Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Hyvää päivää pitkästä aikaa  !

Huomaan yllättäen, että minut on taas armoitettu kirjoittamaan tänne, muutama vuosi tässä välillä ehti mennäkin.

Palaan pian, ellei kysymyksessä ole erehdys ja moderaattorien laiminlyönti.

See u !

Sivut

Kommentit (783)

fenoxi
Seuraa 
Viestejä201
Liittynyt12.12.2013
Hannu Tanskanen

Huomaan yllättäen, että Palaan pian, ellei kysymyksessä ole erehdys

Et sinä varmaan erehtynyt, jos huomaat palanneesi.

Goswell
Seuraa 
Viestejä10999
Liittynyt8.3.2010
Hannu Tanskanen

Hyvää päivää pitkästä aikaa  !

Huomaan yllättäen, että minut on taas armoitettu kirjoittamaan tänne, muutama vuosi tässä välillä ehti mennäkin.

Palaan pian, ellei kysymyksessä ole erehdys ja moderaattorien laiminlyönti.

See u !

Ai kun kiva, minulla on ollutkin ihan kauhea  ikävä juttujasi. 

Palsta ilman Tanskasta on kuin kaurapuuro ilman voisilmää, sellaista tasapaksua joka paikasta. 

Minun mielestä noin.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Joko nää oot opiskellu fysiikan perusteet? Jäi muistaakseni se heliumpallojuttu vähän epäselväksi vielä. Sulla oli jotain hassuja väärinkäsityksiä siitä mitä narulla voi tehdä jne.

くそっ!

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Vai että Tannu Hanskanen. Tammikuun lopussa siis paluu. Kuka veikkaa milloin tulee ensimmäiset hyvästit? Minä veikkaan, että juhannuksen jälkeen vasta, valitettavasti.

Hämmentää.

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Noin oikein, samat vanhat ystävät täällä ;-)

Pyydän, ei tehdä pitkää tästä "esittelystä", jos läsnäoloni täällä sallitaan jatkossakin, palaan tiedeaiheilla.

Kuten moni teistä tietääkin, olen nyt ollut vuoden kuntapoiitiikassa, kuntani (Vihti) päättäjä sekä valtuustossa (2. vara) ja ympäristölautakunnassa sekä kahdessa sen alajaostossa, ilmastostrategiassa sekä katselmusjaoston varapuheenjohtaja, kohta ehkä puheenjohtaja. Puolueessani (ps) olen hallituksen varajäsen (alussa jäsen) ja muutamassa ylikunnallisessa varajäsen myös. Lisäksi olen kunnan vesilaitoksen johtokunnan varajäsen ja paikallisosastomme eurovaaliehdokas.

Eli nyt on pakko olla paljon vakavampi, virkamieslaki sitoo, entinen vapaa hupailu ei tule kysymykseen.

Mutta, se politiikasta, unohdetaan se ja palataan tieteeseen ao. foorumeilla.

See u :-)!

Hannu T Tanskanen

Vapaa tiedetoimittaja, kemisti, Ph.D. (USA)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Hannu Tanskanen
Ph.D. (USA)

Ai sää oot tohtori? Mistä yliopistosta? Ite pääsin Oulun yliopistoon viime syksynä

Hämmentää.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Hannu Tanskanen

Palataan huomenna. Keskustellaan tieteestä, ei minusta, ok?

Keskustellaan vaan, mutta mikä tämän ketjun tarkoitus oli jos ei sinusta puhuminen?

Hämmentää.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8613
Liittynyt16.3.2005

Minä rakensin vuonna 1985 Vihdin kansalaisopistossa HT-veneen. Tarvikkeet maksoivat 6000 markkaa. 200 litraa styreenihartsia ja 250 kiloa lasikuitumattoa ja jotain muuta pientä. Styreenin haju on syöpynyt jonnekin aivolohkojen väliin. Ei lähde kulumalla.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Hannu Tanskanen

Kuten moni teistä tietääkin, olen nyt ollut vuoden kuntapoiitiikassa, kuntani (Vihti) päättäjä sekä valtuustossa (2. vara) ja ympäristölautakunnassa sekä kahdessa sen alajaostossa, ilmastostrategiassa sekä katselmusjaoston varapuheenjohtaja, kohta ehkä puheenjohtaja. Puolueessani (ps) olen hallituksen varajäsen (alussa jäsen) ja muutamassa ylikunnallisessa varajäsen myös. Lisäksi olen kunnan vesilaitoksen johtokunnan varajäsen ja paikallisosastomme eurovaaliehdokas.

Mielenkiintoista. Entä kuinka moni noista virkaveljistäsi tietää, että olet myös busse? Näkyykö tämä jollain tavalla tulevassa vaaliteemassasi?

http://www.tiede.fi/haku?q=busse

Melkeinpä harmi, että yli 90 prosenttia Hannun viestittelystä on moderoinnin toimesta poistettu.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Sivut

Thread has been locked.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat