Seuraa 
Viestejä1108
Liittynyt19.11.2010

Donek eris felix, multos numerabilis amicos

Kommentit (13)

Isäntämies
Seuraa 
Viestejä177
Liittynyt4.12.2013
Rousseau

Suomi tähtää tulevaisuuteen: Mars.

Miksiköhän lipunkantajalla on kupu päässään..??  

Kukaan ei ole hyödytön:
Aina voi olla edes huonona esimerkkinä

Cogida
Seuraa 
Viestejä161
Liittynyt25.5.2013
Rousseau

Suomi tähtää tulevaisuuteen: Mars.

Vai mars, Veikka Gustafsson valloitti tuossa Hollannin korkeimman huipun. 

Maailman kiusana on se, että typerät ovat ehdottoman varmoja ja viisaat täynnä epäilystä. (Bertrand Russell)

salai
Seuraa 
Viestejä7595
Liittynyt17.3.2005

Tässä aito ja alkuperäinen:

© Artisti: Mikko Viesti 3683/15039

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

salai
Seuraa 
Viestejä7595
Liittynyt17.3.2005

Perinteistä itsenäisyyspäivää voi viettää Ilta-Sanomien avustuksella:

Ilta-Sanomat näyttää Edvin Laineen Tuntemattoman itsenäisyyspäivänä - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Sitä mä ihmettelen että kenen idea oli laittaa tämä itsenäisyyspäivä juuri tähän kohtaan.

Jos ajattelee että köyhät ja muutenkin huonot, kuitenkin sellaiset joilta vouti ei vie automaattisesti veronpalautuksia, saivat rahaa juuri toissapäivänä ja nyt olisi hyvä ne tuhlata tulevan joulun rakenteluun niin ei onnistukaan. On kaupat kiinni. Ja ne joilla on ns. töitä, saavat vapaapäivän tuhlatakseen veronpalautuksensa, eivät pääsekään kauppaan kun on joku saatanan itsenäisyyspäivä.

Minullekin on annettu vapaapäivä koulusta mutta mitä mä nyt sitten vattu teen? En voi mennä käyttämään anttilan lahjakorttia imurin pölypusseihin kun joku on määrännyt nyt olevan joku vitun itsenäisyyspäivä.

Tämän illan kaljat ostin kaukaa viisaasti jo eilen. Niin viisas minä olen. Enkä juonut tämän illan kaljoja eilen. Niin terve minä nykyään olen.

No join mä pari mutta sitten nukahdin kun kumuloituu tuota väsymystä aina arkisin.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Tykkäsin ennen Leninistä kovasti ja vihasin Mannerheimia. (tiedätte kyllä miksi)

Mutta nyt on toisinpäin. Mun tekisi mieli käydä s-marketissa ostamassa juustonaksuja mutta perkeleen veteraanit laittoi sen täksi päiväksi kiinni.

Ymmärrättekö te että minä olen se joka rakentaa suomea? Jos minä en saa juustonaksuja voimaksi suomen rakentamiseen niin on se nyt vittusaatana.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Olisin rakennellut robotikäden lemmikkiini ja jalostanut asiaa vaikkapa opinnäytetyötä ajatellen.

Mutta ei. Ei myydä saatana juustonaksuja mulle.

Älkää tulko sitten ainakaan mulle itkemään että voisitko tehdä sellaisen vekottimen millä saa kauko-ohjauksella vaikkapa pommin purettua tarkemmin kuin nykyään.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat