Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Olen vain viime aikoina miettinyt muutamia juttuja. Tullut siihen tulokseen että en minä ole laiska. Eikä varmaan oikeastaan kovinkaan moni ihminen. Ihmiset voivat vaikuttaa laiskoilta tai aikaansaamattomilta, mutta ehkä se johtuukin siitä että asiat jotka pitäisi hoitaa, on hoidettavissa vain "väärillä" tavoilla. Jokainen meistä on erilainen. Omasta mielestäni itsekin olen tietyissä tilanteissa tehokas, mutta silloin kun en ole "omalla alueellani", en pysty. Vaikutan laiskalta. Tämä ei tällaisenaan kerro varmastikaan yhtään mitään, joten heitän esimerkkiä kehiin. Kodin siivous. Olen ajatellut että perusluonteeni vaatii tiettyä selkeyttä ja systematisuutta asioihin. En vain kestä kaaosta. Ja tämä talo on yksi kaaos. Enkä voi hallita sitä. En vain osaa. Meillä asuu avokin lapsia. En tunne heidän vaatteitaan, tavaroitaan.. meillä on myös kissoja jotka paskoo ja oksentaa joka paikkaan. Kuljettavat hiekkaa tassuissaan. Eteisessä on hiekkalaatikko ja paskaa lattia täynnänsä joten siellä ei viitsi kamalasti aikaa viettää. Se on aivan sama vaikka siivoaisi sen eteisen tunnin välein, siellä on silti heti paskaa ja hiekkaa lattialla. Ja kenkiä. Vitun kengät. Vihaan kenkiä. Tämä talo on kaaos jota en osaa hallita ja siksi en välitä. Välittämättä oleminen on toinen vaihtoehto välittämisen rinnalla ja se, jonka kautta pysyn järjissäni. Toistaiseksi ainakin. Jos asiat olisivat toisella tavalla, saattaisin hyvinkin olla se pakkomielteinen jonka asunto on aina viimeisen päälle siivottu. Se vain vaatisi sen, että tietäisin mihin mikäkin kuuluu, kaikella olisi tosiaan paikkansa, vaatteet olisi kaikki omiani, ja saisin käyttää omaa järjestelmää jonka mukaan toimin.

Saatan myös olla jonkinlaisen hermoromahduksen partaalla, en tiedä enää. Haluaisin olla joskus yksin.

くそっ!

Kommentit (3)

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007

Eikun Jumalan siunausta sinulle jotta saisit kämppäsi ojennukseen.

"The universe is a big place, perhaps the biggest".
"Those of you who believe in telekinetics, raise my hand".
Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Kämpän siivous oli vain esimerkki. Ei ollut tarkoitus hakea siivousapua.. ehkä tässä ei ollut tarkoitusta ollenkaan. Ehkä vain avautuminen. Että en enää jaksa. Potea syyllisyyttä siitä että en saa toimia omalla tavallani. Ehkä tämän voisi luokitella jonkinlaiseksi sairaudeksi kuten nykyään on tapana, "mukautumishäiriöinen"? Ihan sama, muutan pois.

くそっ!

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

Pitäisi verho/verhoja jaksaa nostaa tuohon roikkumaan, mutta ei vain ole jaksanut. Aika valinnaista tämä into ja jaksaminen on. Jotakin juttuja jaksaa kyllä ihan ongelmitta.

Eri toimintatavat ymmärrän toki myös. Ihmiset haluaa tehdä tavallaan, koska väsyvät jatkuvaan kompromissi hommaan myös. Jatkuva myöntyminen vie hermot mennessään, mutta sopiminen ja asioista jutteleminen on ok. En siihen aina kyl oikein ole valmis.  

Hyvin polkee.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat