Seuraa 
Viestejä132
Liittynyt9.2.2013

Minulle on vuosien varrella sattunut useasti vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa siten , että kuunneltuani heidän milloin isompia ja milloin pienempiä murheitaan  he ovat tämän jälkeen halunneet harrastaa kanssani seksiä.

Edellisestä kerrasta on nyt joku viikko aikaa.

En ole mitenkään hirmu komea enkä flirttaile ylenmäärin. Nyt minua kiinnostaisi tietää miksi näin käy , sillä itse en ainakaan ensimmäisenä haluaisi petiin ihmisen kanssa jolle olen vuodattanut murheitani.

Koskaan en ole tähän lähtenyt tietäen etteivät he ole tilanteen herroja.

kyseiset naiset  ovat edustaneet kaikkia yhteiskuntaluokkia eivätkä todellakaan ole olleet mitään helppoja nakkeja.

Muilla vastaavia kokemuksia?

Sivut

Kommentit (253)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä30901
Liittynyt16.3.2005

Naisille, varsinkin tuollaisille seksuaalisesti pidättyväisemmille, luottamus on vältämätön asia seksuaalisen halun heräämiseen. Ilmeisesti herätät heissä luottamusta ja niinpä he uskaltavat avautua murheistaan ja myös haluta seksiä. Itselleni ovat jotkut harvat naiset joskus avautuneet, mutta kukaan (muu kuin vaimo) ei ole tehnyt minkäänlaista mainittavaa aloitetta (sanallista, lähentelyä ym. konkreettista), mutta olen kanssa kuullut, että jotkut saavat noin. Luulen kanssa, että noissa tapauksessa on aika todennäköistä, että se nainen katuu asiaa myöhemmin.

morfiinisiivet
Seuraa 
Viestejä132
Liittynyt9.2.2013

Minua on sanottu hyväksi kuuntelijaksi ja karuja tarinoita on tullut kuultua.

Välillä luulin kuvittelevani asioita kun ihminen esim pelmahtaa henkevän keskustelun jälkeen saunaan jossa olen yksi vaikka on joitakin tunteja sitten siitä kieltäytynyt .

Tai toinen  pyytäää hitaille ja siirtää käteni toistuvasti takapuolelleen ja illan päätteeksi ehdottaa jatkoja vaikka on juonut suurimman osan iltaa vettä.
Ja en ole kummankaan miesmaun top tenissä.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Neutroni tuossa jo vastasikin oikeastaan. Luottamus on useimmille naisille A ja O. Kun keskustelee ja on vuorovaikutuksessa jonkun kanssa, niin väkisellä siinä muodostuu luottamusta osapuolten välille. Se, että onko se aito luottamus vai valheellinen tunne siitä, on sivuseikka.

Osalle naisista myös hyvä keskutelu toimii halujen herättäjänä. Kun kokee keskustelussa pääsevänsä ns. asian ytimeen se toimii hyvänä kiihokkeena. Taaskaan ei ole väliä, että kokeeko toinen osapuoli myös samoin, riittää että naisen päässä muodostuu kuva siitä, että keskustelu on ollut antoisa.

Hämmentää.

HuuHaata
Seuraa 
Viestejä6513
Liittynyt8.11.2012
Neutroni

Luulen kanssa, että noissa tapauksessa on aika todennäköistä, että se nainen katuu asiaa myöhemmin.

Onko noin? Vaikka suhde jäisikin vain yhteen yöhön, niin kokeeko nainen yleisesti tälläisestä katumusta?

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
HuuHaata
Neutroni

Luulen kanssa, että noissa tapauksessa on aika todennäköistä, että se nainen katuu asiaa myöhemmin.

Onko noin? Vaikka suhde jäisikin vain yhteen yöhön, niin kokeeko nainen yleisesti tälläisestä katumusta?

75 % naisista kokee katumusta tuollaisen jälkeen.

Hämmentää.

ROOSTER
Seuraa 
Viestejä5000
Liittynyt21.6.2009
Vatkain
HuuHaata
Neutroni

75 % naisista kokee katumusta tuollaisen jälkeen.

Minun kanssani vain 61,5%, olenko normaali?

Yleinen mielipide on aina väärässä.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
ROOSTER

Minun kanssani vain 61,5%, olenko normaali?

Jos pituutesi on ok ja kuukautiset tulevat ajallaan, ei syytä huoleen ole. Muista kuitenkin syödä monipuolisesti ja ulkoilla päivittäin.

Hämmentää.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Voiskohan olla myös jossain määrin kyse palkitsemisesta?

Kaveri kuunteli toisen pahaa oloa ja yhteisymmärrys ja yhteenkuuluvuuden tunne mahdollisesti syntyi. Mies ei ole naisen ihannemies, mutta nainen antaa "palkintopillua" koska se osoittaa häneltä kiitollisuutta ja tuossa mielentilassa kiitollisuuden tunne saattaa herätä. Helpoin tapa hyvittää on antaa piparia, mikä nyt itseasiassa onkin melkosen pieni vaiva. Samalla pääsee "kiitollisuudenvelasta." Eli ehkä myös alitajuisesti ajattelee ettei miehelle jää mitään syytä tai oikeutta enää vaatia mitään enempää.

Tietty tuommonen lyhytnäkösyys lopulta vituttaa ja saattaa pilatakkin hyvän kaverisuhteen.

Toisaaltaan naiset myös pitää miestä tomosessa "seksinuorassa", eli tietävät että jamppa haluaa jotain muuta niin käyvät purkamassa huolensa, mutta varsinaisesti vain antavat ymmärtää, mutta eivät koskaan ymmärrä antaa. Yhdenlaista hyväksikäyttöäs siis.

Eli kiitollisuuspilua sanoisin alottajan viestiin.

BCK
Seuraa 
Viestejä6960
Liittynyt9.7.2010
SamikoKu

Voiskohan olla myös jossain määrin kyse palkitsemisesta?

Kaveri kuunteli toisen pahaa oloa ja yhteisymmärrys ja yhteenkuuluvuuden tunne mahdollisesti syntyi. Mies ei ole naisen ihannemies, mutta nainen antaa "palkintopillua" koska se osoittaa häneltä kiitollisuutta ja tuossa mielentilassa kiitollisuuden tunne saattaa herätä. Helpoin tapa hyvittää on antaa piparia, mikä nyt itseasiassa onkin melkosen pieni vaiva. Samalla pääsee "kiitollisuudenvelasta." Eli ehkä myös alitajuisesti ajattelee ettei miehelle jää mitään syytä tai oikeutta enää vaatia mitään enempää.

En tunne ainuttakaan naista, joka jakelisi kuvaamasikaltaista palkintopillua. Tunnetko sinä? Ovatko he ehkä prostituoituja? 

SamikoKu

Tietty tuommonen lyhytnäkösyys lopulta vituttaa ja saattaa pilatakkin hyvän kaverisuhteen.

Toisaaltaan naiset myös pitää miestä tomosessa "seksinuorassa", eli tietävät että jamppa haluaa jotain muuta niin käyvät purkamassa huolensa, mutta varsinaisesti vain antavat ymmärtää, mutta eivät koskaan ymmärrä antaa. Yhdenlaista hyväksikäyttöäs siis.

Eli kiitollisuuspilua sanoisin alottajan viestiin.

Tarkoitatko, että tuollaistakin esiintyy, vai tarkoitatko, että kaikki naisten ja miesten väliset ystävyyssuhteet ovatkin tuollaisia "seksinuorassa" pitoja, eikä siis oikeaa ystävyyttä? Jälkimmäisestä on jyrkästi eri mieltä. Olen sitä mieltä, että aitoa ystävyyttä esiintyy (ei-sovinististen) miesten ja naisten välillä. 

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Itsekin olisin sitä mieltä että ehkä intiimi tilanne toimii naiselle joko jonkinlaisena esileikkinä (kun olemme tässä jo avautuneet aroista asioista, olemme jo henkisesti läheisiä), tahi samalle aallonpituudelle toisen ihmisen kanssa pääseminen (jos avautuminen vastavuoroista) saa ajattelemaan toisesta niin myönteisiä että hänen kanssaan voi haluta sänkyynkin.

Voisin omalla kohdallani pitää tuota jälkimmäistä hyvinkin todennäköisenä skenaariona. Jos yksinäni avaudun, koen lopulta itseni helposti idiootiksi, mutta jos kumpikin yhtälailla purkaa huoliaan niin siitä voi tulla sellainen tunne että ollaan samassa veneessä. Itseasiassa koinkin varsin erikoisena että kun muutama vuosi sitten hölötimme 10 t putkeen erään miehen kanssa, käyden läpi kaikki kriisipisteet kummankin ihmisen elämästä, emme siltikään päätyneet sänkyyn. Tulikin ennemmin sisaruksellinen kuin eroottinen fiilis. Mikä tahansa on siis mahdollista.

Harmittaa sellaisten naisten puolesta jotka olettavat että heidän pitää "maksaa" asioista seksillä. Siitä että joku suostuu heitä kuuntelemaan, siitä että saa läheisyyttä. Että ylipäätään joku toinen ihminen vaivautuu siinä vierellä olemaan. Jos suurin osa naisista on niin upeita ja mahtavia kuin jotkut puutteessa olevat miehet väittävät, niin ei todellakaan kannata naisten alentaa itseään sille tasolle että seksillä hankitaan itselle sitä mitä ihmisten välillä tulisi olla luontaisesti ihan ilman mitään seksiä. Mahdollisuus purkaa murheitaan, mahdollisuus jakaa ilojaan.

Tietty parisuhteessa menee kaikki iloisesti sekaisin niin että on seksit ja on kaikki muukin, mutta se on sitten spesiaali suhde se. Muissa ihmissuhteissa olisi hyvä olla muulla tavalla, tai lopulta ihminen on totaalisesti risana. Eri asia jos itse ihan oikeasti haluaa sitä seksiä, ja seksillä "ostaa" seksiä... Siinä ei ylitetä rajoja epäterveellä tavalla.

Chiara
Seuraa 
Viestejä1123
Liittynyt27.11.2013

Naisen äitiys ja hoitovietti herää kun mies avautuu naiselle ongelmistaan. Hoivatahan tuollaista onnetonta miestä pitää  Naiset uskovat usein(ainakin alitajuntaisesti) että rakkaus parantaa kaikki haavat ja ongelmat. Miestä on pidettävä hyvänä niin eiköhän mies  lakkaa puhumasta ongelmistaan ja muuttuukin  melko heti naista suojelevaksi herrasmieheksi. Sen jälkeen (rakastelun jälkeen) ei kyseinen mies enää valitakkaan ongelmistaan ja suruistaan varsinkaan tälle naiselle. Kaikki hyvin. Onnellinen avioliitto voi alkaa.

PS. Muuten juuri suomalaisten miesten tapana on surkuttella itseään naisille, olen huomannut....ei muun maalaiset niin tee.

morfiinisiivet
Seuraa 
Viestejä132
Liittynyt9.2.2013

Minun mielestäni tämä Chiaran esimerkki pätee vain hyvännäköisten renttujen kohdalla naisen ollessa tarpeeksi miehen kipeä.
Mutta sattuu tätä miehillekkin nimimerkillä seuraan sivusta kun hyvä ystävä koettaa rakastaa ex-narkkaria kuiville...

Minun kohdalleni sattuneiden naisten kohdalla ei voi puhua mistää palkintopillusta saatuaan toisinaan kirjaimellisesti itkeä olkapäätäni  vasten .

Tilanteesta tekeekin hämäävän se ettei ole tuntevinaan mitään jännitettä missään vaiheessa keskustelua ihmisen kuitenkin ollessa ennestään tuttu jollain tasolla ja sitten alkaa tapahtua edellä kuvaamanlaisiani tapauksia.

Selvennykseksi olen kuunnellut ihmisten suruja muutenkin ja eikä ihminen minun silmissäni muutu idiootiksi purkaessaan mieltään minulle tai jää minulle mitään velkaa.
Toiset muistavat juttutuokioita hyvällä  vielä vuosien päästäkin.

morfiinisiivet
Seuraa 
Viestejä132
Liittynyt9.2.2013

Miehenä ajatellen itseään samaan asemaan ,niin  voisi olla aika hankala koota itsensä rakastellakseen naista joka ainakin hetkellisesti on ikäänkuin henkisesti sinua ylenpänä ( ymmärrättekö mitä ajan takaa?).
Sitä väkisinkin miettisi mikä tuota toista tällaisessa ressukassa muka kiihottaa.

Nämä ovat vielä semmoisia juttuja ettei omien tuttujen kanssa hirveämmin viitsi puhua kun osa tietää toisetkin osapuolet joitten kanssa keskusteluja on käyty.
Ja osa ei ymmärrä koko ongelmaa vaan käyttäisi tilanteen häikäilemättä hyväkseen rikkoen samalla vähintään yhden kaveruussuhteen.
Minusta tuollainen ei vaan ole oikein kun toinen ei ole oma itsensä.

BCK
Seuraa 
Viestejä6960
Liittynyt9.7.2010
morfiinisiivet

Minulle on vuosien varrella sattunut useasti vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa siten , että kuunneltuani heidän milloin isompia ja milloin pienempiä murheitaan  he ovat tämän jälkeen halunneet harrastaa kanssani seksiä.

Edellisestä kerrasta on nyt joku viikko aikaa.

En ole mitenkään hirmu komea enkä flirttaile ylenmäärin. Nyt minua kiinnostaisi tietää miksi näin käy , sillä itse en ainakaan ensimmäisenä haluaisi petiin ihmisen kanssa jolle olen vuodattanut murheitani. 

Koskaan en ole tähän lähtenyt tietäen etteivät he ole tilanteen herroja.

kyseiset naiset  ovat edustaneet kaikkia yhteiskuntaluokkia eivätkä todellakaan ole olleet mitään helppoja nakkeja. 

Muilla vastaavia kokemuksia?

Nk. tuossa aiemmin jo sanoinkin, tämä ilmiö on minulle tuntematon, en ole itse kokenut, enkä ole kuullut kenestäkään tutusta naisesta tuollaista.

Tuli kyllä sellainen mieleen, että muistelen hämärästi lukeneeni jotain kuolemantapausten aiheuttaman surun ja äkkiä puhjenneen lisääntymishalun välisestä yhteydestä. Selittyisivätköhän ns. suuret ikäluokat, jotka syntyivät sotien jälkeen, tuollaisella? Mikähän siinäkin on takana? Sukupuutonuhka, jota täytyy torjua? 

Joka tapauksesa täytyy nostaa hattua aloituskirjoittajalle, ettei ole käyttänyt noiden naisten haurasta tilannetta hyväkseen, varsinkin jos on ollut jostain isommasta surusta kyse heidän kohdallaan.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat