Seuraa 
Viestejä1767
Liittynyt9.6.2011

Demin tutkimus

Onko tuo tuuba ihan tarkoituksella hirveää shaissea? Vaikea uskoa että kukaan tutkija ainakaan tulisi koskaan päätelmään että "...pojat odottavat tyttöjä pidempään ensimmäistä kertaa." Vai onko tuo esmes vahingossa kirjoitettu niin epäselvästi että siitä saa käsityksen että pojat jotenkin odottaisivat ennenkuin lähtevät seksiin? Olisiko ollut kovin vaikeaa kirjoittaa että JOUTUVAT ODOTTAMAAN ennenkuin saavat seksiä?

On hyvin tunnettua nettimaailmassa että Demin keskustelupalsta ainakin on täynnä ihan hirveää roskaa ja idiootteja, mutta onko koko tuolla lehdellä ehkä joku tarkoitusperä varsinaisen mandaattinsa ohella? Onko se vain idiootteja toimittajia vai onko tarkoituksensakin vääristellä asioita? Femipropagandaa ehkä?

Kommentit (12)

Vaihdokas
Seuraa 
Viestejä2332
Liittynyt13.9.2013

No jos puhutaan Demi-lehden tutkimuksesta, niin ei kai kukaan oleta, että sillä olisi mitään vakavasti otettavaa tieteellistä arvoa? Että eikö siinä mielessä ole aika sama mitä sellaisesta sanotaan?

Ja jos puhutaan nuorille tytöille ja pojille seksin aloittamisesta, niin onko se nyt niin paha juttu, jos odottaminen saadaan kuulostamaan ihan myönteiseltä asialta? Feministipropagandaako se on, että tytöillekin sanotaan, ettei tarvitse ainakaan ennen suojaikärajaa aloittaa? Opetetaan pihtaamaan pienestä lähtien, sitäkö tarkoitit?

(Ja moi muuten, Nobelaner! :))

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009

Itse olisin saanut jo huomattavasti aiemmin pillua, kun sitten sain, koska seurustelin pitkälti vuodesta muutamaan vuoteen vanhempien tyttöjen kanssa. Ei oo kauhean hyvä yhdistelmä jos joku 12-vuotias seurustelee kolme vuotta vanhemman tytön kanssa. Se muija kun ottaa ne lääkärileikit hieman vakavemmin. Auts.

Joopa joo. Lekurit vetää jossain Aristoteleen metafysiikan aikakaudella ja kehtaa kutsua itseään vielä akateemikoiksi. Oikea liikkumaton liikkuja. Kipu kivun syynä.

Joku on ottanut sen Kiinalaisen vesikidutuksen vähän liian tosissaan.

Nobelaner
Seuraa 
Viestejä1767
Liittynyt9.6.2011
Vaihdokas
Ja jos puhutaan nuorille tytöille ja pojille seksin aloittamisesta, niin onko se nyt niin paha juttu, jos odottaminen saadaan kuulostamaan ihan myönteiseltä asialta?

Odottamisesta puhumisella annetaan ymmärtää että kyseessä olisi jotenkin tietoinen toimiminen. Poikien kohdallahan kyse on vain siitä että sitä seksiä ei vaan kertakaikkiaan saa vaikka kuinka haluaisi. Ei ole olemassa yhtään 15-vuotiasta poikaa viimeisen 50 tuhannen vuoden aikajaksolla joka olisi ihan omasta tahdostaan odottanut ennen seksielämän aloittamista.

On täysin älytöntä jotenkin niputtaa saman käsitteen alle se minkä ikäisenä tytöt aloittavat seksielämän ja minkä ikäisenä pojat. Tämähän on sitä seksuaalista valtaa nimenomaan; tyttö saa seksiä just sillä minuutilla kun päättää sitä haluta, poika taas joutuu odottamaan eikä oikein voi itse tehdä asian eteen yhtään mitään vaan se on lähinnä tuurista kiinni milloin saa, tai saako milloinkaan.

Tytölle tietty jonkunlainen odottaminen olisikin hyvä juttu, kyllä mies arvostaa enemmän sellaista naista joka on nussinu vain kolmesti kuin sellaista lorttoa joka on 12-vuotiaasta lähtien saanut parrua vartin välein. On kuitenkin täysin absurdia puhua poikien kohdalla jostain odottamisesta.

Nobelaner
Seuraa 
Viestejä1767
Liittynyt9.6.2011
jees

Ihmetyttää miksi luet Demin tutkimuksia. Lehti on tarkoitettu karvattomille pikkutytöille.

Varmaan ymmärrät itsekin että törmäsin tuohon linkkiin sattumalta ihan jossain muualla. Ihan niin säälittävä en (vielä) ole että tollaisiin lehtiin sekaantuisin ihan tarkoituksella.

Vaihdokas
Seuraa 
Viestejä2332
Liittynyt13.9.2013
Nobelaner
Odottamisesta puhumisella annetaan ymmärtää että kyseessä olisi jotenkin tietoinen toimiminen. Poikien kohdallahan kyse on vain siitä että sitä seksiä ei vaan kertakaikkiaan saa vaikka kuinka haluaisi. Ei ole olemassa yhtään 15-vuotiasta poikaa viimeisen 50 tuhannen vuoden aikajaksolla joka olisi ihan omasta tahdostaan odottanut ennen seksielämän aloittamista.

Joo, odottaminen kuulostaa siltä, että kysymyksessä olisi tietoinen toiminta. Ja todennäköisesti yleensä tai useinkaan niin ei ole (en uskalla mennä sanomaan jokaisesta yksilöstä viimeisen 50 tuhannen vuoden ajalta). Ja joo, siitäkin olen samaa mieltä, että mitä tahansa potaskaa ei tutkimuksen nimellä pitäisi levitellä.

Mutta, niiden 15-vuotiaiden poikien kannalta, onko se niin paha, jos totuutta vähän kaunistellaan ja sanotaan, että pojat odottavat kauemmin - ikään kuin he tarkoituksella tekisivät niin sen sijaan, että kärvistelevät puutteessa? Vai pitäisikö sanoa, että raukat ei saa vaikka miten tekisi mieli? Tosin en koskaan ole ollut seksinpuutteessa oleva 15-vuotias poika, joten en ihan aidosti tiedä kummin olisi parempi. Jotenkin ajattelin vaan, että sillä ekalla tavalla saisivat pitää itsekunnioituksensa ja kokisivat, ettei se ole niin paha juttu, jos ei kauhean nuorena saa.

Nobelaner
Tytölle tietty jonkunlainen odottaminen olisikin hyvä juttu, kyllä mies arvostaa enemmän sellaista naista joka on nussinu vain kolmesti kuin sellaista lorttoa joka on 12-vuotiaasta lähtien saanut parrua vartin välein. On kuitenkin täysin absurdia puhua poikien kohdalla jostain odottamisesta.

Eli tytöille odottaminen olisi hyvä juttu - entäs pojille? En kai sitten uskalla miesten arvostuksista mennä mitään puhumaan, mutta olisin kuvitellut, että vaikka 40-vuotiasta naista, joka on nussinu vain kolmesti, pitäisi moni vähän friikkinä. Ja ne suht tavalliset naiset, jotka nykypäivänä ovat harrastaneet seksiä vain kolmesti, ovat usein nelikymppiselle miehelle melko nuoria...

Mutta tarkoitatko siis, että naisille ja miehille on tässä jotenkin eri säännöt? Miesten tulisi saada usein, paljon ja varhain, naisten pitäisi odotella? Mutta mutta.. uskon että olet minua monin verroin parempi matematiikassa, (enkä sano siksi, että olen nainen ja sinä mies) joten osaat varmaan selittää, että miten tuo yhtälö saadaan toimimaan ja miten naisten pitäisi toimia, jos antava nainen on lortto, ja sellainen, joka ei anna, on miesten elämät pilaava pihtari. Ja optimaalinen naintikertojen määrä naiselle on kolme.

Nobelaner
Seuraa 
Viestejä1767
Liittynyt9.6.2011
Vaihdokas
Mutta, niiden 15-vuotiaiden poikien kannalta, onko se niin paha, jos totuutta vähän kaunistellaan ja sanotaan, että pojat odottavat kauemmin - ikään kuin he tarkoituksella tekisivät niin sen sijaan, että kärvistelevät puutteessa? Vai pitäisikö sanoa, että raukat ei saa vaikka miten tekisi mieli? Tosin en koskaan ole ollut seksinpuutteessa oleva 15-vuotias poika, joten en ihan aidosti tiedä kummin olisi parempi. Jotenkin ajattelin vaan, että sillä ekalla tavalla saisivat pitää itsekunnioituksensa ja kokisivat, ettei se ole niin paha juttu, jos ei kauhean nuorena saa.

Minä pidän (itselleen) valehtelemalla hankittua itsekunnioitusta vääränä. Se on kuin varastettua tavaraa enkä koskaan tule sellaista hyväksymään. Katsos kun se voi mennä niinkin päin että kun kakaralle valehtelee niin ei käykään niin että sen elämä sillä pelastuu vaan käy juuri päinvastoin. Jos minulle olisi kakarana kerrottu että opiskelumenestyksellä on hyvän elämän saamiseksi paljon vähemmän merkitystä kuin sillä että pelaa jääkiekkoa ja juo viinaa ja hakkaa heikompiaan, niin olisin todennäköisesti nytkin menestynyt perheenisä enkä surkea luuseri. Paskalle tuurillehan tietenkään ei mitään koskaan voi, mutta väitän kyllä että mieluummin kerrotaan totuuksia kuin valehdellaan.

Vaihdokas
Mutta tarkoitatko siis, että naisille ja miehille on tässä jotenkin eri säännöt? Miesten tulisi saada usein, paljon ja varhain, naisten pitäisi odotella?

Tottakai se menee juurikin noin. Ihan luontaisesti naiset halveksivat kokemattomia miehiä, ja miehet taas halveksivat kokeneita naisia. Noin niinkuin elämänkumppanuusmielessä. Tämä ei siis ole minun mielipide, vaan lukemieni perusteella se on yleinen mielipide siellä teidän oikeiden ihmisten maailmassa.

Vaihdokas
Seuraa 
Viestejä2332
Liittynyt13.9.2013
Nobelaner

Minä pidän (itselleen) valehtelemalla hankittua itsekunnioitusta vääränä. Se on kuin varastettua tavaraa enkä koskaan tule sellaista hyväksymään. Katsos kun se voi mennä niinkin päin että kun kakaralle valehtelee niin ei käykään niin että sen elämä sillä pelastuu vaan käy juuri päinvastoin. Jos minulle olisi kakarana kerrottu että opiskelumenestyksellä on hyvän elämän saamiseksi paljon vähemmän merkitystä kuin sillä että pelaa jääkiekkoa ja juo viinaa ja hakkaa heikompiaan, niin olisin todennäköisesti nytkin menestynyt perheenisä enkä surkea luuseri. Paskalle tuurillehan tietenkään ei mitään koskaan voi, mutta väitän kyllä että mieluummin kerrotaan totuuksia kuin valehdellaan.

Tässä on nyt semmoinen hankaluus, että tekisi mieli puolustaa tuota aiemmin esittämääni, mutta toisaalta tajuan pointtisi vähän liian hyvin, enkä myöskään tahtoisi puolustaa sellaista kantaa, että valehtelu on oikein. Toisaalta pieni rohkaisevaksi tarkoitettu valkoinen valhe voi olla pelkästään hyvästäkin.

Ja kuule, ihan vilpittömästi voin sanoa itsekin monet kerrat miettineeni, olisiko asiat menneet toisin, jos minulle olisi lapsena kerrottu sitä ja tätä. Joten en voi olla ymmärtämättä ajatustasi. Mutta oikeastihan me emme voi tietää edes, että mitä elämämme olisi nyt, jos viikko sitten olisimme kääntyneet kadunkulmassa toiseen suuntaan. Todennäköisimmin elämä olisi ihan kuten nytkin, mutta emme voi väittää tietävämme. Sinäkin olisit saattanut toisenlaiset elämänohjeet saatuasi päätyä telomaan teininä kännipäissäsi itsesi ja viettämään lopun elämäsi neliraajahalvaantuneena laitoksessa. Tai voisit olla menestynyt perheenisä tai sitä samaa kuin nytkin. Ei kukaan voi tietää. 

Ja semmoinenkin juttu, että se artikkelin kirjoittanut saattoi ihan oikeasti tulkita sen tutkimuksen niin, että pojat odottavat. (Itse tutkimustahan en ole lukenut, niin en tiedä, miten siinä asia ilmaistaan.) Se on näitä asioita, jotka eivät vaan koskaan lakkaa hämmästyttämästä, mutta niin se vaan on - ihmiset eivät läheskään aina pötyä puhuessaan valehtele, he vaan eivät ymmärrä.

Nobelaner

Tottakai se menee juurikin noin. Ihan luontaisesti naiset halveksivat kokemattomia miehiä, ja miehet taas halveksivat kokeneita naisia. Noin niinkuin elämänkumppanuusmielessä. Tämä ei siis ole minun mielipide, vaan lukemieni perusteella se on yleinen mielipide siellä teidän oikeiden ihmisten maailmassa.

Mua ei oikeastaan kiinnostaisi yleinen mielipide ja streotypiat läheskään niin paljon kuin se, mitä sinä itse ajattelet. 

Toivottelin tuossa jo kaikille yhteisesti hyvää uutta vuotta, mutta tuli mieleen, että ehkä sinä et koe kuuluvasi joukkoon kaikki, joten toivotetaan sinulle erikseen: Onnellista vuotta 2014, Nobelaner. :)

Nobelaner
Seuraa 
Viestejä1767
Liittynyt9.6.2011
Vaihdokas
Toivottelin tuossa jo kaikille yhteisesti hyvää uutta vuotta, mutta tuli mieleen, että ehkä sinä et koe kuuluvasi joukkoon kaikki, joten toivotetaan sinulle erikseen: Onnellista vuotta 2014, Nobelaner. :)

Kiitos samoin itsellesi, ja oikein hyvin hoksattu että en olisi laskenut itseäni tuon yleistoivotuksen piiriin. Itse voin toki toivottaa kaikille muillekin rajaamatta ketään pois. :D

Eipä tuo viime vuosi ihan katastrofaalinen minullakaan ollut vaikka toki peruspessimistinä aina kaikki vtuttaa ja on päin prsettii. Keväällä meni auto heittämällä leimaan (täysi-ikäisellä autolla tuo katsastus toki jänskättää joka kerta), ja lopetin tupakanpoltonkin siinä kun lumet alkoi sulamaan. Pääsin myös vuokratyöntekijästä ihan oikeaksi duunariksi (väittäisin että aika hyvä temppu tässä markkinatilanteessa?), ja myöskin kahden vuoden jälkeen pääsin kesälomailemaan pitkästä aikaa. Painoa on tullut lisää, joka toki harmittaa, mutta pistetään se nyt vielä tuon tupakoimattomuuden piikkiin koska sitä muutkin käyttää aina tekosyynä (kaljasta ei puhu kukaan mitään jookos?), ja laitetaan ensi vuoden tavoitteeksi sitten saada tänä vuonna tulleet kilot kadoksiin. Mitään en kyllä lupaa vaikka onkin lupausten aika...

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat