Seuraa 
Viestejä1532
Liittynyt29.7.2010

Tämä nyt on kuitenkin tämmöinen tiedepalsta, niin kiinnostaisiko ketään lähteä kaveriksi esim. Ilmailumuseoon?

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Kommentit (6)

jussipussi
Seuraa 
Viestejä38589
Liittynyt6.12.2009
Cryosat

Tämä nyt on kuitenkin tämmöinen tiedepalsta, niin kiinnostaisiko ketään lähteä kaveriksi esim. Ilmailumuseoon?

Onko ilmailumuseossa vanhoja pieruja?

o_turunen
Seuraa 
Viestejä12954
Liittynyt16.3.2005

Aika tyhjältä näytti viimeksi. Siis pieruista. Oli siellä sentään o_turunen, jonka olo tuntui siltä kuin olisi ilmailumuseossa. Ei paljon muita pieruja. Rojua on sitten hiukan enemmän.

Jos vertaa ulkomaisiin museoihin, niin ei tuossa paljon hävettävää ole, vaikka kokoelma onkin pienehkö. Jos ei ole selitystä Ilmailumuseossa sille, miksi joku härveli on päätetty asettaa näytteille, niin ei sellaista löydy ulkomaisistakaan museoista. Pitää itse etukäteen selvittää, mitä on tarkoitus käydä tarkastelemassa.

Vastaus alkuperäiseen kysymykseen: en ole nörtti. Valitan.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Siipiveikkonen
Seuraa 
Viestejä1532
Liittynyt29.7.2010

Voishan sitä, käydä ihmettelemässä vaikka laivojen evävakausjärjestelmää... Jos sais jonkinnäköisen porukan kasaan.

Siipiveikkonen
Seuraa 
Viestejä1532
Liittynyt29.7.2010

Jaa jaa, lentäjät on kanssa tervetulleita :) No jaa, tais olla raflaava otsikko. Pointti on kuitenkin tämä. Olen tekniikasta kiinnostunut yksilö. Jos saisi jonkunnäköisen porukan aikaiseksi, olisi mahdollista päästä ihmettelemään, vaikka ruotsinlaivan konehuonetta, taikka eri lentokonetyyppejä, vinks

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f5/Messerschmitt_B...(MT-507)_Keski-Suomen_ilmailumuseo_3.JPG/800px-Messerschmitt_Bf_109_G-6_(MT-507)_Keski-Suomen_ilmailumuseo_3.JPG

No jaa, olen sukeltaja RD, onko sillä sitten merkitystä.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat