Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

https://imageshack.com/i/eumustang006j   (kuva Orlando-Kissimmee -motellini pihalta)

Nyt nopeasti kaikki vihervasemmistolaiset patologiset USA-vihaajat (eli kaikki?) sylkeä keräämään ja kommentoimaan, tämä topick lukitaan niin pian kuin mode_3 herää ...

Onhan aivan hävytöntä puhua jotain hyvää pahasta, pahasta Ameerikasta (puis,puis..)

Jenkeissä tehdään uskomattomia ja edullisiakin (verrattuna vaikkapa Ferrariin) muskeliautoja. Yleensä nuo, joissa pari lastenistuinta takana, luokitellaan "Ponycar":ksi, varsinaisia urheiluautoja ovat esim kaksipaikkainen Corvette.

Tämä Mustang GT Shelby on miellyttävin auto, jota olen ajanut, kulkee kuin tuli ja leimaus ja ohjaus ainutlaatuinen. 400 hp:n 5,0 l V8 HEMI. Tosin eilinen "Top Gear" esitteli uuden "pikkuferrari" F12:n, jolla kiihtyvyys 0-100 km/h 3,1 s ja huippu 339 km/h, siihen ei ole paljon pahaa sanomista. 

Sarja jatkuu, jos ylläpito sallii (kuvin).

"Taas se Tanskanen kehuu itseään" (sanon, ettei teidän tarvitse, mutta muistutan, että Tanskanen on myös itse näitä ajanut, ei vain katsellut kuvia ja kuolannut)

Sivut

Kommentit (20)

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä9581
Liittynyt20.1.2013

Ferrari ei ole ns muscle car.

Yleisesti muscle car nimikettä käytetään ainoastaa amerikkalaisista autoista.

Tuossa Mustangissa on vielä käytössä jäykkä taka-akseli, joka kertoo aika paljon minkälaisesta autosta on kysymys.

Ferraria voisi luonnehtia super cariksi.

pkinnunen
Seuraa 
Viestejä460
Liittynyt6.5.2009

Ai niin,unohdin kysyä,että millonka julkisen sanan neuvosto(liitto) puuttuu tähän keskusteluun,ennen kun täälä aletaan oikeen kunnolla (ilmasto) ähkimään?

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Brainwashed lienee aivopesty idässä, muuten ei moista moskaa levittäisi, Mustang-tietoutesi on 1960-luvulta?

pkinnunen; kas fb-kaveri :-)  Fiesta on < 1 litrainen (998 cm3), ei 1.1. On eri asia mikä oma autoni täällä sosialismissa on, jenkeissä ajan oikeilla autoilla (Mustang, Camaro, Corvette, Dodge Challenger, Mersu 350E convertible etc. Kyllä tuossa mussessa lukee "HEMI", usko tai älä.

pkinnunen
Seuraa 
Viestejä460
Liittynyt6.5.2009

Jenkki autojen historian tuntemus ei olisi pahasta Hannu.....tunnen itse tuota porukkaa kiihdytys varikon kautta,ja jos ne tyypit lukisi sun juttuja luulen etta huutonaurut ois aika pitkiä...

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005

Meinasin kerran ostaa corveten, kun olis ollut halvalla myynnissä. Stingray 70-luvun lopulta, oliskohan ollut -79; olen aina himoinnut kun se vaan on niin hieno. Kävin ottamassa tyypit. Hirveä kivireki se oli ajaa, paikat meinas tippua hampaista. Kaasua kun painoi niin lähti kyllä komea rähinä, mutta mitään ei tapahtunut. Pikkulohko kone ja automaattiloota oli ihan perseestä, vaihteen vaihdot oli hirveitä. Varmaan oli säädöt perseellään.

Loppuvaikutelma oli aika jenkkimäinen - suuret on puheet, mutta vähän katetta... ;-)

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010
Heksu

Kaasua kun painoi niin lähti kyllä komea rähinä, mutta mitään ei tapahtunut.

Loppuvaikutelma oli aika jenkkimäinen - suuret on puheet, mutta vähän katetta... ;-)

Kyllä niissä toisinaan henkeä on mutta ei tunnu missään. Kaveri kirosi joskus, että tää on ihan kuminauhavetoinen, liiraako tässä kytkin vai mitä. Kauhee savu auton perässä kun kummit suti asfaltilla x-)

Sitten on juuri nuo 70-luvun Suomentuontimallit jotka on niin patalaiskoja kuin olla ja saattaa. Kaveri osti uuden Thunderbirdin jossa oli 1kpl 2-kurkkuinen mopon kaasutin. Ristus.

- Ubi bene, ibi patria -

jussipussi
Seuraa 
Viestejä36454
Liittynyt6.12.2009
Hannu Tanskanen

https://imageshack.com/i/eumustang006j   (kuva Orlando-Kissimmee -motellini pihalta)

Nyt nopeasti kaikki vihervasemmistolaiset patologiset USA-vihaajat (eli kaikki?) sylkeä keräämään ja kommentoimaan, tämä topick lukitaan niin pian kuin mode_3 herää ...

Onhan aivan hävytöntä puhua jotain hyvää pahasta, pahasta Ameerikasta (puis,puis..)

Jenkeissä tehdään uskomattomia ja edullisiakin (verrattuna vaikkapa Ferrariin) muskeliautoja. Yleensä nuo, joissa pari lastenistuinta takana, luokitellaan "Ponycar":ksi, varsinaisia urheiluautoja ovat esim kaksipaikkainen Corvette.

Tämä Mustang GT Shelby on miellyttävin auto, jota olen ajanut, kulkee kuin tuli ja leimaus ja ohjaus ainutlaatuinen. 400 hp:n 5,0 l V8 HEMI. Tosin eilinen "Top Gear" esitteli uuden "pikkuferrari" F12:n, jolla kiihtyvyys 0-100 km/h 3,1 s ja huippu 339 km/h, siihen ei ole paljon pahaa sanomista. 

Sarja jatkuu, jos ylläpito sallii (kuvin).

"Taas se Tanskanen kehuu itseään" (sanon, ettei teidän tarvitse, mutta muistutan, että Tanskanen on myös itse näitä ajanut, ei vain katsellut kuvia ja kuolannut)

Mersusta kun meni istuun Mustang GT...oli aikamoinen shokki, ovien räminät kojelaudan painikkeet vinossa ja heilui jne..kuin olisi siirtynyt 20-30v ajassa ja tekniikassa taaksepäin.

Ei kiitos jenkkiautoille. En ymmärrä miksi joku Euroopassa ostaa Jenkkiautoja muuten kuin harrastemielessä.

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Katsokaas pojat (ja entinen fb-kaverini Kinnunen *), te vaan luette wikiä, minä ole noilla ajanutkin. Ei HEMI:ä Fordilla?

http://www.jonkaaseracingengines.com/products/engines/820-ford-hemi/66-820-ford-hemi.html

HEMI ei liene rekisteröity nimi yksin Chrysselle (oli minullakin V6 Sebring, ei toki 300 HEMI:ä), tarkoittaa vain puolipallon muotoisia palotiloja.

(* Heh..annetaan vielä anteeksi, Kinnunen ;-)

Sivut

Thread has been locked.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat