Seuraa 
Viestejä1108
Liittynyt19.11.2010

En jännitä ihmettelen miten joku voisi edes jännittää, olen aika rento juippi muutoinkin.

Kerrankin työhaastattelussa kysyivät olenko perheellinen , sanoin mitas se sulle kuuluu, haastattelija tuumasi etteipä juuri mitään, no ei tullut työpaikkaa, syy oli kyllä toinen ei ollut raskaan kaluston ajokorttia, vaikka työ ei varsinaisesti ollut auton ajoa, mutta se katsottiin eduksi.

Donek eris felix, multos numerabilis amicos

Kommentit (3)

Erakko
Seuraa 
Viestejä1822
Liittynyt26.8.2005

Koulussa opin jännittämisen. Äiti sanoi, että kuolee nälkään, jollei lue ylioppilaaksi. Erääseen matikankokeeseen olin valmistautunut hieman ylimielisesti luullen osaavani. Koetilanteessa huomasin, etten osaakaan kaikkea niinkuin aina ennen. Pelotti. Siinä tilanteessa vuodatin ensimmäiset pelkohikeni. Olin oppinut haisemaan.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

En jännitä. Tiettyä kutinaa saattaa tuntea, mutta ei se ole varsinaista jännitystä vaan enemmänkin sitä että sitä on semmosissa vireystiloissa, jotka tsemppaa parempaa suoritukseen. Vireystila nousee jne.

Hämmentää.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä11852
Liittynyt16.3.2005

Usein fysikaalisissa ja varsinkin kemiallisissa kokeissa on jännää se, tuleeko koko jutusta edes pölypilveä kummempaa pössähdystä.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat