Seuraa 
Viestejä12802
Liittynyt12.7.2010

Lihavat ei osaa viheltää ja hampaatkin näkyy hymyillessä huonommin.

Nää on käytännön huomioita. Itellä paino on ollu joskus 97kg ja nyt 84kg. Tohon väliin on mahtunu läskiä mutta myös lihasta. Eli jonkulaista lihashävikkiä myös jokunen kilo tapahtunu.

Yksi huomio kuitenkin että kun naama on painopudotuksessa laihtunu silmiinnähden niin viheltäminen on muuttunu helpommaksi. Nuorena olin hyvä viheltää, painavampana se ei oikeen kunnolla onnistunu, mutta nyt pystyy biisejä vislailemaan taas helposti. Koirien kutsuvihellys kanssa kuuluu lujaa ja kauas. Myös hymyillessä hampaat näkyy paremmin. Ennen ei nauraessa tai hymyillessä ylähampaat juuri näkynyt.

Onhan se loogista. Läski naamassa ja huulissa estää lihaksia toimimasta. Se reikä mistä ilma kulkee ei viheltäessä nyt vaan läskimmällä asetu optimaaliseksi ja sen hallinta on vaikeampaa. Kyllä sieltä jotakin uilutusta kuuluu, mutta sen hallitseminen on työlästä.

Veikkaan että ihan sama on kaikkien muittenkin ruumiinaukkojen kanssa.
RUNsaasti ylipainosilla ruumiin aukkojen lihasperäinen hallinta rapistuu tramaattisesti.

Tässä nyt ei varmaa ole mitään uutta, mutta tommonen käytännön havainto taas tällä kertaa.

Sivut

Kommentit (118)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
SamikoKu

RUNsaasti ylipainosilla ruumiin aukkojen lihasperäinen hallinta rapistuu tramaattisesti.

Tässä nyt ei varmaa ole mitään uutta, mutta tommonen käytännön havainto taas tällä kertaa.

Vaan kun pieleen menee. Sumopainijat ovat tästä todiste. Lihastenhallinta reilusta ylipainosta huolimatta omaa luokkaansa.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Raspu
Seuraa 
Viestejä12802
Liittynyt12.7.2010
Aweb
SamikoKu

Vaan kun pieleen menee. Sumopainijat ovat tästä todiste. Lihastenhallinta reilusta ylipainosta huolimatta omaa luokkaansa.

Osaako ne viheltää, näkyykö hampaat kun hymyilee?

Raspu
Seuraa 
Viestejä12802
Liittynyt12.7.2010
Aweb
SamikoKu

Itseasiassa mun lempparilaji toi sumo.

Eikä aivan kaikki siinäkään lihavia.

Raspu
Seuraa 
Viestejä12802
Liittynyt12.7.2010
MooM
SamikoKu
Aweb

http://www.sumoforum.net/forums/index.php?showtopic=11470

Okee, uskotaa...

Saako joku ne vielä viheltää?

Ilmeisesti mulla on sitte hampaat pidentynny laihtuessa.

Mutta kumpi pystyy pistää kireemmän pierun?
Lihava vai laiha?

MooM
Seuraa 
Viestejä6067
Liittynyt29.6.2012
SamikoKu

Ilmeisesti mulla on sitte hampaat pidentynny laihtuessa.

Mutta kumpi pystyy pistää kireemmän pierun?

Lihava vai laiha?

Tuossa on niin paljon muita muuttujia, että en osaa vastata.

Mutta akkainpalstoja lukeneena tiedän, että vastaavia koulukuntia naisten pimpan suhteen on. Toiset sanovat, että laihalla on napakampi, koska laiha on yleensä parempikuntoinen ja läski löysä. Toiset taas, että läskillä on, koska läskiä kasautuu myös lantion sisäpuolelle ja fylli tekee emättimestä ahtaamman. Tiedä häntä sitten. Gynekologit varmaan osaisivat vastata ainakin (keh) näppituntumalla.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Nyt tähän kuuluu seuraavaksi ihan selkeästi SamikoKun omakohtainen analyysi lihavien ja laihojen pimpan eroista.

Raspu
Seuraa 
Viestejä12802
Liittynyt12.7.2010
Aweb

Nyt tähän kuuluu seuraavaksi ihan selkeästi SamikoKun omakohtainen analyysi lihavien ja laihojen pimpan eroista.

Minä puhuin viheltämisestä.

Ihan selvästi kohtuullisen pienikin rasvakerros ympyrän muotoon  supistuvien lihasten ympärillä haittaa niiden toimintaa.  Viheltämisessä häviää kirkkaus ja puhdas saundi. Siitä puuttuu voima, aivan kuin ote jäisi saamatta.

En ole ikinä myöskään tavannut lihavaa joka olis hyvä viheltämään.
Monet ei saa edes muuta kuin puhinaa aikaseksi.

Moom nyt alotti tämän homman provoamisen ja sinä jatkat alotuskirjottajan vedättämistä samaan suuntaan.

En kyllä näe mitään syytä etteikö muunkinlainen kuin huulten muodostama lihaskudos aukkojen ympärillä käyttäytyisi samalla tavalla.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
SamikoKu
Aweb

SamikoKu

Raspu
Seuraa 
Viestejä12802
Liittynyt12.7.2010
Aweb
SamikoKu
Aweb

SamikoKu

Moomin kanssa speksasitte siä sitten hiukka tarkemmin.
Minä jätin homman auki ja annoin ihmisten ite päättää mistä haluuvat keskustella.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
SamikoKu

Minä jätin homman auki ja annoin ihmisten ite päättää mistä haluuvat keskustella.

Et jättänyt, vaan otit ihan itse erilaiset ruumiinaukot puheeksi jo aloitusviestissä.

Raspu
Seuraa 
Viestejä12802
Liittynyt12.7.2010
Aweb
SamikoKu

Et jättänyt, vaan otit ihan itse erilaiset ruumiinaukot puheeksi jo aloitusviestissä.

Ja kuka mainitsi pimpin?

Mutta, takas viheltämiseen.

Eli jos ylipainoset ihmiset lahduttais niin olisko helpompi viheltää?

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
SamikoKu

Ja kuka mainitsi pimpin?

Käytännön tasolla sinä siirtäessäsi keskustelun viheltämisestä muihinkin ruumiinaukkoihin.

SamikoKu

Eli jos ylipainoset ihmiset lahduttais niin olisko helpompi viheltää?

Enpä usko, että tuolla asialla on mitään vaikutusta. Vihellystekniikoita on valtavasti erilaisia, ja musiikinhistoria todistaa, ettei pahastikaan ylipainoisilla ihmisillä ole ongelmia äänenmuodostuksen kanssa. Joissain musiikinlajeissa siitä voi olla jopa etua.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat