Seuraa 
Viestejä1767
Liittynyt9.6.2011

Okei, laitoin sitten itseni ihan naamakuvan kanssa tuollaiselle maksulliselle deittipaikalle. Katsotaan ja todistetaan asioita. Väitän että en saa yhtään kiinnostusta omalla naamallani.

Ja tämä ei ole vitsi, maksoin tuon paikan jäsenyydestä just melkein satasen.

Niille jotka haluaa seurata mitä tapahtuu, http://www.e-kontakti.fi/profile/teppo42/

Sivut

Kommentit (253)

Vaihdokas
Seuraa 
Viestejä2332
Liittynyt13.9.2013

Päästäkseen tota seuraamaan, pitäisi rekisteröityä? Ja sekö maksaisi satasen, vai miten toi menee? Vaikka ihan kiinnostavaa onkin, ei kuitenkaan niin kiinnostavaa, että satasta maksaisin. Enkä taida haluta rekisteröityä tuollaiselle, vaikka olisi ilmainenkin. Päivitä kuulumiset tähän.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Jos olen aidon kuvan nassustasi nähnyt, niin ikäiseksesi (ikäiseksemme) mieheksi ulkonäössäsi ei ainakaan ole mitään valittamista. Kuva on aika merkityksellinen deitti-ilmossa ja monet naiset tsekkaa esmes että onko tukka päässä, humalaisen näköinen tms. Aika vähän tuntuu miehiäkään lopulta kiinnostavan mitä siinä itse ilmoitustekstissä lätistään, kuvan perusteella kiinnostus syntyy tai ei.

Maksullisessa deittisaitissa ei ole kyllä oikein mitään pointtia, koska maksuttomiakin on helvetisti. Ja kaikissa niissä porukka seisoo kuin ummehtunut vesi vaihtumatta koskaan, kun ei kukaan kiinnostu kenestäkään. Ikävää, mutta inhorealistista. Käy siellä silti silloin tällöin joillekin flaksi, joten se kannattaa ottaa lottoamisen kannalta. Kuponki vetämään, voitto tulee yhdelle miljoonasta.

deep purpose
Seuraa 
Viestejä827
Liittynyt14.12.2013

Ne on huijaus-sitejä saada sun kukkarosta rahaa. Houkutin-kuva on se miksi sun tekee mieli runkkii ja loput voitte jo itsekin arvata.

If this world isn't about me and it certanly isn't about of you either, - then who the f**k about of us it is then?"

Nobelaner
Seuraa 
Viestejä1767
Liittynyt9.6.2011

Voivoi onpas taas hävettävää selvin päin. Rahaakin tuossa taas meni, onneksi tosin vähemmän kuin älyttömissä osakekaupoissa joskus aikaisemmin.

Mitään esittelyä itsestäni en näköjään ole tuonne laittanut. Eli siis siellä ei lue yhtään mitään.

Hävettää, ja anteeksi.

Vaihdokas
Seuraa 
Viestejä2332
Liittynyt13.9.2013
Nobelaner

Voivoi onpas taas hävettävää selvin päin. Rahaakin tuossa taas meni, onneksi tosin vähemmän kuin älyttömissä osakekaupoissa joskus aikaisemmin.

Mitään esittelyä itsestäni en näköjään ole tuonne laittanut. Eli siis siellä ei lue yhtään mitään.

Hävettää, ja anteeksi.

Höh, ei tuota meiltä tarvitse anteeksi pyytää, et edes mitenkään huonosti käyttäytynyt. :)

Ja raha nyt on vain rahaa. Vaikka en kyllä tiennyt, että tuollaisen jäsenyys on noin kallista. Mutta nytpä voit sanoa kokeilleesi tuotakin. Voiko sitä ilmoitusta muokata? Jos voi, niin käy huviksesi kirjoittamassa siihen jotain, kun se nyt siellä on. En kyllä osaa neuvoa, että mitä.. Mutta älä kamalasti hauku äläkä kehu itseäsi. Tai viimeksimainittuun tuskin sorrutkaan. Voit silti jotain myönteistä sanoa ja varmaan on syytäkin. 

Itse kiertäisin kaukaa sellaiset, jotka kehuvat olevansa huumorintajuisia. Ja kaikki ulkonäöllään tai elimensä koolla tai taidoillaan leuhkivat. Kaikki jotka mainostavat varakkuuttaan, asemaansa tms. Kaikki kauheen lässynläät ja kaikki suoraan asiaan menevät. Ööh, voi olla, että se tyhjä ilmoitus on sittenkin ihan hyvä. :) 

Jokuvaan22
Seuraa 
Viestejä17
Liittynyt27.12.2013

Lol idiootti maksaa suomalaiselle deittisivustolle liittymisestä, kuten sanottua niin siellä on kymmeniä ilmaisia deittisivustoja missä on 100x enemmän väkeä kun jossain maksullisessa, mainittakoot esim. suomi24treffit. Sitäpaitsi mitä se maksullinen nettisivusto voi sinulle tarjota muka, varman naisen... ei se kuule niin mene Suomessa.

Toisekseen aika vaikea miehen on tuolta treffipalstoilta saada seuraa kun jokaista naista kohden on tyyliin 10 miestä siellä.

Jos jollekin deittisivustolle kannattaa maksaa niin se on "marry asian/african woman" deittisivusto mikä todellakin hommaa sinulle ulkomaalaisen vaimon 100% jos jaksat lähtä ulkomaille seikkailemaan, siellä on tuhansia naisia odottomassa että joku läski länsimaalainen tulisi hakemaan ne pois sieltä köyhyydestä.

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

Eliittikumppanipalstalta, jos saatte treffit, niin suosittelen jääkiekkomailaa ja Juti-naamaria pukeutumiskoodiksi.

Siitä on jo kymmen vuotta, kun itse viimeksi profiilia tein. Ei niihin naiset ole vastailleet. Naisille niitä vastauksia satelee eli huvikseen sitä on pari naisprofiiliakin testin vuoksi tehty. Yksi nettitreffaaja nainen on jutellut niistä touhuistaan, niin sieltä tulee miestä hyvin treffeille, vaikka kyseinen nainen on elopainoinen ja itse en koskisi tai lähentelisi häntä, vaikka ihan heettero olenkin.

Kannattaa koittaa kirjoitella niihin naisten profiileihin ja isolla prosentilla, kunhan muistat kenelle olet mitäkin sanonut. Sinkkuuntumiseni myötä ehkä voisin homman aloittaa, mutta en taida jaksaa. Nyt kun on ollut parisuhteessa peräti noin viisi vuotta, niin tuntuu, että ei jaksa ainakaan mitään "yrjösäätöä", että väkisin olisit suhteessa.

Kymmen vuotta sitten olin epätoivoinen ja olisin ottanut, vaikka hirvenperseen. Tämä jonka kanssa olin sen noin 5vuotta oli onneksi miellyttävä ja kaunis. Rakkautta oli ja ihastuksesta lähti keilahallilla. Ehkä saattaisi olla kokemusta köyhempi, valitella enemmän edelleenkin, jos ei olisi suhdetta ollut. Nyt on aika sama saadakko naista ollenkaan enää.

Miellyttävää ja hyvää settiä ehkä, mutta en lähde väkinäiseen hommaan.

Hyvin polkee.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
slam

Eliittikumppanipalstalta, jos saatte treffit, niin suosittelen jääkiekkomailaa ja Juti-naamaria pukeutumiskoodiksi.

Siitä on jo kymmen vuotta, kun itse viimeksi profiilia tein. Ei niihin naiset ole vastailleet. Naisille niitä vastauksia satelee eli huvikseen sitä on pari naisprofiiliakin testin vuoksi tehty. Yksi nettitreffaaja nainen on jutellut niistä touhuistaan, niin sieltä tulee miestä hyvin treffeille, vaikka kyseinen nainen on elopainoinen ja itse en koskisi tai lähentelisi häntä, vaikka ihan heettero olenkin.

Kannattaa koittaa kirjoitella niihin naisten profiileihin ja isolla prosentilla, kunhan muistat kenelle olet mitäkin sanonut. Sinkkuuntumiseni myötä ehkä voisin homman aloittaa, mutta en taida jaksaa. Nyt kun on ollut parisuhteessa peräti noin viisi vuotta, niin tuntuu, että ei jaksa ainakaan mitään "yrjösäätöä", että väkisin olisit suhteessa.

Kymmen vuotta sitten olin epätoivoinen ja olisin ottanut, vaikka hirvenperseen. Tämä jonka kanssa olin sen noin 5vuotta oli onneksi miellyttävä ja kaunis. Rakkautta oli ja ihastuksesta lähti keilahallilla. Ehkä saattaisi olla kokemusta köyhempi, valitella enemmän edelleenkin, jos ei olisi suhdetta ollut. Nyt on aika sama saadakko naista ollenkaan enää.

Miellyttävää ja hyvää settiä ehkä, mutta en lähde väkinäiseen hommaan.

Tämä taitaa olla se suurin syy etten itse ole pariutunut viimeisten vuosien aikana sinkkuna kitkuttaessani. Yrjösäätö on vahva sana, mutta pointti on selkeä. Väkisin ei pysty olemaan suhteessa. Osa miehistä jotka olen tavannut treffeillä on jotenkin alkusekunneilta asti olleet innottoman oloisia, eli heillä lienee täsmälleen sama asenne kuin sinulla slam JA minulla, että väkisin ei tosiaankaan suhteeseen aleta.

Sitä voi tietty ihmetellä että olisiko niin että jos menisi "avoimella asenteella" tapaamaan jotakuta, eikä jo valmiiksi pessimistisenä ja luovuttaneena, että tulisiko siitä sitten jotakin(*. Pari miestä olen tavannut jotka olisivat olleet varmasti halukkaita suhteeseen, mutta eivät sitten valitettavasti olleet minun tyyppiäni, ja varsinkin jos mies on aika kaukaa, en ala hänen kanssaan koeluontoisesti suhteeseen jos en ole ihan satavarma että todellakin hänet haluan. Jos suhteessa on jo alussa vastuksia, kuten välimatka, niin ei kai sitä Erkkikään jaksa jos ei ole oikein ihastuksesta pyörryksissä. (Toinen ongelma olisi esim. miehenpuolen kissa-allergia, ja näitäkin kyllä riittää.)

Niin että emmä tosiaankaan väkisin voi miehen kanssa olla jos hänestä huokuu että en kiinnosta, enkä voi olla väkisin jos koen itse että juuri tämä mies ei kiinnostaisi parisuhteeseen asti. Vaikea sanoa sitten niistä miehistä joita ei kiinnosta että olenko se juuri minä kun ei kiinnosta, vai onko niin että ei suhteetkaan enää kiinnosta, kenenkään kanssa. Jotkut ovat sanoneet etteivät he enää usko ihastuvansa. Ja sitten vedotaan johonkin teiniaikaiseen Suureen Rakkauteen.

Kaippa kun itselläni ei ihan mielipuolisen ylimaallisen suuria rakkauksia ole ollut, en ole jäänyt paistattelemaan päivää jonkin menneen suhteen kanssa niin ettenkö olisi vielä valmis ja kykenevä suhteeseen - mutta ei siis suhteen itsensä takia, vaan sen takia että löytyy joku joka tuntuu oikeasti siltä että hänestä ei saa tarpeekseen.

Mutta vähän turhan diippiä shittiä tämä kai on tässä kun tarkoitus oli kuitenkin puhua vain deitti-ilmosta, eikä jostain Vuosisadan Rakkaustarinasta. Ja tarkalleen ottaen piti puhua Noben ilmosta, harmi ettei sitä sitten pääse näkemään.

*) Tarkoitan miestä, en itseäni, koska itse pyrin olemaan mahd. hyvää seuraa jos jonkun tapaan.

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

Teinivuodet on näin jälkeenpäin ajateltuna olleet melko kitsaat ja ahdistavat. Järkevöidyttyään on voinut vähän rentoutua mukaan tähän aikuisuuteen. Ehkä se on itsetuntoa tai jotakin, kun voi hetkessä olla vain rennosti. Kituminen vähäisempää, pyrkimisen tuskaa ei niin paljoa ja ei halua saavuttaa välttämättä mitään ihmeellistä.

En siis kaipaa itse ainakaan teini-ihastumista. Ideaa siitä en oikein jaksa ymmärtää.

Ihan normi viksu ihminen olisi varmaan ok rinnalla. Kaikilla tietysti omat pienet hauskuutensa, että ne jutut sitten voivat yhdistää tai lopulta voivat myös erottaakin samat jutut. Onneksi ei ole kuitenkaan mitään pakotteiden tuskaa, koska muillakin on ja minä haluaisin etc.

Hyvin polkee.

jousaha
Seuraa 
Viestejä171
Liittynyt5.12.2013

Sensijaa että miettiituleeko vastauksia kannattaisiehkämiettiä mitäbsieltä saa.Eräskinkaverini löysideitti paltoilta muka hyvänkumppanin mutta nyt tuota "juttua" käsittelee poliisi termillävainoaminen laitonvapauden  riistoym.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat