Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Kommentit (5)

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Onko tuossa kuvassa tuo naputtelija se pomo? Ja alaiset hymyilevät Hangon keksinä mietiskellen että millähän tavalla seuraavaksi saisi oikein hyvin nuoleskeltua.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Niin, siis kuvahan ei varmaankaan ole todellisesta tilanteesta eikä liity itse juttuun joka meni näin. (Joku arkistokuva?)

Esimiehet ovat alaisiaan onnellisempia. Tämä selviää tuoreesta kyselytutkimuksesta.
Johtajilla on todellakin hauskempaa kuin alaisillaan. Pew Research Centerin tutkimuksen mukaan yhdysvaltalaiset esimiehet ovat tyytyväisempiä sekä työ- ja perhe-elämäänsä että taloustilanteeseensa kuin työntekijät. Tutkimuksesta kertoi muun muassa CNN Money.

83 prosenttia esimiehistä ja 74 prosenttia työntekijöistä oli tyytyväisiä perhe-elämäänsä. Nykyisestä työstään pitää 69 prosenttia pomoista ja 48 prosenttia työntekijöistä.

Esimiehille maksetaan parempaa palkkaa, joten omaa taloustilannettaan piti tyydyttävänä 40 prosenttia pomoista, kun työntekijöistä näin ajatteli 28 prosenttia. Yli puolet sekä esimiehistä että alaisista kokee saavansa riittävää palkkaa tekemästään työstä, mutta johtajat ovat palkkaansa vielä tyytyväisempiä kuin työntekijät.

Johtavassa tehtävässä työskentelevät ovat myös harvemmin jalka oven raossa etsimässä uutta työpaikkaa.

Naisten ja miesten tasa-arvoiset mahdollisuudet edetä urallaan ja saada yhtä suurta palkkaa samasta työstä ovat pomojen mielestä huonommat kuin alaisten mielestä.

IS/Taloussanomat

Eli korkeammassa asemassa olevat ovat onnellisempia. Riippuuko se sitten suuremmista tuloista, työtehtävistä vai mistä, ei kerrottu.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
SamikoKu

Niin, siis kuvahan ei varmaankaan ole todellisesta tilanteesta eikä liity itse juttuun joka meni näin. (Joku arkistokuva?)

Ei tietenkään ole, kunhan kyselen piruuttani.

Suomi24:ssä nostetaan pääsivulle kaikenlaisia tavallisten talliaisten keskusteluketjuja ja siellä on aina vinkeitä kuvia otsikon kaverina. Joku joskus luuli siellä että se kuva on keskustelunaloittajan itse oheistama... Taannoin joku kyseli miten kouluttaa koiransa, ja kun ketju oli tällätty etusivulle, olivat S24:n pyörittäjät keksineet ryydittää ketjua tällaisella kuvalla:

...joka naurattaa minua joka kerta kun kuvaa katselen. Yhtä hyvin olisi voinut olla vaikka alien-hirviön kuva, hah hah!

Vaihdokas
Seuraa 
Viestejä2332
Liittynyt13.9.2013

Minä kyllä tavallaan tykkään tuosta kuvasta. Se on niin karmaisevan teennäinen, että tulee hyvä mieli, ettei oma elämä näytä tuolta.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat