Kommentit (4)

Enrico
Seuraa 
Viestejä1
Liittynyt15.1.2014

Olen ollut Tiede-lehtifani iät ja ajat, vaikka en ole juuri ollut tilaajana. Laatulehdessä yksikin paha moka kyllä suuttaa ja nyt rajusti. Kysymys kuuluu näin: 

Minkä ihmeen takia pitää etusivulle valita kyseinen tuhkarokkokuva? Koko digimaailma ei muusta puhukaan kuin kuvamanipuloinnista ja Tiede-lehdestä ei löydy sen ainuttakaan tietokoneen ammattilaista. Pelkkä rajaus olisi riittänyt ja rokkonäkymä olisi tullut selväksi. Teen itse töitä niiden kanssa, jotka ovat joutuneet uhreiksi siihen mitä tuonkin kuvan takia joidenkin ruutujen takana puuhataan tällä hetkellä. Teen itse myös samaisesta aiheesta tutkimusta. Itse neljän lapsen isänä voin samalla viedä siivet jo niiltä kaikilta, jotka alkavat vinkua tätä kommenttia nipottamiseksi, mikä osoittaa vain sen ettei enää edes näe tai ymmärrä mitä ympärillä tapahtuu. Jos toimittaja vaihtaa siihen seuraavalla kerralla vaikkapa aikuisen pepan, niin osalle murkkuikäisistä tulee jotain normaaleja signaaleja.

Remonttimies
Seuraa 
Viestejä477
Liittynyt9.7.2008

Elämä on. Toisaalta on ok, että tavallisia pulliaisia vähän herätellään sillä, ettei se maailma ole ihan niin _pedattu_ kuin se Suomen lintukodosta näyttää. Nämä taudit leviää muualta maailmasta ja saatamme joskus olla taas siinä tilanteessa, että kuolema on luonnollinen asia ja saattaa tapahtua milloin vaan esim antibioottien tehon heiketessä. Aika erilaista jo heti itärajan toisella puolella.

jousaha
Seuraa 
Viestejä171
Liittynyt5.12.2013

Itseasiassa tuleekin mielleennoin laajemaltikinselainen kysymys mikä valmiussuomessaon havaita jatorjuanäitä tautejajotkaleviävät esimihmistenmatkustaessanykyään enemmän.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat