Seuraa 
Viestejä27432

Siitä että kirjoitettuani PUOLI TUNTIA yhtä viestiä se hävisi kuin pieru saharaan!!!!!!!!!!!!

Kumpi on helpompaa? Muuttaa tuo viestilaatikko semmoseksi että viesti säilyy kun painaa selaimen nuolta taakse päin vai se, että kirjoitetut viestit todellakin päätyvät palstalle?

Saisinko tähän vastauksen?

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (24)

Anomalia
Seuraa 
Viestejä1784

Sarkastinen kysymys! Ylläpito ei pidä siitä.

Neuvoni on, että kirjoita lyhyempiä viestejä. Siinä säästyy aikaa ja ei polla rasitu kirjoituksen eikä sen katoamisen vuoksi.

Neuvon hyvän hyvyyttäni, ei tarvitse kiittää.

Uudistunut virkamies: jokainen päivä on samankaltainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
faq1
Seuraa 
Viestejä415
Vatkain

Kumpi on helpompaa? Muuttaa tuo viestilaatikko semmoseksi että viesti säilyy kun painaa selaimen nuolta taakse päin vai se, että kirjoitetut viestit todellakin päätyvät palstalle?

Itse teen siten, että kirjoitan pitkät viestit ensin teksturille, editoin ja lopuksi, kun on lähetyskunnossa, niin siirrän tänne ja lähetän.

fenoxi
Seuraa 
Viestejä201
Vatkain

Siitä että kirjoitettuani PUOLI TUNTIA yhtä viestiä se hävisi kuin pieru saharaan!!!!!!!!!!!!

Valitse muista minut kun kirjaudut sisään sivun ylälaidasta.

Vaikka on tunteja poissa, pysyy kirjautuneena.

Jos selaimesta on estetty evästeet, sitten ei kai muista.

Kannattaa lisäks kopioida viesti ennen lähettämistä.

Hänen pyhyytensä
Seuraa 
Viestejä28239
fenoxi
Vatkain

Valitse muista minut kun kirjaudut sisään sivun ylälaidasta.

Vaikka on tunteja poissa, pysyy kirjautuneena.

Jos selaimesta on estetty evästeet, sitten ei kai muista.

Kannattaa lisäks kopioida viesti ennen lähettämistä.

Itse asiassa tuokaan ei auta jos kirjoittamiseen kuluu liikaa aikaa. Eli riippumatta siitä, onko tuo täppä "muista minut" päällä vai ei jos kirjoittamiseen on kulunut liikaa aikaan, lähetä-nappia painamalla päätyy viestiketjun ekalle sivulle juuri kirjoitetun viestin kadotessa bittiavaruuteen.

Jos argumentista ei voi johtaa yleistä sääntöä, sillä ei ole sisältöä.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432

Sen jälkeen kun hirveän souvin jälkeen pääsin tänne uudelle palstalle kirjautumaan, en ole koskaan ollut täältä poiskirjautuneena. Eli vaikka viikon on kone päällä niin kirjautuminen ei häviä. Aamulla kun avaan koneen, niin kirjautua ei tarvitse, koska olen kirjautuneena.

MUTTA!!!!!!!!!!

Ohan tuo nyt perseestä jos KESKUSTELUPALSTALLA ei pysty keskustelemaan ilman hirveitä säätöjä. Olen kyllä alentunut siihen, että yritän aina hyvän viestin (omasta mielestä) kirjoitettuani napata sen ctrl+c talteen, mutta ihan joka jumalan kerta en näköjään muista.

Kyllä on näitä hyviä neuvoja, miten viesti ei katoa jne. Mutta minä en nyt kysy niitä. Kysyn sitä, että kumpi on helpompaa, tehä tästä toimintavarma vai laittaa tuo bäkkinappula toimimaan???

Ymmärrän myös sen, että minä en pennin latia maksa tästä palvelusta. Sanoma sen minulle tarjoaa. Mutta koska minulla on tutkinto myös kaupalliselta alalta, niin ymmärrän myös sen helvetin hyvin, että Sanoma ei tätä minulle HYVÄÄ HYVYYTTÄÄN tarjoa, vaan takana on motiiveja, jotka hyödyttävät kapitalistista logiikkaa. Se on ihan fine. Niin pitää ollakin. Mutta miten se voi olla niin saatanan vaikiaa panna kuntoon yhtä keskustelupalstaa??? Tuotappa tässä nyt sisältöä Sanomalle ilmaseksi kun se ei ole mahdollista! Paska mikä paska.

Hämmentää.

block52
Seuraa 
Viestejä1972

Joo, en minäkään ymmärrä.

Käsittämättömintä on, että maailma on pullollaan toimivia keskustelupalsta-alustoja joiden hinta mitataan sadoissa euroissa, ikuisella tuella. Ja joku päätti, että EIKU TEHÄÄN ITSE, SÄÄSTETÄÄN!

Järkytyin silloin kun selvisi mistä alustasta on kyse, vilkaisin muiden Sanoman lehtien "keskustelupalstojen" tilaa ja ilmaisin erittäin selvästi, että nyt astutaan paskaan. Mode 3 löi koko homman vitsiksi. Vieläkö naurattaa?

http://www.tiede.fi/keskustelu/61017/ketju/uudelle_palstalle_siirtyminen...

Toope
Seuraa 
Viestejä27201

Minkäs teet, huonosti hoidettu softauudistus foorumilla. Siksi itsekin kommentoin vain satunnaisia ketjuja.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

"Ruotsikin oli pirullinen maa ennen kuin tajusivat tuon monikulttuurin. Peppit ja Lindgrenit ovat niin eilispäivää, pommi-iskut ja jengit ovat sitä monikulttuurista Ruotsia, se on kehitystä." Liian monien mielestä"!"
http://tinyurl.com/jbs6kqp

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463

Ihmeellinen juttu, mutta minä puolestani en pysy kirjautuneena työkoneella, vaikka mitä tekisin. Vituttaa kun joka saatanan viestun yhteydessä pitää kitrjautua, vaikka pistäisi mitä rasteja ruutuun. Kotikone on pysynyt paremmin kirjautuneena. Pistää ihmettelemään, mikä ero niissä on, kun on sama selainkin.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat