Seuraa 
Viestejä637
Liittynyt11.5.2013

Purnaa tässä quote "napin" puutteesta, viesin lähetyskarsinassa.  

Kun on korviaan myöten kusessa, on parempi pitää turpansa kiinnni.
o_turunen kirjoitti:
Vai olisiko tuo paksuusyksikkö.

Sivut

Kommentit (22)

Isäntämies
Seuraa 
Viestejä177
Liittynyt4.12.2013

No niin, minäkään en ole niin edistynut käyttäjä että osaisin saamaan lainauksen näkyväksi esim, linkistä lainattuun tekstiin, niin että muutkin ymmärtäisi että se ei ole itse kirjoitettua.

Lainaus kuvake olisi paikallaan, nythän se ilmaantuu omaan viestiin kun lainaa toisen nimimerkin kommenttia.

Kukaan ei ole hyödytön:
Aina voi olla edes huonona esimerkkinä

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7845
Liittynyt1.2.2010

Lainausnappia kaipailin minäkin karsinaan eilen kun yritin yläkertaan jotain lainata palstan ulkopuolelta.

En alkanut kikkailla tageja.

Joskus aikoinaan kun tein juttuja wikiin, minulla oli tageja jemmassa vino pino tekstitiedostossa josta pastesin ne. Tämä läjä foorumiksi edellyttäisi paluuta siihen systeemiin, eikä se huvita. Olisi paljon simppelimpää kun olisi työkaluja itse alustassa.

..

Dodii. Nyt söi joku ele tästä loput tekstit.. Olkoon tässä. Ei jaksa..

- Ubi bene, ibi patria -

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7845
Liittynyt1.2.2010

Tai on siellä se nappi, mutta se ei toimi ainakaan W7 / Firefox.

--

Leikkaa, kopioi, liitä, napeista ei näköjään toimi karsinassa kukaan kun testasin.

--

Muokatakseni tätä lisää, piti käydä alueen päävalikon kautta ja klikkailla uusiksi tähän. että "muokkaa" nappi reagoi

----

Aha. Nopeamoi klikkailu onnistui, mutta yhä monta klikkiä

----------

Painelin tuota pikku peetä karsinan alanurkassa. En keksinyt mitä se tekee.

- Ubi bene, ibi patria -

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7845
Liittynyt1.2.2010

Enää ei vastaa muokkauspyyntöön yo. viesti. Piti korjata näppäilyvirrrrrheet

Nyt tuli vasta kolmannella muokkausnappiklikkauksella aiempi teksti mukaan. Vähän huonoo muokata sitä ilman sitä.

En muista tällaiseen risukasaan vielä koskaan törmänneeni (huutonaurua)

- Ubi bene, ibi patria -

Hillman
Seuraa 
Viestejä1108
Liittynyt19.11.2010

Ei saatana se saa olla noin vaikeeta, kyllä tähän pitää saada quote kuvio aivan kuten tuo linkki..yms.

Donek eris felix, multos numerabilis amicos

Japetus
Seuraa 
Viestejä11131
Liittynyt20.6.2009

Tätä lainausjuttua on aika monessa ketjussa kyselty, mutten ole mistään bongannut vastausta. Ollaanko asialle siis tekemässä jotain vai jatketaanko näin, kunnes Cthulhu meidät perii?

Olli S. paljastaa salaisuutensa: "Mä puhun tahallani ristiin, että Japetus saisi oikeita aiheita syyttää mua."
o_turusen jännä fetissi: "Minä en todellakaan kuse housuuni vaan sinun silmääsi."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"
Keijona ymmärtää naisia: "Onkohan sellaista munasolua edes olemassa ? Onko joku nähnyt sellaisen?"

Chiara
Seuraa 
Viestejä1123
Liittynyt27.11.2013
Maldorado

Eipä ole tuollaiset jipot edes hallussa, nappi esiin ja sassiin..  

Japetus

Tätä lainausjuttua on aika monessa ketjussa kyselty, mutten ole mistään bongannut vastausta. Ollaanko asialle siis tekemässä jotain vai jatketaanko näin, kunnes Cthulhu meidät perii?

Kyllä mulla ainakin toimii. Paremmin kuin koskaan.

Chiara
Seuraa 
Viestejä1123
Liittynyt27.11.2013
Octopitos

Purnaa tässä quote "napin" puutteesta, viesin lähetyskarsinassa.  

En minä ainakana tarvitse mitään nappia. Nimitttäin painan vaan tuota lainaan niin guotet tulee autommaattisesti esille. Siitä sitten voin poistaa teksit tai tekstinpätkän mieleni mukaan. Paremmin ei enää voisi pelata. Hellpoa kuin mikä.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Chiara

En minä ainakana tarvitse mitään nappia.

Minäpä tarvitsen.

Chiara
Nimitttäin painan vaan tuota lainaan niin guotet tulee autommaattisesti esille. Siitä sitten voin poistaa teksit tai tekstinpätkän mieleni mukaan. Paremmin ei enää voisi pelata. Hellpoa kuin mikä.

Ei ole vaan äärimmäisen vaikeaa. Tehdäämpä testi. Jaa alla oleva teksti kolmeen lainaukseen. Eli tavallaan haluat kommentoida kolmea eri kohtaa kirjoituksessani. Muutkin saa tehdä testin ja kertoa kuinka asian hoidatte. Tiiä vaikka oppisi tässä jonkun näppäryyden itse.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi. Nam liber tempor cum soluta nobis eleifend option congue nihil imperdiet doming id quod mazim placerat facer possim assum. Typi non habent claritatem insitam; est usus legentis in iis qui facit eorum claritatem. Investigationes demonstraverunt lectores legere me lius quod ii legunt saepius. Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum. Mirum est notare quam littera gothica, quam nunc putamus parum claram, anteposuerit litterarum formas humanitatis per seacula quarta decima et quinta decima. Eodem modo typi, qui nunc nobis videntur parum clari, fiant sollemnes in futurum.

Hämmentää.

koepallo
Seuraa 
Viestejä251
Liittynyt19.9.2008
Vatkain
Chiara

En minä ainakana tarvitse mitään nappia.

Minäpä tarvitsen.

Chiara
Nimitttäin painan vaan tuota lainaan niin guotet tulee autommaattisesti esille. Siitä sitten voin poistaa teksit tai tekstinpätkän mieleni mukaan. Paremmin ei enää voisi pelata. Hellpoa kuin mikä.

Ei ole vaan äärimmäisen vaikeaa. Tehdäämpä testi. Jaa alla oleva teksti kolmeen lainaukseen. Eli tavallaan haluat kommentoida kolmea eri kohtaa kirjoituksessani. Muutkin saa tehdä testin ja kertoa kuinka asian hoidatte. Tiiä vaikka oppisi tässä jonkun näppäryyden itse.

Vatkain

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi.

jotenkin

Vatkain

Nam liber tempor cum soluta nobis eleifend option congue nihil imperdiet doming id quod mazim placerat facer possim assum. Typi non habent claritatem insitam; est usus legentis in iis qui facit eorum claritatem. Investigationes demonstraverunt lectores legere me lius quod ii legunt saepius.

näin?

Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum. Mirum est notare quam littera gothica, quam nunc putamus parum claram, anteposuerit litterarum formas humanitatis per seacula quarta decima et quinta decima. Eodem modo typi, qui nunc nobis videntur parum clari, fiant sollemnes in futurum.

vika on tässä siinä. että jos itse kirjoittaa nuo quote-merkit, niin pitää kirjoittaa myös author, tai systeemi hajoaa seuraavan lainaajan kohdalla. Tai näin tämä ennen toimi

Chair
Seuraa 
Viestejä2799
Liittynyt6.9.2005
Vatkain

Katsotaan mitä tulee. Teksti pitää siis julkaista ennen kuin näkee lopputuloksen, koska tuo esikatselutoiminto on jotakin muuta kuin esikatselutoiminto. Tai ainakin oli silloin, kun viimeksi erehdyin testaamaan.

Vatkain
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi. Nam liber tempor cum soluta nobis eleifend option congue nihil imperdiet doming id quod mazim placerat facer possim assum.

Equus ligneus, puinen hevoinen.

Vatkain
Typi non habent claritatem insitam; est usus legentis in iis qui facit eorum claritatem. Investigationes demonstraverunt lectores legere me lius quod ii legunt saepius. Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum. Mirum est notare quam littera gothica, quam nunc putamus parum claram, anteposuerit litterarum formas humanitatis per seacula quarta decima et quinta decima. Eodem modo typi, qui nunc nobis videntur parum clari, fiant sollemnes in futurum.

Katsotaan vielä miten lainaukset käyttäytyvät, kun lainaan lainattua.

"Die Theorie bestimmt was wir beobachten können."(Albert Einstein)

Chair
Seuraa 
Viestejä2799
Liittynyt6.9.2005
Vatkain
Chair
Katsotaan vielä miten lainaukset käyttäytyvät, kun lainaan lainattua.

Näin. Kopioin tageja ja sijoittelen sen verran uudestaan, että toimii. Hivenen hankalaa mutta julkaistuna ihan siistin näköistä ja helppo seuravaankin lainata.

"Die Theorie bestimmt was wir beobachten können."(Albert Einstein)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Lainaus:

vika on tässä siinä. että jos itse kirjoittaa nuo quote-merkit, niin pitää kirjoittaa myös author, tai systeemi hajoaa seuraavan lainaajan kohdalla. Tai näin tämä ennen toimi

Lainaus:
Näin. Kopioin tageja ja sijoittelen sen verran uudestaan, että toimii. Hivenen hankalaa mutta julkaistuna ihan siistin näköistä ja helppo seuravaankin lainata.

Testaan ylempää ja kommentoin alempaa: samoin.

Hämmentää.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat