Seuraa 
Viestejä5
Liittynyt21.11.2013

Hei,nyt kaivataan apua kipeästi! Minulla on Nokia Lumia 800:ssani Whatsappin (versio 2.11.312) kautta saamiani videoita edesmenneeltä ystävältäni. Videot ovat minulle todella kallisarvoisia. Olen yrittänyt saada niitä koneelle, mutta en saa millään videoita tallennettua edes kännyykkäni (ei toimi samalla tavalla kuin kuvien tallentaminen) ja "viestiketjun lähettäminen s-postiin" lähettää vain viestit, ei kuvia taikka videoita. Ainoa, mitä videoille näyttäisin voivan tehdä, on niiden eteenpäin Whatsappissa ja välitinkin ne eräälle toiselle siinä toivossa, että hän saisi ne jotenkin koneelle, mutta hänkään ei onnistunut.

En uskalla päivittää Whatsappia tai kännykkääni videoiden katoamisen pelossa. Voiko päivittäminen kadottaa ne?

Ennen kaikkea, AUTTAKAA minua, mikäli kukaan tietää, kuinka saada tallennettua ja koneelle turvaan. :(

Kommentit (2)

salai
Seuraa 
Viestejä7455
Liittynyt17.3.2005

How can i save a video send by WhatsApp? - Microsoft Community

Näyttäisi olevan Windows Phonen ominaisuus tuo videoitten tallentamattomuus. Tuolla sivulla väitettiin, että tallennus onnistuisi Samsungin puhelimella. En ole itse kokeillut koskaan kyseistä härpäkettä.

Edit: Beta-versiossa on ehkä jo videoitten tallennusmahdollisuus:

WhatsApp for Windows Phone 8 to get video saving and video attaching features | WinBeta

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat