Seuraa 
Viestejä1767
Liittynyt9.6.2011

Olen nyt parina viikkona vttuuntunut työkavereihin niin paljon että en halua olla heidän kanssa töissä. Sille en voi mitään että he mulle vttuilee, mutta pitäisikö hakea hoitoa siihen että kelaan liikaa? Mistä tietää että on hullu/sairas?

Kommentit (15)

Nobelaner
Seuraa 
Viestejä1767
Liittynyt9.6.2011

En halua saikkua, nimenomaan tää luppoaika on se ongelma kun ei ole mitää tekemistä. Jos voisin/jaksaisin olla koko ajan töissä niin oisin varmaa ihan terveen oloinen.

Vaihdokas
Seuraa 
Viestejä2332
Liittynyt13.9.2013

Anteeksi tyhmä kysymys, mutta oletko sanonut niille työkavereillesi, ettet ihan oikeasti jaksaisi kuunnella vittuilua? Jos olet, onko siellä mitään tahoa, jonka kanssa voisi asiasta keskustella? Työpaikkakiusaamiseen ainakin teoriassa voidaan puuttua. Jos sattuisi olemaan niin onnekkaasti, että työkaverisi eivät vaan tajuaisi, että heidän vittuilunsa oikeasti vituttaa sinua ja jos sattuisivat olemaan sen verran fiksuja, että lopettaisivat sen tajuttuaan? Tai onko mahdollisuutta muuttaa työnkuvaa tai jotain niin, että tarvitsisi olla vähemmän tekemisissä niiden työkavereiden kanssa?

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

Ole kans mittän tekemistä. Kypsäilen himassa ja tuo kelikin karmia ulkona. Tulis nyt sitä pakkasta ainakin kuukaudeksi. Kuraa saa sitten taas keväälläkin kattella. Proohf.

Hyvin polkee.

Nobelaner
Seuraa 
Viestejä1767
Liittynyt9.6.2011

Saihan nuo aikaan sen mitä painostamisellaan ilmeisesti yrittivätkin, eli mokasin aika pahasti. Eli uuden työn haku taas edessä perkele. Vajaan vuoden vasta ehtinyt olla vakituisena tuolla ja taas joutuu mieron tielle. Plääh.

Vaihdokas
Seuraa 
Viestejä2332
Liittynyt13.9.2013

Eikä?! Voi itku. :/ Siis oikeestiko sait potkut mokan takia, vai itsekö sen vuoksi tahdot lähteä? Mutta onnea nyt sitten uuden työn etsimiseen, jos se tosiaan on edessä. Kurja juttu. :(

Nobelaner
Seuraa 
Viestejä1767
Liittynyt9.6.2011

Ei Suomessa saa potkuja mokien takia. Jos saisi niin eduskunta menisi vaihtoon joka päivä.

Eli itestä on kiinni, minähän en ole työssä jota en osaa. Toki en olisi mokannut jos ei mulle olisi kasattu niin paljon duunia, mutta se olisi vain tekosyy.

Toki kysyn ensin löytyykö toista tehtävää samasta firmasta, mutta voipi olla että joutuu hakee uutta duunia jostain ihan muualta.

Vaihdokas
Seuraa 
Viestejä2332
Liittynyt13.9.2013

No kyllähän mä ton arvasinkin. Kuulostat juuri sellaiselta ihmiseltä, joka lähtee työpaikasta mokattuaan. 

Tiedät itsekin, että suurin osa ei lähtisi. Ja sen, että ihmiset nyt joo mokailee joskus. 

Koeta nyt pliis jatkaa entisessä työssä ainakin siihen saakka, että saat uuden paikan. Mutta toivottavasti saat siirron toiseen tehtävään, taikka opit elämään tuon kanssa. 

Harmittaa puolestasi.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Kyllähän se pitäisi ymmärtää että jos ihmistä rasitetaan liikaa, hänelle voi jotain sattua. Ei me mitään robotteja olla. Ja väsyy koneissakin materiaali.

Itse lähdin aikoinaan töistä kun useamman vuodenkin jälkeen homma oli sitä yhtä ja samaa että itsestä pitäisi repiä kahden ihmisen työpanos ja mikään ei muutu miksikään. Kun olin jo päättänyt lähdöstä aletaan kyselemään että olisiko minulla ideoita miten sitä hommaani voisi helpottaa. Niinpä, että minä alan miettimään miten minun jälkeeni tulevalla olisi mahdollisimman iisiä... Paljon jaksoi siinä vaiheessa enää kiinnostaa. (Kaksi minua edeltänyttäkin ihmistä oli jaksanut työtäni kumpikin 2 v ja häipynyt heti kun löysivät muuta.)

Minä olen kai kyllästyjä-tyyppiä, ja ikävä kyllä myös ns. unforgiven-tyyppiä. Eli kun saan jostain asiasta tarpeeksi niin villit hevosetkaan eivät minua saa pakotettua enää sen asian pariin jos suinkin voin välttää. Ja jos en voi, alkaa tulemaan fiiliksiä että kohta varmaan sekoaa. Näillä eväillä ei paljon pysty sanomaan muille että koeta jaksaa, kun ei itsekään jaksa(nut).

Mutta sen takia ei kantsi tosiaankaan lähteä että tuli joku moka, jos jo lähtökohdiltaan juttu on ollut aivan mahdoton. Pitää niiden muidenkin asiaan liittyvien tahojen vastuuta ottaa, jos aikovat jostain jotain oppia tulevaisuutta ajatellen.

Nobelaner
Seuraa 
Viestejä1767
Liittynyt9.6.2011

Ei noi saatanan kusipäät suostu myöntämään mitään salaliitoa vaikka suoraan kysyn. Eipä tietenkään. Sen takia ei voi asiaa mihinkään oikeuteenkaan viedä kun itse olet yksin kaikkia muita vastaan saatana.

Vituttaa saatana kun tykkäsin tästä työstä ja luulin olevani siinä ihan hyväkin. Vitu.

Vaihdokas
Seuraa 
Viestejä2332
Liittynyt13.9.2013

Harvoin kai ihmiset toimivatkaan niin tiedostetusti, harkitusti ja järjestelmällisesti, että varsinaisesta salaliitosta voitaisiin puhua. Mutta et sitten pystyisi puhumaan tilanteesta vaikka työsuojeluvaltuutetun tai jonkun kanssa? 

Ylikuormitettuna ihan kuka vaan voi tehdä virheitä, eikä sen takia kannattaisi jättää työtä josta pitää.

Nobelaner
Seuraa 
Viestejä1767
Liittynyt9.6.2011

Sen takiahan minua ylikuormitettiinkin että tekisin virheen, koska kaikille on selvää että minä en saa virhettä tehdä. Että sillee on salaliitto.

Vaihdokas
Seuraa 
Viestejä2332
Liittynyt13.9.2013
Nobelaner

No en todellakaan, minähän vihaan ja halveksin ihmisiä.

Ai niinkös se olikin, ihan tosi?! :D Vähän pelottavaa, jos käykin ilmi, että mulla on negatiivisempi ihmiskuva kuin Nobelanerilla. :D 

Mutta tarkoitin tuota, kun oletat ihmisten järjestelmällisesti ja suunnitelmallisesti laativan ja toteuttavan salaliittoja jonkun tarkoitusperän saavuttamiseksi. Noin vaikka työpaikan arjessa. Kyllä sellaistakin varmasti tapahtuu ja varmasti kilpailu korkeammista paikoista voi olla likaistakin, mutta olen käsittänyt, että olet ihan duunarityössä. Luulen että harvoin kai sellaisissa työpaikoissa ihmiset ovat kyllin fiksuja, johdonmukaisia ja viitseliäitä juoniakseen työnsä ohessa moisia. 

Ja vaikka juonisivatkin, niin jää vielä ihmeteltäväksi se motiivi. Koska eivät pidä sinusta, koska sinä olet sinä? Tai koska ovat ihmisiä ja ihmiset ovat pahoja? Onko ainakaan työnantajan/pomon fiksua osallistua hyvän työntekijän ulosjuonimiseen?

Mutta hei, oletko jo päättänyt, mitä teet? Luuletko, että pystyisit kuitenkin jatkamaan entisessä työssäsi?

Nobelaner

Hei mulla on näköjään menny tuhat viestiä rikki! Jee!

No jee onnea tonnista. :) Mutta mullapa on rikki 800 vaikka vasta syksyllä aloitin! :)

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat