Seuraa 
Viestejä3346
Liittynyt7.1.2013

Poistin äskeisen aloitukseni (Papit oikeissa töissäkö), kun huomasin, että kyseessä ovat mellakoiden jatkumista suosivat "papit". Tuskin ovat lapsia suojelevia Kiovan pappeja.

Sivut

Kommentit (28)

pinklin1
Seuraa 
Viestejä3346
Liittynyt7.1.2013

"Mahdankohan olla ainoa joka ei ymmärrä tästä keskustelunavauksesta mitään?"

Sinä et sitten katsonut uutisia sinä aamuna, kun laitoin viestin? Siinä näytettiin Ukrainasta suuri mellakoitsijoiden joukko, jossa etualalla oli papinkaapuisia miehiä. Toimittajan kysymykseen, pelottiko heitä, pappi vastasi, että "pelottaa, mutta tulimme suojelemaan lapsia, kun joillakuilla heitä on mukana". (lapsia ei näkynyt). Vastapuolena sanottiin olevan poliisit, mutta en nähnyt heitäkään.

Kun aika pian yritin katsoa tarkemmin sitä uutista, en enää löytänyt sitä netin Iltalehdestä, enkä Ylen areenaltakaan. Eikä sitä löytynyt myöhemminkään.

Nyt tuntuu, että se saattoi olla uutisankka, joka peruttiin heti ilmestymisensä jälkeen. Mutta Ylen areenalla ei näkynyt sen aamun uutista muiltakaan osín enää päivällä.

pinklin1
Seuraa 
Viestejä3346
Liittynyt7.1.2013

Mitä tuo merkki viestieni otsikon edessä tarkoittaa?  En näe sellaista muiden kuin minun viestieni edessä. Se näyttää lähinnä poliisin hihamerkiltä? Nettipoliisi?

Pitäisikö mitä???

Hänen pyhyytensä
Seuraa 
Viestejä27858
Liittynyt13.5.2005
pinklin1

Mitä tuo merkki viestieni otsikon edessä tarkoittaa?  En näe sellaista muiden kuin minun viestieni edessä. Se näyttää lähinnä poliisin hihamerkiltä? Nettipoliisi?

Pitäisikö mitä???

Aloittamiesi ketjujen edessä on tyylitellyn lyijykynän(?) kuva, joka kertoo vain siitä, että sinä olet ketjun aloittanut. Jos siis sitä merkkiä tarkoitat.

Riittoisampi keskustelukumppani.

mluluke
Seuraa 
Viestejä2880
Liittynyt2.11.2012
pinklin1

Sinä et sitten katsonut uutisia sinä aamuna, kun laitoin viestin? 

Keskustelun avaaminen olettamuksella, että kaikki muut ovat nähneet ja kokeneet saman kuin sinä ei kyllä taida olla kovin älykäs ajatus? Vai mitä mieltä itse olet?

pinklin1
Seuraa 
Viestejä3346
Liittynyt7.1.2013

quote author="mluluke" time="08.02.2014 klo 15:32"]

pinklin1

Sinä et sitten katsonut uutisia sinä aamuna, kun laitoin viestin? 

"Keskustelun avaaminen olettamuksella, että kaikki muut ovat nähneet ja kokeneet saman kuin sinä ei kyllä taida olla kovin älykäs ajatus? Vai mitä mieltä itse olet?"

Myönnän, että olen useinkin olettanut tiedepalstalla kirjoittajien katsovan uutisia ja Sinunkin kirjoituksia lukeneena on näyttänyt siltä. 

Olen huomannut, että ihmiset samoja uutisia katsottuaankin näkevät niissä eri asioita. Ja tulkinnat näkemästään, ne vasta vaihtelevia ovatkin. 

En tiedä, oliko tämä älykästä ajattelua, mutta toisaalta - eihän tämä älykkyystesti olekaan. : )

mluluke
Seuraa 
Viestejä2880
Liittynyt2.11.2012

Uutisia toki seuraavat kaikki. Uutisvirtoja tulee kuitenkin nykyään tuhansista eri paikoista ja edelleen olen sitä mieltä, että lähtökohtainen olettamus siitä, että kaikki muut ovat nähneet juuri sen saman uutisen jonka minä olen nähnyt, on melkoisen hölmö. Mutta kukin tyylillään....

pinklin1
Seuraa 
Viestejä3346
Liittynyt7.1.2013
mluluke

Uutisia toki seuraavat kaikki. Uutisvirtoja tulee kuitenkin nykyään tuhansista eri paikoista ja edelleen olen sitä mieltä, että lähtökohtainen olettamus siitä, että kaikki muut ovat nähneet juuri sen saman uutisen jonka minä olen nähnyt, on melkoisen hölmö. Mutta kukin tyylillään....

Johtunee kasvuympäristöjen kulttuurierosta, että itse ajattelen olevan kohteliasta olettaa kanssakeskusteljoiden olevan selvillä uutisista Ukrainasta, jossa meneillään olevien mellakoiden lopputulemana voi mullistua iso osa maailmaa. Kirjoittaessani asiasta, ajattelin saavani lukea viisaita päätelmiä ja näin hyötyä tiedollisesti, hyvässä lykyssä älyllisestikin.

Kun sitä tyhmyyttä ilmenisi vain kerran, mutta kerta toisensa jälkeen on jo liikaa :D

Mutta asiaan. Jos ne papinkaapuiset olivatkin EU:n lähettämiä, vai miksi USA:n varaulkoministeri haistatteli EU:ä (anteeksipyyntö oli vain ryyppy nieltävän suupalan päälle, jotta uppoaa paremmin)?

ovolo
Seuraa 
Viestejä6118
Liittynyt7.7.2007

Mutta asiaan. Jos ne papinkaapuiset olivatkin EU:n lähettämiä, vai miksi USA:n varaulkoministeri haistatteli EU:ä (anteeksipyyntö oli vain ryyppy nieltävän suupalan päälle, jotta uppoaa paremmin)?

Pinklinillä järjestään vain  USSR/ Russia-myönteistä propagandaa ja luulottelua. No, mihinkäs se koira karvoistaan pääsis..

pinklin1
Seuraa 
Viestejä3346
Liittynyt7.1.2013
pinklin1
mluluke

Johtunee kasvuympäristöjen kulttuurierosta, että itse ajattelen olevan kohteliasta olettaa kanssakeskusteljoiden olevan selvillä uutisista Ukrainasta, jossa meneillään olevien mellakoiden lopputulemana voi mullistua iso osa maailmaa. Kirjoittaessani asiasta, ajattelin saavani lukea viisaita päätelmiä ja näin hyötyä tiedollisesti, hyvässä lykyssä älyllisestikin.

Kun sitä tyhmyyttä ilmenisi vain kerran, mutta kerta toisensa jälkeen on jo liikaa :D

Liitän tähän vielä linkin Hesarista:

http://www.hs.fi/ulkomaat/Syyt%C3%A4+haistatella/a1391770222396?ref=hs-art-new-2

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat