Seuraa 
Viestejä1
Liittynyt26.2.2014

MOI OLIN MUUTAMAN PÄIVÄN MATKOILLA JA MENIKÖHÄN MULLA GALVANOINTI TIETO MAHDOLLISESTI OHI

VOISKO JOKU KERTOA

MITÄ LIUOKSEEN TARVITAAN KUN KUPARILLA GALVANOIDAAN JOKU KORISTE ESINE

MILLAINEN SEOS

JA MILLAINEN VIRTA LÄHDE OLISI HYVÄ

KÄYKÖ AKKU JA SIITÄ VAI MINKÄLAISEN VIRTALÄHTEEN TARVITSEN JA JOS LIUOS MÄÄRÄ OLISI VAIKKA 10LITRAA JA PÄÄLLYSTETTÄVÄ ESINE ESIM. n10CMX10CM tai pienempikin välillä millä amppeeri määrällä aloitan ja antaisin pinnan muodostua vaikkapa 2mm tai

KYSYMYKSESSÄ KORISTE ESINEEN GALVANOINTI

AUTTAKAA MUA  JOSKUS 1980 LUVULLA LENINGRADISSA KÄYTIN MENETELMÄÄ MUTTEN ENÄÄ MUISTA MITÄ KAIKKEE SIINÄ OLI

voisit myös ottaaa henkilökohtaisesti yhteyttä olisin myös valmis maksamaan täsmä tiedosta  kiitos etukäteen jo konsultoinnista

(hummeri3@hotmail.fi)

Kommentit (4)

Jodi
Seuraa 
Viestejä2187
Liittynyt27.2.2014

Happonen ja galvanointi googleen niin jo mallia löytyy kaikkine kiillottamisineen.

Mutta tässä oli mies, jolta puuttui aivoista yli puolet, ja kaikki oli normaalisti. Miehen ÄO oli 75, eli normaalin alarajoilla. Hän työskenteli valtion virkamiehenä, oli naimisissa ja hänellä oli kaksi lasta. -Jani Kaaro

unbiased
Seuraa 
Viestejä1863
Liittynyt26.12.2010

Kuparoinnit, nikkelöinnit, kromaukset ja kultaukset eivät tahdo onnistua kotikonstein. Ne jotka ammatiksen galvanoivat, hankkivat tehdasvalmisteisia kemikaaleja, joihin siältyy myös galvanoitavan esineen puhdistusaineet. Näiden avulla galvanointia voi tehdä kotikonstein vaikka auton akku virtalähteenä. Joskus kun nikkelöintiä ja kultausta harrastin, sain kemikaaleja ja ohjeita ammattilaisilta. Työt onnistuivat sen jälkeen ilman ongelmia.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Pienenä kuparoin ihan rautanauloja menetelmällä rautanaula vesilasiin, jossa kuparisulffaattia. Muistaakseni seuraavan päivänä oli jo nätti kerros kuparia kauttaltaan - ei tarvinnu edes virtaa.

Thread has been locked.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat