Niin sitähämmäävaanettä sen pitäis olla Graviola Cancer Killer eikä Grvaviola Cancer Killer. Sitä vaan ei pääse itse omasta profiilistaan enää korjaamaan oikeaksi. :)

No joo ei mulla muuta. Ai niin, oon perustamassa sellasta graviolafarmia Khoratiin ja sieltä voipi halukkaat vuokrata oman puun tai vaikka kaksi ja saada siitä sitten lehtisadot n. max 15 kiloa / vuosi tai sit vaihtoehtoisesti rahat niiden myynnistä tuottajahinnalla. 15 kiloa tarkoittaa yli sata 120g pussia ja pussin kuluttajahinta tänä päivänä on siinä kymmenen euron kieppeillä. Yksi pussi vastaa kuukauden annosta graviolanlehtiteetä. Niin että ei mulla muuta, mutta jos kiinnostaa, niin mun webbisivulta http://soursopfarmthailand.org saapi lisätietoa.

Sivut

Kommentit (30)

tyy
Seuraa 
Viestejä865
Grvaviola Cancer Killer

Niin sitähämmäävaanettä sen pitäis olla Graviola Cancer Killer eikä Grvaviola Cancer Killer. Sitä vaan ei pääse itse omasta profiilistaan enää korjaamaan oikeaksi. :)

Tuohan on ihan onnen omiaan. Nikin on syytäkin tulevaisuuden nettimaailmassa olla uniikki ja persoonallinen.

Kun kirjoitat Grvaviola , sinua ei (ehkä) ihan heti tunnisteta vaihtoehtoilijaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
Grvaviola Cancer Killer

No joo ei mulla muuta. Ai niin, oon perustamassa sellasta graviolafarmia Khoratiin ja sieltä voipi halukkaat vuokrata oman puun tai vaikka kaksi ja saada siitä sitten lehtisadot n. max 15 kiloa / vuosi tai sit vaihtoehtoisesti rahat niiden myynnistä tuottajahinnalla. 15 kiloa tarkoittaa yli sata 120g pussia ja pussin kuluttajahinta tänä päivänä on siinä kymmenen euron kieppeillä. Yksi pussi vastaa kuukauden annosta graviolanlehtiteetä. Niin että ei mulla muuta, mutta jos kiinnostaa, niin mun webbisivulta http://soursopfarmthailand.org saapi lisätietoa.

Kauanko kestää graviola puun kasvaminen taimesta satovaiheeseen? (6 vuotta?) Omassa puutarhassa on paljo hedelmäpuita ja muutaman tommosenkin vois tosiaan laittaa kasvamaan.

[/quote]

Kauanko kestää graviola puun kasvaminen taimesta satovaiheeseen? (6 vuotta?) Omassa puutarhassa on paljo hedelmäpuita ja muutaman tommosenkin vois tosiaan laittaa kasvamaan.

[/quote]

Lehtisadon voi korjata neljäntenä vuonna jos geneerisellä lisäyksellä kasvatetusta puusta puhutaan, mutta jos haluat hedelmiä, niin hanki sellainen jo kukkiva grafting -versio eli joku puoliroistametrinen, niin saatat saada hedelmiä parin vuoden päästä. Tarvitset tosin koko joukon puita ympärille ja mielellään papaija ja banaani seuraksi lisäämään luonnollista pölytystä. Hedelmä on hyvä, mutta lehti on tuottavampi. Hyvänmakuista teetä, josta järkevissä määrissä nautittuna tuskin on haittaakaan.

block52

Googletin graviolan:

http://roskatiede.wordpress.com/tag/graviola/

Onnea ja menestystä.

Jos olisin graviolakapseleita syöpälääkkeenä markkinoiva puku-Petteri, niin sanoisin tuohon, että Magneettimedia on selvästi lääkeyhtiöiden rahoittama disinformaatiokanava, jonka tarkoituksena on tehdä sinänsä hyvä ja terveellinen luonnontuote naurettavaksi huuhaaksi. Mutta kun en ole, niin sanon vain, että Magneettimedian huuhaan voi jättää ihan omaan arvoonsa. Ovat taitavasti keränneet kaikkein huuhaimmat ja naurettavimmat väitteet graviolasta juttuunsa. Mitä muuta voi odottaa, kun kyläkauppias saa oman sanomalehden.

Mutta tuosta graviolapuun viljelystä. Kiitoksia onnittelusta ja menestyksen toivotuksesta.

Ei ole kanadalaisen mustikanviljelijän tai hawaijilaisen ananaksen viljelijän syy, jos joku vaihtoehtohippi myy mustikkaa ja ananasta kaiken parantavana ikää pidentäävänä ÄO:ta kasvattavana ihmelääkkeenä sikamaiseen ylihintaan. Se, että joku viljelee mustikkaa tai graviolaa tai vaikka gojimarjaa (hyviä ja vitamiinipitoisia elintarvikkeita kaikki), tuskin tekee hänestä vaihtoehtopetkuttajaa. Laitoin tuon nimimerkin nyt vain provotrollina. Webbisivuillani ei ole mitään terveysväitteitä suuntaan, eikä toiseen, emmekä valmista mitään graviolatuotteita. Viljelijän ei tarvitse. Viljelijä vain viljelee tuotetta, jolla on kysyntää ja tässä tapauksessa graviola on kymmeniä kertoja tuottoisampi kuin riisi. Näin siis ainakin Thaimaassa. Ei kait se sen kummempi ole kuin kaali, kurkuma tai pakurikääpä. Rintasyöpäpotilaille muuten tykitetään nyt Suomessa suoneen havupuu-uutetta. Vissiin tosi tieteellistä. Tee on tosi hyvää. Itse olen juonut sitä monta kuukautta ja sitä pitäisi juoda saavitolkulla saadakseen parkinsonin taudin kaltaisia oireita. Paljon oleellisempi haitta olisi sen ei-toivottujen alkaloidien munuaisia kuormittava vaikutus tai pidempiaikaisen käytön vaikutus suoliston toivottuun eli hyvään flooraan. Vaan jätänpä terveysväitteet kapselikauppiaille ja menen jatkamaan tuottoisien puiden istutusta.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006

Lähettäkää mulle rahaa niin mä kasvatan puolestanne paprikoita. Ne kun kuivaa ja jauhaa niin niistä saa hyvää teetä joka kohtuullisesti nautittuna ei ole edes haitallista.

Tilinumeroni saa toimitukselta.

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907

Eikös lontoolaisilla foorumeilla ole tapana todeta, että tämä ketju sairastutti minut syöpään?

Täytyypä käydä hankkimassa graviolaa Powerbalance-ranneke ranteessa ja kosminen tappi tankissa.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

CE-hyväksytty

Lähettäkää mulle rahaa niin mä kasvatan puolestanne paprikoita. Ne kun kuivaa ja jauhaa niin niistä saa hyvää teetä joka kohtuullisesti nautittuna ei ole edes haitallista.

Tilinumeroni saa toimitukselta.

En tiedä, miten paljon paprikan terveellisyyttä on tutkittu, mutta graviolasta pubmed löysi 96 tutkimusta.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/?term=annona+muricata

Kaikki menestyslääkkeet ovat jossain vaiheessa olleet huuhaata. Aika moni lääke on peräisin sienestä. Jokunen sata vuotta bakteereja ja viruksia ei ollut olemassakaan ja kun joku höpötti, että lääkärin pitäis pestä kädet, että on olemassa sellasia näkymättömiä jutskia, joita ei pitäis päästää leikkaushaavoihin, niin pöhkönähän sitä pidettiin.

Graviolaa on tutkittu viime vuosikymmeninä ja tälläkin vuosikymmenellä varsin paljon ja jos sille löytyy jotain lääkekäyttöä vaikka isojen yhtiöiden toimesta, niin siinä vaiheessa kannataa olla graviolapuun omistaja tai haltija.

Jos sulla on hyvä ja tuottava idea paprikan kasvatukseen ja teet sen paremmin kuin Hollanti, niin voin vuokrata sulta pari pensasta. Kuten sanoin, en ole lääkäri, enkä biokemisti, enkä vaihtoehtoilija vaan maanviljelijä. En vastaa Magneettimedian tai minkään muun hihhulin terveysväitteistä.

Kommenttisi paljastaa vaan, että sua ihan selkeesti vituttaa, kun joku on keksinyt riisipellolle parempaa ja tuottavampaa käyttöä, jossa myös sijoittaja tienaa. Puun vuokraus ei ole uusi keksintö. Kirjoita Googleen "lease a tree".

Toivotaan, että sinun paprikabisnekseenkin löytyy sijoittajia yhtä paljon kuin minun graviolapuutarhaani. :)  Ei se ole minulta pois, enkä tunne tarvetta mollata hienoa paprikaideaasi. 

Tsemiä!

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Grvaviola Cancer Killer

Kommenttisi paljastaa vaan, että sua ihan selkeesti vituttaa, kun joku on keksinyt riisipellolle parempaa ja tuottavampaa käyttöä, jossa myös sijoittaja tienaa. Puun vuokraus ei ole uusi keksintö. Kirjoita Googleen "lease a tree".

Mistä sä tuommoisen typeryyden keksit? Miksi mua vituttaisi se että joku kasvattelee puita pellollaan?

Mua vituttaa se että joku kerää itselleen rahaa bisneksellä joka perustuu muiden ihmisten kusettamiseen. 

tyy
Seuraa 
Viestejä865
CE-hyväksytty
Grvaviola Cancer Killer

Mistä sä tuommoisen typeryyden keksit? Miksi mua vituttaisi se että joku kasvattelee puita pellollaan?

Mua vituttaa se että joku kerää itselleen rahaa bisneksellä joka perustuu muiden ihmisten kusettamiseen. 

[.

[/quote]

[/quote]

Ei sulla oo mitään perusteita tolle kusetusväitteellesi. Hihhuli mikä hihhuli. Perusta parempi bisnes sen sijaan, että alat väittämään maanviljelijää huijariksi. Lehdet nyt vaan menevät kaupaksi hyvin osa sellaisenaan ja osa kapseliteollisuudelle. Ei kait se maanviljelijän vika ole, jos sekä sijoittaja että maanviljelijä sillä saa joskus työlleen palkan. Laita sinäkin vaan paprikat sinne Korson parvekkeellesi ja vuokraa ne naapureillesi ja naapurit saavat hyviä paprikoita.

tyy
Grvaviola Cancer Killer

Ei sulla oo mitään perusteita tolle kusetusväitteellesi.

Nimimerkkisi kertoo kaiken tarpeellisen.

Provosointi ainakin onnistui ja keskustelua syntyi. Pitääpä laittaa ylläpidolle viestiä, että nimimerkin saa nyt vaihtaa puutarhuriksi, kun se on jo tehtävänsä tehnyt. Nyt pitää mennä tonne tasokkaampiin foorumeihin eli Demin,  kaksplussan ja vauva.fi:n puolelle hetkeksi lukemaan sofistikoituneempaa ja intellektuellimpaa depattia.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Grvaviola Cancer Killer

Aha. Mainostat täällä tuotettasi sellaisella mielikuvalla että se tappaisi syöpäsoluja... Se on kusetusta.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Grvaviola Cancer Killer
tyy
Grvaviola Cancer Killer

Provosointi ainakin onnistui ja keskustelua syntyi. Pitääpä laittaa ylläpidolle viestiä, että nimimerkin saa nyt vaihtaa puutarhuriksi, kun se on jo tehtävänsä tehnyt. Nyt pitää mennä tonne tasokkaampiin foorumeihin eli Demin,  kaksplussan ja vauva.fi:n puolelle hetkeksi lukemaan sofistikoituneempaa ja intellektuellimpaa depattia.

Joo heippa.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Grvaviola Cancer Killer

mielellään papaija ja banaani seuraksi lisäämään luonnollista pölytystä. Hedelmä on hyvä, mutta lehti on tuottavampi. Hyvänmakuista teetä, josta järkevissä määrissä nautittuna tuskin on haittaakaan.

Milläs tavalla nuo banaani ja papaija lisäävät jonkun ihan muun kasvin luonnollista pölytystä? Toimivat esteenä ettei pöllyä polyt hiiteen vai mitä kummaa?

tyy
Seuraa 
Viestejä865
Grvaviola Cancer Killer
tyy
Grvaviola Cancer Killer

Onnea ja menestystä intellektuellimman debatin parissa. 

Muista kuitenkin, että ei kannata heti luovuttaa, varsinkin jos itse heitti ensimmäisen kiven.

Hänen pyhyytensä
Seuraa 
Viestejä28239

Pubmedistä löytyy 11 hakutulosta hakusanoilla "annona muricata cancer"

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/?term=annona+muricata+cancer

Tein myös myrkyllisyydestä haun hakusanoilla "annona muricata toxicity", joka antoi 12 hakutulosta.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/?term=annona+muricata+toxicity

Käyn alla ensiksi läpi kunkin syöpää käsittelevän graviolatutkimuksen esittelytekstin keskeiset teesit ja lopuksi graviolaa ja myrkyllisyyttä käsitelleistä esittelyteksteistä keskeiset teesit (kunkin esittelytekstin perässä on tutkimuksen vuosiluku):

Ensimmäisessä todetaan, että kasvin lehtiuute pystyi tukahduttamaan hiiren ihokasvainten kasvua. (2012)

Toisessa todettiin, että lehtiuutteen aineet ovat kohtalaisen tappavia ihmisen terveelle maksasolulle suhteessa niiden kykyyn tappaa syöpäsoluja. (2012)

Kolmannessa todettiin graviolan sisältävän potentiaalisia aineita ihmisen haimasyöpää vastaan. (2012)

Neljännen mukaan kasvista löydetyssä endofyyttisessä sienessä on kaksi yhdistettä, joilla oli matala ehkäisevä vaikutus kuutta eri ihmisen syöpäsolutyyppiä vastaan. (2011)

Viidenssä tutkittiin ruokavalioiden vaikutusta nigerialaisten (olikos se miesten) haimasyövän esiintymiseen. Vaikka graviola kuuluikin ruokavalioon, jolla oli haimasyöpää ehkäisevä vaikutus, graviolan roolia ei ollut eroteltu muista tutkimuksen ruokavalion ruuista lainkaan eli sen rooli ei käynyt tässä tutkimuksessa selväksi. (2011)

Kuudennessa havaittiin graviolalla olevan tehostettu jakautumista estävä, antiproliferatiivinen vaikutus eläviin (kaiketi ihmisen) kurkunpää- ja keuhkosyöpäsoluihin. (2010)

Seitsemännessä graviolan siemenistä ja lehdistä oli erotettu kaksi eri yhdistettä, joilla oli (ilmeisesti ihmisen) maksasolukasvainta tuhoava vaikutus. (2003)

Kahdeksannessa oli erotettu graviolan siemenistä kolme uutta ja lehdistä kaksi uutta neljän jo tunnetun kemiallisen agentin(?) kanssa, joilla kaikilla oli tuhoavat vaikutukset ihmisen maksasyöpäsoluihin. (2002)

Yhdeksännessä oli eroteltu seitsemän uutta ja viisi tunnettua kemiallista agenttia(?) graviolan siementistä. Näillä aineilla oli valikoivasti tuhoava vaikutusmaksasyöpäsoluihin. (2001)

Kymmenennessä oli erotettu graviolan lehdistä kaksi uutta kemiallista agenttia(?), joilla oli tuhoavat vaikutukset kuutta eri ihmisen syöpäsolutyyppiä vastaan. (1998)

Yhdennessä toista oli löydetty kolme erilaista kemiallista agenttia(?), joilla oli havaittu eläinkokeissa olavan tuhoavia vaikutuksia ilmeisesti sappitie kasvaimia (gall tumors) ja kuutta eri ihmisen kasvainsoiluja vastaan. ensimmäisellä kolmesta oli havaittiin myös vaihtelevasti tuhoava vaikutus tietynlaisiin ihmisen paksusuolen kasvainmiin. (1996)

Graviola ja myrkyllisyys:

Ensimmäinen käsittelee rottakoetta, jossa ei havaittu graviolan hedelmäuutteen olevan rotalle merkityksellisesti myrkyllistä. (2013)

Toisessa tutkimuksessa diabetesta sairastavia rottia koska graviolaa käytetään Cameroonissa diabeteslääkkenä. Myrkyllisyyttä ei havaittu mutta se paransi diabeetikkojen glugoosiaineenvaihduntaa. (2013)

Kolmannessa tutkittiin graviolasta saatuja kolmea eri yhdistettä ja niiden myrkyllisyyttä ihmisissäkin loisivia Leishmania-alkueläimiä(?) vastaan. Kaikila kolmella yhdisteella oli vaikutus parasiitteihin ja yksi yhdisteoistä oli parasiiteille myrkyllinen. (2013)

Neljännessä tutkimuksessa esitetään, että kaksi graviolan ainesosaa ovat keskiaivojen neuroneille myrkyllisempiä kuin esimerkiksi maatalouden hyönteismyrkkynä käytetty rotenonin. Tutkimus käsittelee kuitenkin luonnonvaraista itäisen yhdysvaltojen hedelmää Papavia, sen varalta onko siinä kyseistä ainetta ja onko se kyseisessä hedelmässä myrkyllistä hermosoluille. Ilmeisesti oli ja myrkkyä siinäkin. (2012)

Viidennessä tutkittiin ilmeisesti löytyykö tuossa yllä kolmannessa tutkimuksessa käytettyjä aineita graviolan siemenistä. (2011)

Kuudennessa tutkimuksessa todettiin graviolasta löytyvän potentiaalisia myrkkyjä, alkaloideja ja kyseiselle kasville tyyypillisiä kemiallisia agentteja(?). Molemmat niin alkaloidit kuin kemialliset agentit(?) olivat myrkyllisiä hermosoluille. Eräällä Karibian meren saarella, Guadeloupessa, jossa graviolaa kulutetaan runsaasti, väestöllä havaitaan yllättävän paljon epätyypillisen parkinsonintaudin oireita. Eläinkokeissa yhteys hermomyrlkyllisyydelle lienee osoitettu, mikä tukee oletusta että runsas graviolan käyttö olisi parkinsonintaudin oireiden taustalla. (2006)

Seitsemännessä käsiteltiin edellä ollutta Guadeloupen tapausta eläinkokeiden näkökulmasta. Siinä esitettiin, että annoksella myrkkyjä, joita päivittäisellä nektariiniannoksella (kappele hedelmiä, kuppi yrttijuomaa) aikuinen saa vuoden käytön aikana, puhdistettuna ja ruiskutettuna suoraan rotan suoneen aiheutetaaan rotalle aivovaurio. (2004)

Kahdeksannessakin käsiteltiin Guadeloupen tapausta, jossa osoitetaan yhteys epätyypillisen parkinsonintaudin oireiden ja erityisesti graviolasta tehdyn teen välillä. (2004)

Yhdeksännessä käsitellään edellistä tapausta ja osoitetaan että graviolastaki lyöytyvä myrkky tai myrkkyperhe, johon edellisen lisäksi kuuluu myös hyönteismyrkkynä käytetty rotenonin, aiheuttaa tuhoja hermosoluihin. (2003)

Kymmenennesä käsitellään samaa asiaa ja osoitetaan myös yhteys graviolasta löytyvien myrkkyjen ja aivovaurioiden välillä. (2002)

Yhdennessätoista tutkimuksessa esitetään useimmat graviolan aineesosat ovat tappavia malarian jälkeen toiseksi tyypillisimmälle ihmisissä loisivalle loiseläimelle. (2001)

Kahdennessa toista tutkimuksessa eroteltiin yllä kolmannessa esiteltyjä aineita, joilla on vaikutusta siinä esiteltyjä Leishmania loiseläimiin. (2000)

Summa summaarum. Näyttäisi näillä pub medin hauilla siltä, että kuppi graviolateetä päivässä aikeuttaa epätyypillistä parkinsonintautia tai ainakin aivovaurioita. Näyttäisi yhtälailla selvältä, että graviolasta löytyy yhdisteitä, joista voidaan mahdollisesti kehittää joitakin syöpätyyppejä vastaan toimivia lääkkeitä.

Jos argumentista ei voi johtaa yleistä sääntöä, sillä ei ole sisältöä.

tyy
Seuraa 
Viestejä865

Clinical Summary

Graviola, a tree prevalent in the rain forests of Africa, South America, and Southeast Asia, has been used in traditional medicine in many countries.
Extracts of graviola show antiviral (1), antiparasitic, antirheumatic, astringent, emetic (2), antileishmanial and cytotoxic (3) (4), antinociceptive, anti-inflammatory (9), antihyperglycemic (10) and anticancer effects (5)(12) (13) in vitro and in vivo. However, human data are lacking.

Alkaloids extracted from graviola may cause neuronal dysfunction and degeneration leading to symptoms of Parkinson's disease (6) (11)

http://www.mskcc.org/cancer-care/herb/graviola

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat