Seuraa 
Viestejä201
Liittynyt12.12.2013

Lainaukset eivät toimi, aukeaa vain tyhjä pieni ikkuna.
Softa myös pakkaa koko tekstin yhdeksi pötköksi ja poistaa rivinvälit.
Ongelma tuli edellisen huoltokatkon jälkeen.
Myös hymiöt ym. puuttuvat ikkunan ylälaidasta.

Sivut

Kommentit (48)

asdf
Seuraa 
Viestejä11383
Liittynyt16.3.2005
fenoxi
Lainaukset eivät toimi, aukeaa vain tyhjä pieni ikkuna. Softa myös pakkaa koko tekstin yhdeksi pötköksi ja poistaa rivinvälit. Ongelma tuli edellisen huoltokatkon jälkeen. Myös hymiöt ym. puuttuvat ikkunan ylälaidasta.

Mulla toimii nuo kaikki.

asdf
Seuraa 
Viestejä11383
Liittynyt16.3.2005
fenoxi
Mikä selain?, toimiiko jollain firefoxilla normaalisti?

Tällä koneella, jolla ainakin toimii, on FF 27.0.1.

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Ei helevatti, nythän tämä foorumi on täysin sekaisin???

Laadin taas pitkähkön alustuksen ja ajattelin varmuuden vuoksi copy-pastea sen, kun olin varjostanut tekstin puoleenväliin, sivu hyppäsi alkusivulle ja teksti oli menetetty...taas!!!

Mikä mättää?

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005

Minulla viestien editori lakkasi myös toimimasta, käytössä chrome. Nyt viestin syöttöä varten on pelkkä tekstilaatikko, jossa ei ole wysiwyggiä.

Pistää kyllä ihmettelemään Sanoman johdon toimintaa. Täysin älyvapaata, että on pitänyt väkisin saada oma keskustelufoorumi, vaikka maailma on pullollaan valmiita ja erittäin toimivia foorumisoftia. Päivittämällä PhpBB tuoreimpaan olisi varmasti saatu toimiva foorumi minimikustannuksilla. Veikkaanpa, että nyt kun on haluttu oma alusta, hintalappu on ollus turhan suuri, joten keskustelupalstan kehittämisessä on vähän "säästetty"; vaikea arvata mistä "säästö" on revitty.

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009

Onks tää foorumi ollut joskus toimivakin?

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Miten ihmeessä avatar-kuvan saa vaihdettua? Olen poistanut puolenkymmentä kertaa nykyisen ja ladannut uuden, mutta aina vain tämä vanha ilmestyy uudelleen? Lähetän iPad´illa (Safari-selain).

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Mulla kans Ff 27.0.1. ja ei toimi. Siis mitern tämä paska voi olla tämmönen paska???????? Eletään vuotta 2014 ja tietokone on monta kymmentä vuotta vanha keksintö! Ja netti melkein yhtä vanha! Onko siinä jotain naurettavaa, että tämän kokoinen firma ku Sanoma on, ei saa alkeellista keskustelupalstaa toimimaan kun yksityishenkilötkin asiassa onnistuu? Mikä siinä voi oikein olla niin vaikeeta? Kertokaa pliis niin ehkä tämä turhautuminen vähenee jos tietäis että MIKÄ TÄSSÄ MAKSAA???

Hämmentää.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Mitä helevetin hyötyä siitä uudistuksesta oikein oli ja milloin se alkaa näkyä? Siis se entinen foorumi oli jatkuvasti rikki, aina jotain kremppaa ja hakutoiminto oli vitsi. Mutta verrattuna tähän niin olihan se kuin olisi Corvettella ajanu! Eka ei toiminu kirjautuminen, sitten ei toimi viestin lähetys, älypuhelimella en vieläkään voi tänne kirjoittaa. Läppärillä sentään silloin kun tämä suostuu olemaan kadottamatta viestiä. Nyt ei toimi tämä viestilaatikko, lainaukset, hymiöt jne. Tuleeko joskus vielä tällä foorumilla päivä, että mikään ei ole rikki??? Ja minä kun kehtasin valittaa jostain ulkonäköseikoista aluksi... Toimisi nyt edes tämä.

Hämmentää.

salai
Seuraa 
Viestejä7365
Liittynyt17.3.2005

Testi1:

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

salai
Seuraa 
Viestejä7365
Liittynyt17.3.2005
salai

Testi1:

Toimiiko lainaus?

Mikä tässä ei sitten toimi?

Käytössä Lubuntun Firefox 27.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

block52
Seuraa 
Viestejä1972
Liittynyt17.6.2012

Täysin paskanahan tämä purkkaviritys on. Pitäisikö itkeä vai nauraa, kun ilmeisesti joku saa palkkaakin siitä, että päätti ottaa tämän alustan käyttöön. Eikä sinne kellarin datanörteillekään kiitoksia lähde. Tässä ajassa ette ole saaneet edes perusasioita koodattua tälle alustalle.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat