Seuraa 
Viestejä1108
Liittynyt19.11.2010

Formula ykkösten seitsenkertainen maailmanmestari Michael Schumacher on loukkaantunut vakavasti lasketteluonnettomuudessa Ranskan Meribelissä, kertoo ranskalainen radiokanava Europe 1.

Kanavan mukaan Schumacher sai sunnuntaina päävammoja pudottuaan. BBC:n mukaan Schumacher on sairaalahoidossa Grenoblessa.

http://www.mtv.fi/sport/f1/uutiset.shtml/2013/12/1847154/michael-schumacher-loukkaantunut-vakavasti-hiihtoturmassa

Donek eris felix, multos numerabilis amicos

Sivut

Kommentit (34)

TieKu
Seuraa 
Viestejä581
Liittynyt25.5.2010
jees

Mitä sellaista se Shumi on tehnyt, että hänen mahdollisesta kuolemastaan pitäisi kiinnostua?

Aivan samoin voidaan kysyä eräästä S. Saarelasta, mitä sellaista hän on tehnyt, että saa palstatilaa jatkuvasti, ja uutissa keuhkotaan kerta toisensa jälkeen. Eli jos Venäjän lakien rikkominen on sellaista, niin sitten on eri asia.

ps. En välttämättä kannata arktisten alueiden öljyn poraamista mutta jostainhan sitä kuitenkin on kaivettava.

Vierailija
TieKu
jees

Mitä sellaista se Shumi on tehnyt, että hänen mahdollisesta kuolemastaan pitäisi kiinnostua?

Aivan samoin voidaan kysyä eräästä S. Saarelasta, mitä sellaista hän on tehnyt, että saa palstatilaa jatkuvasti, ja uutissa keuhkotaan kerta toisensa jälkeen. Eli jos Venäjän lakien rikkominen on sellaista, niin sitten on eri asia.

ps. En välttämättä kannata arktisten alueiden öljyn poraamista mutta jostainhan sitä kuitenkin on kaivettava.

Sini Saarela nyt on sentään tehnyt jotain epäitsekästä, joka implikoi että hän saattaa ehkä joskus tehdä jotain muiden hyväksi. Eli kyllä mä mielummin näillä eväillä Shumin deletoisin.

TieKu
Seuraa 
Viestejä581
Liittynyt25.5.2010
jees

Sini Saarela nyt on sentään tehnyt jotain epäitsekästä, joka implikoi että hän saattaa ehkä joskus tehdä jotain muiden hyväksi. Eli kyllä mä mielummin näillä eväillä Shumin deletoisin.

Jos asiaa ajattelee tuolta kannalta, niin onhan se  näinkin, tosin silloin saisi painaa del-näppäintä suurimman osan kohdalla.

Vierailija
TieKu
jees

Jos asiaa ajattelee tuolta kannalta, niin onhan se  näinkin, tosin silloin saisi painaa del-näppäintä suurimman osan kohdalla.

Niinhän sitä joutuukin. Mutta jotta voi deletoida, pitää olla ensiksi edes näennäistä sisältöä.

HuuHaata
Seuraa 
Viestejä6513
Liittynyt8.11.2012
jees

Eikä ole. Miten menet jees noin helppoon?

Epäitsekästä on miettiä mediatempaus jolla tunkee oman lärvinsä julkisuuteen, kun ei muuten suksi elämässä luista? Tarjolla mukaparempien sympatiat, televisioesiintymisiä ja tuleva kansanedustajan paikka. Kylläpäs kuulostaakin epäitsekkäältä.

Kansanedustajana voi sitten päteä totaallisen täydellisen täytenä idioottina. Esimerkiksi kaikkien ah niin rakastamalta järjestöltä nimeltään Greenpeace ei löydy palkkalistoiltaan yhtään henkilöä jolla olisi todellista substanssiosaamista. Ei tarvitse, koska median rakastaessa ei asiaa tarvita. Tarvitaan vain mediaseksikästä temppuilua.

Arktis on aika julmetun iso paikka. Kartasta voi tarkistaa. Vielä kaipaisin keskustelua mm. siitä paljonko öljyä alueelle pitäisi tunkea, että se saastuisi suurelta osaltaan? Riittäisikö edes se, että ihminen ei polttaisi vaan dumppaisi kaiken poraamansa öljyn arktiseen luontoon?

Vierailija

Se Huuhaa on nyt hyvä ja pitää sen pienen turpansa tukossa. Ei mulla ole mitään intressiä kuunnella sun täysin vailla perustelua olevia mielipiteitä. 

En katsos mene niin helppoon. Sulla ei ole substanssia.

Tossa yksi päivä kaveri katsoi taas kerran jotain Arskan haastattelua ja kysyi että eikö ollutkin hyvin sanottu. Sanoin ettei hän mielestäni sanonut yhtään mitään, johon hän vastasi kysymyksellä että mitä hänen sitten olisi pitänyt sanoa. Hänelle kyse on siitä että joko hän osoittaa olevansa hyvä tyyppi, tai paska tyyppi. Jätin sen piripsykoosissa nostelee painoja ja kävelin himaan.

Ja kyse on ihmisestä jolla on ÄO yli keskimääräisen.

LOL tarkoittaa sitä että sinä sanot mitä sanot ja minä kuuntelen jos siinä on jotain kuunneltavaa. Psykoosiin siitä päätyy kun lähtee johtamaan maailmankuvaa siltä pohjalta miltä jokin entiteetti tuntuu omissa päänsisäisissä konstruktioissa. Ihan niin kuin sinä olet masentunut, koska et kykene muodostamaan loogista kokonaisuutta maailmasta. Ja siitä johtuu toi sun angstisi ihmisiä kohtaan joista et tiedä yhtään mitään. Ne eivät vain hivele tyhjääkin tyhjempää egoasi, vaan jo olemassaolollaan tekevät sinun irrationaalisella perustalla lepäävien kuvioiden toimivuudesta sitä mitä ne ovat - irrationaalisia.

Jos nyt olet niin tampio, ettet tajua sanaakaan mitä sanon, niin kerro vaikka joitain epäkohtia Greenpeacessa. Joka tapauksessa vertaus Sabotagen ja Shumin välillä täysin naurettava, mutten jaksanut ottaa sitä aiemmin esille. (Koska tiesin näkökantani olevan täysin ylivertainen orjamentaliteetin edessä. Seuraavaksi väkivaltaa, olkaa hyvät.)

Summa summarum. Mä ajattelen omilla aivoillani ja jos se on sulle ihan saatanan vaikeeta hyväksyä, ole hiljaa. Mä tappelen ihmisten kanssa jo ihan tarpeeksi sen takia että eka he pitävät minua fiksuna ja sitten kehtaankin sanoa jotain joka ei ole samassa linjassa heidän ajatustensa kanssa. Esimerkiksi nämä adoptiot. Että onko ne homot nyt sitten ihan yhtä hyviä vanhempia keskimäärin, vai onko se pelkkä mielikuva joka perustuu hienoille arvoille täysin ilman oikeutusta.

Avenger
Seuraa 
Viestejä655
Liittynyt3.8.2012

Jees miehet ja muut paskaturvat voi poistua tästä ketjusta jos ei ole asiallista sanottavaa, maailmanmestari taistelee koomassa henestään sairaalan teho-osastolla ja te saatanan munapäät jauhatte täällä paskaa, hävetkää saatana.

-tuntoaisti on tärkein aistimme-

Hänen pyhyytensä
Seuraa 
Viestejä28076
Liittynyt13.5.2005

^on ilmeisesti sen vuoksi koomassa, että lääkärit pitävät häntä koomassa: http://www.iltasanomat.fi/formula1/art-1288637338979.html

Vähänkin vaativampien aivoleikkauksien jälkeen potilaita yleensä pidetään jonkin aikaa lääkkeillä koomassa, ilmeisesti jotta paranemisprosessi lähtisi paremmin käyntiin. Muista nyt tarkalleen oliko syy juuri tuo, mutta jotain tuollaista muistelisin.

Jos argumentista ei voi johtaa yleistä sääntöä, sillä ei ole sisältöä.

block52
Seuraa 
Viestejä1972
Liittynyt17.6.2012

Häkkistä taisivat pitää koomassa kuukauden päivät Adelaiden mällin jälkeen.

Olen toiveikkaan yllättynyt, odotin ettei mestari enää ole hengissä herätessäni.

Sand
Seuraa 
Viestejä1285
Liittynyt15.3.2011
HuuHaata

Esimerkiksi kaikkien ah niin rakastamalta järjestöltä nimeltään Greenpeace ei löydy palkkalistoiltaan yhtään henkilöä jolla olisi todellista substanssiosaamista.

Etkö voisi mennä vaikka suomi24 palstalle päästelemään näitä aivopierujasi. Kyseinen palsta sopisi paljon paremmin sinun ajattelukyvyllesi.

I have found the missing link between the higher ape and civilized man; it is we. Konrad Lorenz.
We do not see things as they are, we see things as we are. Anais Nin

PSYbuse
Seuraa 
Viestejä1365
Liittynyt10.8.2010
Sand
HuuHaata

Esimerkiksi kaikkien ah niin rakastamalta järjestöltä nimeltään Greenpeace ei löydy palkkalistoiltaan yhtään henkilöä jolla olisi todellista substanssiosaamista.

Etkö voisi mennä vaikka suomi24 palstalle päästelemään näitä aivopierujasi. Kyseinen palsta sopisi paljon paremmin sinun ajattelukyvyllesi.

Menkää ny v***u muualle vääntämään tosta aiheesta, tän threadin topicci koski suuren mestarin, mutta menetelmiltään kiistanalaisen formula-ajajan Michael Schumacherin traagista onnettomuutta. Koitahan parantua, mestari.

Mielipiteeni voi muuttua, muttei se tosiasia, että olen oikeassa.
http://www.youtube.com/watch?v=1orMXD_Ijbs

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat