Sepi
Seuraa 
Viestejä3262
Liittynyt16.3.2005
moderaattori_3

Runkutettu?

Chair
Seuraa 
Viestejä2799
Liittynyt6.9.2005
Vatkain

Esim. m3 ei siedä pienellä alkavia otsikoita. Miten muut?

Luulen, että isolla alkavan otsikon vaatimiseen on syynsä. Otsikot ovat osa palstan ulkoista ilmettä ja pienellä alkavat otsikot antavat tiedefoorumista vähän hassun kuvan. 

Tosin mietin ensin itsekin, että johan on niuhoa mutta sitten aloin miettimään olisiko asialle jokin järjellinen selitys ja tulin mainittuun tulokseen.

Ison kirjaimen laittaminen otsikon alkuun on suhteellisen helppoa. Itse asiassa niin helppoa, että se varmasti onnistuu kaikilta, jotka ovat kykeneviä aloittamaan uuden aiheen. Ja jos ei onnistu, niin ainahan voi kysyä neuvoa joltakin pidempään opiskelleelta.

"Die Theorie bestimmt was wir beobachten können."(Albert Einstein)

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Itse oletin että asiassa olisi kyse roskapostin vastaisesta taistelusta, eli oletukseni olisi että pienellä alkukirjaimella tehty otsikko on aina roskabotin tuotos? Eli jonkinlainen automaattinen toiminto lukitsisi välittömästi tuollaiset aloitukset.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat