Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Näin näkyy tapahtuvan. Todellista demokratiaa, ensin annetaan tämän porukan sylkeä minua kylläkseen, sitten etten ehdin vastata, ketju suljetaan. Liian suosittuja, ovat aina luetuimpia?

Tuolla Herlinin hiekkalaatikolla oli sama juttu. Nyt on asia JSN:n tutkittavana, mutta tuskinpa "koira koiran hännälle astuu", päätoimittajien mafia on rikkumaton. Voisihan kokeeksi tehdä tästäkin valituksen JSN:lle.

Säälittävä vihervasemmistovetoinen media täällä, P-Korea tuskin pystyy parempaan!

Sivut

Kommentit (18)

block52
Seuraa 
Viestejä1972
Liittynyt17.6.2012

Keskustelupalstalla on täysi vapaus valita "asiakkaansa". Aivan kuten sinullakin on oikeus potkia porukkaa pois blogisi kommenttiosiolta.

Kasva aikuiseksi, siellä JSN:lla olet kahvitaukojen naurunaihe.

Moonis
Seuraa 
Viestejä101
Liittynyt2.2.2014
Hannu Tanskanen

Näin näkyy tapahtuvan. Todellista demokratiaa, ensin annetaan tämän porukan sylkeä minua kylläkseen, sitten etten ehdin vastata, ketju suljetaan. Liian suosittuja, ovat aina luetuimpia?

Tuolla Herlinin hiekkalaatikolla oli sama juttu. Nyt on asia JSN:n tutkittavana, mutta tuskinpa "koira koiran hännälle astuu", päätoimittajien mafia on rikkumaton. Voisihan kokeeksi tehdä tästäkin valituksen JSN:lle.

Säälittävä vihervasemmistovetoinen media täällä, P-Korea tuskin pystyy parempaan!

block52

Keskustelupalstalla on täysi vapaus valita "asiakkaansa". Aivan kuten sinullakin on oikeus potkia porukkaa pois blogisi kommenttiosiolta.

Kasva aikuiseksi, siellä JSN:lla olet kahvitaukojen naurunaihe.

Naurunaiheppa hyvinkin, kuten täälläkin.

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Tätä juuri tarkoitin, aina nämä kaverit ensinnä kaapista kaivautuvat.

Tuskin olen naurunaihe JSN:ssä, se on tehnyt hyväkseni yhden päätöksen ja tuominnut herjaavan valtamedian yksimielisesti. 

US:n tapaus on hieman erilainen, ensimmäinen valitus ei mennyt käsittelyyn juuri mainitsemastanne syystä, että päätoimittajalla on rajaton oikeus potkia kuka tahansa millä hyvänsä syyllä, mutta syy täytyy omien sääntöjensäkin mukaan kertoa, sitä ei koskaan kerrottu.

Nämä pahantahtoiset teinipojat (tytöt, neutrit?) "monis" (onko todella? ;) ja bloc52 (ikä 5,2 v?) uskaltavat solvata nimimerkin takaa, mutta tulkaapas tasaiselle omalla nimellä, menee kurat housuun ja mammalle lisää pyykkiä ;-).

o_turunen
Seuraa 
Viestejä11855
Liittynyt16.3.2005

Varsinainen runoilija ja huumorimies tuntuu HT olevan. Noilla taidoilla hakkaisi pakinoitsijana Bisquitin ja Kaislan mennen tullen 10-0.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

fenoxi
Seuraa 
Viestejä201
Liittynyt12.12.2013
Hannu Tanskanen

Voisihan kokeeksi tehdä tästäkin valituksen JSN:lle.

"noHei tässä Hannu taas, kaikki avaamani keskustelut, joiden ainoa tarkoitus on kertoa itsestäni, lukitaan"

Foorumissa on kaikenlainen markkinointi ja vaalityö kielletty, poliitikot eivät siksi voi kehua itseään.

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Feno, en ole täällä poliitikkona vaan vapaana kansalaisena.

o-turunen: Siksipä ne eivät minua laskekaan (enää) kirjoittamaan, vertailu olisi liian kiusallinen. Kuten tiedät, peruskoulu luotiin juuri sitä varten, ettei sosialismissa kukaan saa olla toista fiksumpi, siitähän saattaisi lusikalla saaneille tulla vaikka paha mieli ...

fenoxi
Seuraa 
Viestejä201
Liittynyt12.12.2013
Hannu Tanskanen

Feno, en ole täällä poliitikkona vaan vapaana kansalaisena.

o-turunen: Siksipä ne eivät minua laskekaan (enää) kirjoittamaan, vertailu olisi liian kiusallinen. Kuten tiedät, peruskoulu luotiin juuri sitä varten, ettei sosialismissa kukaan saa olla toista fiksumpi, siitähän saattaisi lusikalla saaneille tulla vaikka paha mieli ...

Toisen lukitun ketjun avausviestin lopussa luki:

"Tästä seuraava uusi herjaketju vältetään vain jos ylläpito lukitsee tämän ketjun"

Kun nyt pyynnöstäsi ketju lukittiin ja samalla toinen herjaketju, onko mielestäsi normaalia valittaa asiasta?

o_turunen
Seuraa 
Viestejä11855
Liittynyt16.3.2005

Miten poliitikko eroaa vapaasta kansalaisesta? No tietysti siten, että poliitikon juttuja kukaan ei edes yritä ottaa vakavasti.

Mitä voimme päätellä, jos joku poliitikko väittää olevansa vapaa kansalainen?

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Ei politiikan tarvitse koko elämää vallata, vaikkapa tiedettä tai teknologiaa. Olin esimerkiksi amerikkalaisista autoista samaa mieltä paljon ennenkuin edes aavistin puolueeseen liittymistäni.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Oletko hannu koettanut avata ketjun tieteestä tai ihan vain arkipäivän teknologiasta ja sitten kirjoittaa siinä ketjussa tieteestä ja/tai teknologiasta? Mä oon tässä vuosien varrella huomannut että tällä palstalla sellaisia ketjuja tosi harvoin lukitaan.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

Taas yksi syy miksi ei äänestäisi Persua. Taas yksi naula Persun arkkuun. On sillä Soinilla paimentamista. Varmaan iltaisin ennen nukahtamistaan huokaisee syvään ja pudistaa päätään hän.

Jokaiseen tiekuntaan, taloyhtiöön, jakokuntaan, jne sisältyy poikkeuksetta ainakin  yksi tanskanen. Se on luonnonlaki.

Miksi siis netin keskustelufoorumit olisivat jokin poikkeus.

- Ubi bene, ibi patria -

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005

Minun mielestäni olisi ihan OK, jos palstalla olisi yksi ketju, jonka nimi olisi esimerkiksi Hannu Tanskasen elämä ja teot. Ketju sopisi aiheensa puolesta hyvin esim. Historia, kulttuurit ja yhteiskunta-osioon. En ihmettele yhtään ketjujen lukitsemista, jos kaikki Hannun ketjut käsittelevät Hannu Tanskasta.

Sivut

Thread has been locked.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat