Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

Luulis että tiede foorumi ei pätkisi ja olisi kunnossa ilman yhtään bugia. Esim: Onko ihmiset käynny kuussa johon vastasin on kadottanut kaikki tämän päivän viestit. Tiedemiehet vois osata koodata ees vähän paremmin.

When people become inviduals again, instead of being a cattle, we'd get back in busines again. <--

Kommentit (5)

deep purpose
Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

Koodaus ei ole teikäläisten IQ'lle kuulkaas mikään ongelma - vai onko?

When people become inviduals again, instead of being a cattle, we'd get back in busines again. <--

deep purpose
Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

En mä halunnut loukata heitä vaan asia oli enemmänkin läpässä. Joku ei tajua huumoria kun antoi mulle peukkua alespäin. Toisaalta vähän vituttaa kun sanoin sinne threadiin täyttä viro-asiaa.

Nimittäin kuussa ei ole käyty jos keskipakoisvoima on liian vahvaa voimakkuudeltaan. Jos ei niin sitten sinne kuollaan jos siellä pitäisi olla avaruusasemalla kuukauden verran. Toi on tärkeä pointti mun "Liikkuvat osat avaruudessa" -threadin kannalta.

deep purpose
Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

Hei taas. Moderaattorit - onko viestejä poistettu teidän toimesta vai onko kyse bugeista? Kiitos!

deep purpose
Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013
Hannu Tanskanen

Niillä on niin heikko itsetunto, että poistavat kaikki itsensä arvostelun, minun viestini poistuvat säännöllisesti ja ketjut lukittuvat.

Ehkä. Per*eitten nuolentaa ei tipu.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat