Seuraa 
Viestejä451
Liittynyt18.3.2008

Ruotsissa julkaistiin tutkimus ruotsalaisten seksuaalielämästä, jossa todettiin, että aikuisväestöstä vain 62 % harjoitti enää aktiivisesti seksiä, eli oli ollut yhdynässä viimeisen kuukauden aikana.

Jos ajatellaan, että heteroseksuaalinen mies on henkilö, joka harjoittaa seksiä naisten kanssa, eikä ole joskus vuona 2002 viimeksi harjoittanut seksiä naisen kanssa, niin aktiiviheteromiesten määrä väestöstä on yllättävän pieni.

Kun kyselyssä 62 % ilmoitti harjoittaneensa seksiä, niin siitä pitää vähentää noin 2 %, eli homoseksuaalien osuus.

Näin aktiivisesti heteroseksiä harjoittavia olisi ruotslaisista 60 %. Näistä sitten miehiä olisi laskujeni mukaan puolet, eli 30 %

Mutta, pitää ottaa huomioon myös se, että tutkimusten mukaan mies-mies-seksiä, eli tutkimuslyhenteenä MSM seksiä harjoittaa tai on harjoittanut noin 9 % miehistä, joten noin 10 % kaikista miehistä pitäisi siis laske ryhmään LGTB, eli biseksuaalit. Näin tämä 30 % osuus putoaisikin jopa 20 %:iin.

Me emme vain ole tiedostaneet sitä, mutta aktiivinen heteroseksuaalinen mies ei olekaan tyypillinen seksin edustaja, vaan hän on vähemmistön edustaja. Jos olet aktiivinen heteroseksuaalinen mies, niin oletkin seksuaaivähemmistön edustaja.

75 - 80 % enemmistön muodostaakin sitten seksuaalienemmistön koaliitio, tai allianssi, johon kuuluvat seksistä luopuneet, naiset ja LGTB-ihmiset. Naisjärjestöjen edustajien mukaan nämä ihmiset muodostavat yhtenäisen ryhmän, joten voidaan siis olettaa, että tämä 75 - 80 % enemmistön muodostaa allianssin, joka on todellinen seksuaalienemmistö yhteiskunnassamme, ja ylläpitää valitaa suhteessa aktiivisten heteromiesten vähemmistöön massiivisella koollaan.

Kun aktiivisia heteromiehiä nykyisin parjataan julkisuudessa, niin kyse onkin vain valtaapitävän enemmistön seksuaalivähemmistöön kohdistamasta sorrosta ja vihapuheesta.

Aktiivisten heteromiesten olisi tunnustettava vähemmistöasemansa ja vaadittava itselleen vähemmistölle kuuluvaa legitiimiä suojaa syrjinnältä ja vihapuheelta.

Sivut

Kommentit (58)

HuuHaata
Seuraa 
Viestejä6116
Liittynyt8.11.2012

"Me emme vain ole tiedostaneet sitä, mutta aktiivinen heteroseksuaalinen mies ei olekaan tyypillinen seksin edustaja, vaan hän on vähemmistön edustaja."

Emme siis ole tiedostaneet pääasiassa sitä, että miehiä on vähemmän kuin naisia?

Emotion Science
Seuraa 
Viestejä451
Liittynyt18.3.2008
Simplex

Kaikkien maiden aktiiviset heteromiehet, yhtykää! Eikun ...

Vähemmistö nousee taistelemaan oikeuksiensa puolesta. Ihailtavaa taisteluhenkeä.

"Siis housusi avaa ja aseesi ota, jos tunnet taistelutahtoa!"

Emotion Science
Seuraa 
Viestejä451
Liittynyt18.3.2008
HuuHaata

"Me emme vain ole tiedostaneet sitä, mutta aktiivinen heteroseksuaalinen mies ei olekaan tyypillinen seksin edustaja, vaan hän on vähemmistön edustaja."

Emme siis ole tiedostaneet pääasiassa sitä, että miehiä on vähemmän kuin naisia?

Vähemmistövaltuuttu Biaudet'n mukaan naiset ovat vähemmistö, vaikka heitä on määrällinen enemmistö.

Tällainen väite perustuu ajatukseen, että miehillä on niin paljon enemmän valtaa, kuin naisilla, ja siksi naiset ovat sorrettu vähemmistö. Ongelma on vain se, että aina voidaan esittää väitteitä, että jollain ryhmällä on paljon valtaa, vaikka perusteet väitteelle ovat lähinnä tunteenomaiset. Esimerkiksi 1930-luvun saksassa esitettiin väitteitä, joiden mukaan juutalaisilla oli niin paljon valtaa, että tavalliset saksalaiset olivat heidän alistamansa vähemmistö.

Prossimo Treno
Seuraa 
Viestejä1391
Liittynyt26.3.2006
Emotion Science

Vähemmistövaltuuttu Biaudet'n mukaan naiset ovat vähemmistö, vaikka heitä on määrällinen enemmistö.

Esimerkiksi 1930-luvun saksassa esitettiin väitteitä, joiden mukaan juutalaisilla oli niin paljon valtaa, että tavalliset saksalaiset olivat heidän alistamansa vähemmistö.

Biaudet käyttää natseilta omaksumaansa retoriikkaa. Ei yhtään yllätä sen muijan kohdalla.

TOIJALA. Katse josta huomaa toisen olevan aivan liian päissään, jotta hän ymmärtäisi mitään mitä hänelle on sanottu viimeisen 20 min. aikana. "Junassa yritin puhua hänelle, mutta hän oli jo toijalassa." — Antti Hyry (Kokkilan kakkakääpiö, Hömpönkeinaa, Hirvi Akuniemi, Artsiitti Höti Pörtsiitti)

Sand
Seuraa 
Viestejä1285
Liittynyt15.3.2011
Emotion Science

Kun kyselyssä 62 % ilmoitti harjoittaneensa seksiä, niin siitä pitää vähentää noin 2 %, eli homoseksuaalien osuus.

Näin aktiivisesti heteroseksiä harjoittavia olisi ruotslaisista 60 %. Näistä sitten miehiä olisi laskujeni mukaan puolet, eli 30 %

Hieman mietityttää miten joku jolla ei ole edes matematiikan alkeet hallussa, aloittaa tällaisen keskustelun. Vai meneekö se niin että jos ajattelee liian tunteenomaisesti lentää viimeisetkin järjen rippeet roskakoriin :(

I have found the missing link between the higher ape and civilized man; it is we. Konrad Lorenz.
We do not see things as they are, we see things as we are. Anais Nin

Emotion Science
Seuraa 
Viestejä451
Liittynyt18.3.2008

Tässä onkin tämä ajatus, että mies- ja naisheteroseksuaaleja ei lasketa samaan ryhmään. Jos näin tehtäisiin, niin tultaisiin perinteiseen ajatukseen siitä, että heteroseksuaalit ovat enemmistö.

Nykyisin kuitenkin miehet ja naiset erotetaan kahdeksi erilliseksi ihmisryhmäksi. Eihän muuten voitaisi naisia sanoa vähemmistöksi, niin kuin Biaudet melle opettaa. Ja totta kai Biaudet tämän asian tietää, sillä hän on vähemmistövaltuutettu, vaikka onkin vain ylioppilas.

Eli on siis ryhmät:

miesheteroseksuaalit,

mieshomoseksuaalit

naisheteroseksuaalit

naishomoseksuaalit

transihmiset

biseksuaalit

aseksuaalit, eli seksitä kieltäytyjät

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
Emotion Science

Tässä onkin tämä ajatus, että mies- ja naisheteroseksuaaleja ei lasketa samaan ryhmään. Jos näin tehtäisiin, niin tultaisiin perinteiseen ajatukseen siitä, että heteroseksuaalit ovat enemmistö.

Nykyisin kuitenkin miehet ja naiset erotetaan kahdeksi erilliseksi ihmisryhmäksi. Eihän muuten voitaisi naisia sanoa vähemmistöksi, niin kuin Biaudet melle opettaa. Ja totta kai Biaudet tämän asian tietää, sillä hän on vähemmistövaltuutettu, vaikka onkin vain ylioppilas.

Eli on siis ryhmät:

miesheteroseksuaalit,

mieshomoseksuaalit

naisheteroseksuaalit

naishomoseksuaalit

transihmiset

biseksuaalit

aseksuaalit, eli seksitä kieltäytyjät

Me jokainen kuulumme johonkin vähemmistöön. Millä helkkarin ilveellä kaikki muut vähemmistöt paitsi aktiivisesti heteroseksiä harjoittavien miesten vähemmistö mukamas muodostavat jonkinlaisen koalition? Heteroseksiä harjoittavia miehiä vastustavan enemmistön varsinkaan?

Toistaiseksi seksistä luopuneena heterona naisena en koe millään tavalla kuuluvani samaan ryhmään mieshomojen, naishomojen, transujen tai biseksuaalien kanssa. Enkä edes aseksuaalien, koskapa koen että luopumukseni on vain toistaiseksi voimassa (päättyy kunnes alkaa himottamaan tahi löydän ihmisen johon rakastun ja tämän vuoksi alkaa himottamaan). Kauhean suurta yhteenkuuluvuutta en koe aina edes heteronaisten kanssa, olkoot aktiivisesti seksiä harjoittavia tai toistaiseksi ilman, koskapa olen kuullut että 80 % naisista ei laukea penetratiivisessa yhdynnässä. Tämänpä vuoksi he sitten haluavat juurikin sellaista seksiä jota minä en halua. Välillä tuntuu että olen melkeinpä ypöyksin omassa vähemmistössäni.

Oli miten oli, mistä ihmeestä juontuu tuollainen omituinen vainoharhaisuus että juurikin heterojen miesten vähemmistö on jotenkin erityisen poljettu, sorrettu ja muiden vähemmistöjen karsaasti katsoma?

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Rousseau

olen kuullut että 80 % naisista ei laukea penetratiivisessa yhdynnässä. Tämänpä vuoksi he sitten haluavat juurikin sellaista seksiä jota minä en halua.

Pakko kysyä, että millaista seksiä nuo 80 % sitten haluavat?

Hämmentää.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Emotion Science

Kun aktiivisia heteromiehiä nykyisin parjataan julkisuudessa, niin kyse onkin vain valtaapitävän enemmistön seksuaalivähemmistöön kohdistamasta sorrosta ja vihapuheesta.

Mä tunnen itteni kyllä joskus tosi tyhmäksi. Onkohan mulla joku synnynnäinen aivovaurio vai oonko mä vaan juopotellu liikaa. Kun mä en IKINÄ hoksaa kun julkisuudessa muakin parjataan. Siis kun mä AINA kuulun juuri siihen parjattavien ryhmään, ni IKINÄ en hoksaa. Heti kun hoksaan ni kirjoitan kovan luokan avoimen kirjeen kaikille, että älkää parjatko.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
Vatkain

Rousseau

olen kuullut että 80 % naisista ei laukea penetratiivisessa yhdynnässä. Tämänpä vuoksi he sitten haluavat juurikin sellaista seksiä jota minä en halua.

Pakko kysyä, että millaista seksiä nuo 80 % sitten haluavat?

Kuulema klitoriksen stimulointia käsin, suulla tai lelulla (liekö muitakin keinoja?) joko ilman yhdyntää, ennen yhdyntää, yhdynnän aikana tai yhdynnän jälkeen.

Tietty nuo minullekin toisinaan välttää, ja mitä tulee onanointiin niin aika hankalahan se on yhdyntää miehen kanssa simuloida, joten pitkälti jää juurikin tuollaiseen klitoriskeskeiseen aktiviteettiin jos ei jaksa survoa mitään sisäänsä. Ja siksihän siitä minulle mieluisasta ns. penetratiivisesta seksistä onkin tullut sellainen kaukainen ihanne josta unelmoisin päivin ja öin jos jonkinlaisia haluja olisi jäljellä. Onneksi enimmäkseen ei ole.

HooFoo
Seuraa 
Viestejä813
Liittynyt30.9.2006
Vatkain

Hahaa!!! Jätkiä vituttaa ku ette saa pillua Ootte te kyllä surkeeta sakkia.

Surkee sakki kuoleekin ehkä nopeemmin teitä häiritsemästä...

http://www.hs.fi/tiede/a1385694191785

Banaanikärpästen koiraille seksi voi olla avain pitkään ja terveeseen elämään.

Michiganin yliopiston tutkimuksessa koiraiden seksivietti aktivoitiin altistamalla ne naaraiden feromoneille. Tämän jälkeen osa koiraista sai paritella ja osa ei. Ilman seksiä jääneet koiraat vanhenivat nopeammin ja kuolivat paritelleita koiraita varhemmin.

Vaalimatematiikkaa: Jos et äänestä, niin äänestät sitä jota eniten vastustat.
Kopiointi + muuntelu + valinta => universaali evoluutio
Reality, not faith, has still the best resolution and interface

Prossimo Treno
Seuraa 
Viestejä1391
Liittynyt26.3.2006
HohoFoo

Banaanikärpästen koiraille seksi voi olla avain pitkään ja terveeseen elämään.

On myös lajeja, joiden uroksille seksi ei ole avain pitkään ja terveeseen elämään. Kuten rukoilijasirkat ja eräät hämähäkkilajit.

TOIJALA. Katse josta huomaa toisen olevan aivan liian päissään, jotta hän ymmärtäisi mitään mitä hänelle on sanottu viimeisen 20 min. aikana. "Junassa yritin puhua hänelle, mutta hän oli jo toijalassa." — Antti Hyry (Kokkilan kakkakääpiö, Hömpönkeinaa, Hirvi Akuniemi, Artsiitti Höti Pörtsiitti)

Prossimo Treno
Seuraa 
Viestejä1391
Liittynyt26.3.2006
CE-hyväksytty

Onkohan mulla joku synnynnäinen aivovaurio vai oonko mä vaan juopotellu liikaa.

Viesteistäsi päätellen molempia.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat