Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005

Olenko ainoa - en pääse sisään keskustelupalstalle kännykällä, vaikka tietokoneella toimii normaalisti. Tulee ilmoitus "huollamme sivustoa".

Toivottavasti nörtit tekevät parasta aikaa toimiivampaa mobiiliversiota keskustelupalstasta, joskin epäilen...

Sivut

Kommentit (18)

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005

Se, että keskustelu ei toimi mobiililla, kielii siitä, että ainakin joku laitepohjainen forwardointi ainakin on olemassa. Olisi kyllä ihan kiva, jos palstaa pystyisi käyttämään edes jotenkuten kännykällä. Vastaaminen nykyversiolla on yhtä helvettiä.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Mulla ei pysty syöttään tekstiä tähän lootaan kännykällä ollenkaan.

Melko outoa kun ajattelee, että kaikista maailman foorumeista luulisi TIEDE-foorumin olevan edistynein. Aika köpöä.

Hämmentää.

koepallo
Seuraa 
Viestejä251
Liittynyt19.9.2008
Heksu

Se, että keskustelu ei toimi mobiililla, kielii siitä, että ainakin joku laitepohjainen forwardointi ainakin on olemassa. Olisi kyllä ihan kiva, jos palstaa pystyisi käyttämään edes jotenkuten kännykällä. Vastaaminen nykyversiolla on yhtä helvettiä.

tyhjennä selaimen cache tai koita jotain toista selainta siinä mobiilissasi. Chromessa moinen auttoi ainakin yhdessä välissä.

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005

No voi sun saatana, toimii toisella selaimella - toivo mobiilifoorumista vaihtuu epätoivoon. Olisikin ollut ihan liian hyvää ollakseen totta.

Vatkain
Mulla ei pysty syöttään tekstiä tähän lootaan kännykällä ollenkaan.

Mulla pystyy, mutta jos yrittää tökätä editoria siirtääkseen kursoria toiseen paikkaan, selain scrollaa ruudun alkuun. Sitten kun hirveellä äheltämisellä saa scrollattua viestien ja mainosten yli takaisin tekstilaatikkoon, huomaa että kursori ei osunutkaan oikeaan kohtaan, joten pitää taas tökätä ja scrollata ja tökätä ja scrollata. Otsasuonet alkaa pullottaa aika nopeasti.

Kun ruudun kääntää vaaka-asentoon, toimii vähän paremmin, mutta näppäimistö vie leijonanosan ruudusta, joten tekstilaatikosta näkyy parhaimmillaankin ehkä yksi rivi.

Vaihdokas
Seuraa 
Viestejä2332
Liittynyt13.9.2013

Mulla kanssa iPadilla on tänään tuota "huollamme sivustoa" -ilmoitusta ja jotain lumihiutalekuviota, tai mitä lie, tullut pari kertaa. Sen jälkeen on pitänyt kirjautua uudestaan sisään, vaikka olen jatkuvasti kirjautuneena. Aiemmin kun ei ole toiminut, niin ei vaan ole auennut sivu, nyt on sentään tollanen hieno ja toiveita herättävä ilmoitus. 

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Vaihdokas
jotain lumihiutalekuviota

Se on molekyyli

Mulla tuli kans äsken ku yritin mennä blogiin.

Ihanaa, jospa ne tekee tähän parannuksia nyt justiinsa ♥

Hämmentää.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Hei! Jospa ne nyt laittaa tähän niitä omianaisuuksia mitä ne kysy sillä kyselyllä! Muistatteko? Ku siinähän sai äänestää, ainoa vaan että ei niitä ääniä huomioitu. Niin jos ne nyt huomioidaan.

Hämmentää.

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005

Siis saako tän oikeesti pysymään jotenkin kirjautuneena?!? Mulla ei ole koskaan pysynyt, joka päivä pitää kirjautua uudelleen ties kuinka monta kertaa. Sillä ruksilla ei ainakaan tunnu olevan vaikutusta.

Vaihdokas
Seuraa 
Viestejä2332
Liittynyt13.9.2013

Mulla on pysynyt kirjautuneena, paitsi kun on ollut näitä häiriöitä, niin silloin on heittänyt ulos. Mitään muita toimintojahan mulla ei tässä ole, että kiva että edes tuo toimii..

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Meikä taas itki ja märisi sillon aluksi että ku ei pääse kirjautuun ollenkaan. No sitte puolentoista viikon päästä pääsi ja sen jälkeen en olekaan täältä uloskirjautunut

Itke Heksu sinäki enemmän niin saat elinikäisen kirjautumisen

Hämmentää.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat