Seuraa 
Viestejä27432

Jännittää että ne ottaa multa lentokentän turvatarkastuksessa naamarasvan ja hiuspuuterin pois. Piikkikamman olen niille perkeleille jo menettänyt.

Voiko sinne edes hajuvettä ottaa?!??!?!!!

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (60)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Vatkain

Jännittää että ne ottaa multa lentokentän turvatarkastuksessa naamarasvan ja hiuspuuterin pois. Piikkikamman olen niille perkeleille jo menettänyt.

Voiko sinne edes hajuvettä ottaa?!??!?!!!

Kaikki yli desin nesteet ja rasvat lähtee. Muista pakata alle desin pakkaukset läpinäkyvään muovipussiin. "Hiuspuuteri" kannattanee salakuljettaa jossain ruumiinontelossa.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
block52

Linkitin sulle aika hyvät ohjeet...

Joo, niitä mää oon tässä tuijotellukki. Sen innoittamana älysin jopa tarkistaa, että kauanko ennen lentoa siellä kentällä pitää olla.

Hauskaa että tämä lentäminen tulee joka kerta yhtenä yllätyksenä vaikka viitisen vuotta sitten suunnilleen asuin lentokentällä Euroopassa rampatessani...

Hokasin uuden stressinaiheen. Ei mulla oo mun lääkkeitten alkuperäispakkauksia enää kaikille tallessa.

Tuhmeliini

Tolla naamalla ei pääse edes lähtöselvityksestä läpi.

Ai miten niin? Eikö se riitä että se on sama ku passissa?

Hämmentää.

Retard
Seuraa 
Viestejä28254
Vatkain
Tuhmeliini

Tolla naamalla ei pääse edes lähtöselvityksestä läpi.

Ai miten niin? Eikö se riitä että se on sama ku passissa?

Tarvitaanko kotimaan lennoilla passia? Eikö niille pelkkä tiedepalstalaisuus riittä? No niin tai näin, tervetuloa Helsinkiin.

Jos argumentista ei voi johtaa yleistä sääntöä, sillä ei ole sisältöä.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8643

Olen hieman myöhässä. Pitkälle matkalle voi ottaa evääksi kuivattua haukea ja piimää. Sekä kuivaleipää. Noilla pääsee pitkälle, joka on pitkän matkan kyseessä ollen oleellista.

Sallitaanko lentokoneen matkustamoon kuivattu kala? Isompi hauki on pelottava ase, jos siinä on pää hampaineen kiinni. Ja jotta siitä saa hiukopalaa irti on oltava puukko. Puukolla nyhdetään poikkiruotoon puolen millin siivuja. Voi olla että tämä wanhanajan ohje ei sovellu lentomatkustamiseen. Toisaalta on siis hyvä että myöhästyin. Olisi ollut noloa, jos täältä saaduilla ohjeilla olisi jäänyt koneesta.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Nobelaner
Seuraa 
Viestejä1775

Tuosta tuli mieleeni että minulla on kerran ollut leffassa eväänä sellainen grillattu broileri. Tämä sis joskus 80-luvulla. Veikkaan että nykyään ei pääsisi sisään noilla eväillä.

Jäärä
Seuraa 
Viestejä3802
Nobelaner

Tuosta tuli mieleeni että minulla on kerran ollut leffassa eväänä sellainen grillattu broileri. Tämä sis joskus 80-luvulla. Veikkaan että nykyään ei pääsisi sisään noilla eväillä.

Leffateattereissa vois olla joku "mättökarsina", jossa olis muutama paikka ja edessä pöytä johon vois levitellä kaikkea extramättöä. Tietenkin ko. paikat olisi vähän tyyriimpiä.

Mahtaisi muut tykätä kun salissa leijailisi pizzan ja grillikyljen käry.

bergepanther
Seuraa 
Viestejä4839
Jäärä
Nobelaner

Leffateattereissa vois olla joku "mättökarsina", jossa olis muutama paikka ja edessä pöytä johon vois levitellä kaikkea extramättöä. Tietenkin ko. paikat olisi vähän tyyriimpiä.

Mahtaisi muut tykätä kun salissa leijailisi pizzan ja grillikyljen käry.

Briteissä oikeasti on tämmöisiä, sangen cool katsoa vaikka Sormusten herraa ja samalla syödä ruokaa ja huikata gintoniceja, tosin muistin mukaan näissä  ei omia eväitä sallittu..Meillähän ainakin joissakin teattereissa sama pelaa vaan taas ei omia eväitä

Paul M
Seuraa 
Viestejä8643

Tuossahan olisi sija logistiikkalaitteelle. Jokaisen lähellä olisi putkiposti, jonne voisi tilata tavaraa vaivihkaa ja jonne voisi roskat jättää paluupostiin. Jollain poleteilla tai kortilla se toimisi.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7845

Turussa Humalaistenkadulla, siinä Maalaisten Talon vieressä oli joku iso BioLuvil aikoinaan. Siel tuli käytyä kun katsomossa oli vasemmassa reunassa uloskäynnin kohdalla parvi jossa paljon jalkatilaa, ei penkkejä edessä ja sai jalat nostaa kaiteelle. Ja ihmiset niin pöljiä ettei ne tajunneet asiaa, joten kun meni alkupään porukoissa sisään, oli homma klaari. Kun isot salit sitten joskus takavuosina  pilkottiin pikku komeroiksi, loppui hauskuus ja lehvassa käynti. VHS vei voiton.

- Ubi bene, ibi patria -

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432

Äsken juuri sudin naamarasvaa lärviini. Sain siis kuletettua kamat koneeseen. Hiuspuuterikin tuli matkaan. Ainut huono puoli oli vaan se, että jäi kapakasta kiimaliima pois matkasta ku se ei ollukkaan normaaliin tapaan käsilaukussa. Kykenin kuitenkin runsaan alkoholin voimin kestämään tämän tilanteen kuin mies. Nyt alan lakkaan kynsiä, sain nekin raahattua matkassani. Olen iloinen.

Hämmentää.

Tuhmeliini
Seuraa 
Viestejä403

Naamarasvakin käynee kiimalimasta paremman puutteessa, jota myös jotkut naamaansa sutivat, mutta mihin tarvitaan hiuspuuteria?

Tukkaanko, vai onko se salasana kokalle?

On sentään hyvä, että olet iloinen.

Jotkut tuppavat mennä päin persettä, ja toiset päin vittua, onnistuneet reissut.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat