Seuraa 
Viestejä880
Liittynyt14.12.2013

Hei palstalaiset, kysyisin teidän mieltymyksiä räppiä kohtaan ja ajattelin samalla postittaa oman tänään valmistuneen räppibiisin - saa downloadata ja polttaa ja levittää: http://soundclick.com/share.cfm?id=12635627

Kommentit ois kans ihan jees. :)

When people become inviduals again, instead of being a cattle, we'd get back in busines again. <--

Sivut

Kommentit (58)

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007

Räppi on ihan perseestä. Eminem sen osaa, mutta muut vetäkööt käteen sen mikrofonin.

Diip Puupeli on paras rap-artisti Eminemin jälkeen.

"The universe is a big place, perhaps the biggest".
"Those of you who believe in telekinetics, raise my hand".
Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

deep purpose
Seuraa 
Viestejä880
Liittynyt14.12.2013
Astronomy

Räppi on ihan perseestä. Eminem sen osaa, mutta muut vetäkööt käteen sen mikrofonin.

On paljon parempia räppäreitä kuin Eminem joten toi on vähän junttimainen vastaus. ;)

When people become inviduals again, instead of being a cattle, we'd get back in busines again. <--

PSYbuse
Seuraa 
Viestejä1365
Liittynyt10.8.2010

Hyvä räppi on todella maittavaa! Ulkomaisia en nykyään kuuntele, Suomi-räbää tulee kausiluontoisesti kuunneltua. Enkä nyt todellakaan tarkoita mitään Cheekkejä sun muita kaupallisia läjiä vaan esittäjiä, joilla on oikeasti jotain sanottavaakin. Nii ja gansta-rap uppoaa.

Mielipiteeni voi muuttua, muttei se tosiasia, että olen oikeassa.
http://www.youtube.com/watch?v=1orMXD_Ijbs

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007
deep purpose
Astronomy

On paljon parempia räppäreitä kuin Eminem joten toi on vähän junttimainen vastaus. ;)

Joo, mä olenkin juntti. Tykkään Eminemistä, Diip Puuppelista ja Olavi Virran räpistä, niissä on sentään elämän sykettä. Enemmän kuin kotimaisissa räpeltäjissä ja matkijoissa.

Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

deep purpose
Seuraa 
Viestejä880
Liittynyt14.12.2013
PSYbuse

Hyvä räppi on todella maittavaa! Ulkomaisia en nykyään kuuntele, Suomi-räbää tulee kausiluontoisesti kuunneltua. Enkä nyt todellakaan tarkoita mitään Cheekkejä sun muita kaupallisia läjiä vaan esittäjiä, joilla on oikeasti jotain sanottavaakin. Nii ja gansta-rap uppoaa.

En mäkään mikään Cheek fani oo - aikas turhaa wannabe kakkaa. :D

deep purpose
Seuraa 
Viestejä880
Liittynyt14.12.2013
Astronomy

Joo, mä olenkin juntti. Tykkään Eminemistä, Diip Puuppelista ja Olavi Virran räpistä, niissä on sentään elämän sykettä. Enemmän kuin kotimaisissa räpeltäjissä ja matkijoissa.

Joo, mutta varo ettet joudu mun seuraavaan biittiin mis räppään sut mutaan. :D

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007
deep purpose
Astronomy

Senkus räppäät, ole rauhassa, ja ole varovainen. Ostan samantien sun cd:n tai mp3:n missä räppäät mut suohon, hauskaa! Miksi pitäisi varoa jotain mitä ei ikinä kuule ja mihin ei ikinä törmää? Onko sulla sellaaset seksikkäät lökäpöksyt joiden neppari roikkuu alle vesirajan? Onko sulla henna-tatuointi? Mulla ei ole. Housut on. Ja paita. Ja arpi käsivarressa kun räppäsin sirkkelin kanssa.

Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

deep purpose
Seuraa 
Viestejä880
Liittynyt14.12.2013
Astronomy
deep purpose
Astronomy

Senkus räppäät, ole rauhassa, ja ole varovainen. Ostan samantien sun cd:n tai mp3:n missä räppäät mut suohon, hauskaa! Miksi pitäisi varoa jotain mitä ei ikinä kuule ja mihin ei ikinä törmää? Onko sulla sellaaset seksikkäät lökäpöksyt joiden neppari roikkuu alle vesirajan? Onko sulla henna-tatuointi? Mulla ei ole. Housut on. Ja paita. Ja arpi käsivarressa kun räppäsin sirkkelin kanssa.

En mä ole hiphoppari vaan räppäri joten mulla on ihan ihoamyötäilevät farkut eikä lökäpöksyjä. Sä voisit haukkua mut seuraavassa vastauksessa suohon, jotta mä voin skitsahtaa ihan totaalisesti ja räpätä sut ruumishuoneseen, hehe. Joo, hei - vosit esim. haukkua miten toi virolais-suomalainen on varustettu mikrosirulla aivoissa eikä käy töissä. xD

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007

Ok, näillä mennään eteenpäin ja keskustellaan tärkeistä ja mielenkiintoisista asioista.

Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

deep purpose
Seuraa 
Viestejä880
Liittynyt14.12.2013
Astronomy

Ok, näillä mennään eteenpäin ja keskustellaan tärkeistä ja mielenkiintoisista asioista.

Oisko mielenkiintoinen aihe se että jotkut jääkaapit kommunikoi ihmisaivojen kanssa telepaattisesti?

mdmx
Seuraa 
Viestejä4829
Liittynyt23.11.2009

Biitti oli ihan jees.. sanoma ei kyllä sytyttänyt. oliko sitä?

Räppiä kuuntelen aina välillä, kun tarvii lisää virtaa. Kovin ehdollistavaa musiikkia yleisesti ottaen, 'aivopesua'.

Eminem on ok, kuten myös Elastinen. Cheekiä voi joskus kuunnella, jos haluaa vaan lillua hetken omassa erinomaisuudessaan.

Mitään kärsimisräppiä en korviini laita, ei ole halua ehdollistaa itseäni uhrin rooliin.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Enpä valitettavasti oikein räpistä perusta. Raptori oli kyllä ihan ok ja räppihenkinen metalli voipi olla, kuten Rage Against the Machine.

http://www.youtube.com/watch?v=bWXazVhlyxQ

Ja Beastie Boys.

http://www.youtube.com/watch?v=z5rRZdiu1UE

Eminemiltä voi pari biisiä kuunnella. Mutta suomiräpin ongelma on sama kuin usein suomalaisilla naisnäyttelijöillä on elokuvissa: kuulostaa teennäiseltä.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat