Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Katotteko te mitään humpuukia töllöstä? Minä katon Australian Masterchefin (ja muutkin Masterchefit) joka arkipäivä. Top Chefin katon sillon kun se tulee. Keskiviikkoisin katson Muodin huipulle. Muuta humpuukia ei nyt tule mieleen, mutta varmasti katson.

Mikä humpuukissa sitten viehättää? Itseä viehättää ylipäätään kaikki kilpailut aika paljon. Seuraan urheilua ja olen harmitellut kun töllöstä ei tule mitään tietovisaa tällä hetkellä. Kolmosella alkaa kohta joku, en muista nimeä, ja aion vilkasta että onko se mistään kotosin. Kaipaan Suomen tietoviisasta, Heikointa lenkkiä, Onnenpyörää ja Megavisaa Ruoka minua kiinnostaa vähäsen, mutta esmes en katso mitään kokkiohjelmia, ainoastaan noita visoja. Muotiakaan en seuraa, mutta Muodin huipulle on ihan huippu vaikka en tosiaan tajua muodista mitään.

Mitä humpuukia te katotte? Enkä kaipaa tähän mitään "itsehän en katso kuin dokumentteja ja ajankohtaisohjelmia, phyh!" -kommentteja vaan nimenomaan noloja tunnustuksia humpuukista! Kyllä minäkin voin nokkavartta myöten päteä, että en katso kuin laadukasta draamaa ykköseltä, Avaraa luontoa, Uutisvuotoa ja Pressiklubia, mutta mulla ei ole mitään pätemisen tarvetta.

Ai niin ja varmaan nekin on humpuukia (?) mutta jostain Jimiltä tms. tulee viikonloppuna Koiralle koti, Uskomaton eläinlääkäri Pol ja joku kissaohjelma. Niitä on mukava katsoa kanssa

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (41)

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Kai selkeintä kuraa mitä joskus tulee aikansa kuluksi tuijoteltua on ostos-tv (tai mikä helvetti lieneekään, kai joka kanavalla on omansa). Siellä heiluu paistinpannut jotka kestävät mitä vaan, sen seitsemät kropanmuokkaimet ynnä muut roinat.

Aikoinaan seurasin Supernannya kun oli kiva katsella miten perhe saatiin ryhdikkääksi ja toimivaksi. En tiedä näinkö kaikki kaudet, sittemminhän sitä on tullut kai useammaltakin kanavalta ja Supernanny siirtyi nännyilemään Amerikan ihmemaahan (ja on kaiketi läskiintynyt lisää entisestään).

Fiktion puolella "noloin" sarja minkä olen katsonut kokonaan ja jopa keräillyt itselleni lienee varmaan Xena. Ainakin sillä perusteella miten eksä sitä aina haukkui. Mutta on kai sitä nolompiakin sarjoja olemassa. Minulle Xena oli tärkeä sikäli että siinä kuitenkin oli sitä naispoweria ja ihan traagisiakin juttuja välillä.

block52
Seuraa 
Viestejä1972
Liittynyt17.6.2012

Neljän tähden illallinen, Top chef, Masterchef, Californication, Under the dome, Entourage, Top Gear.

Siinäpä ne ohjelmat joita tulee seurattua dokkareiden lisäksi.

edit. Meinas unohtua tärkein, eli Hyvät ja huonot uutiset!

block52
Seuraa 
Viestejä1972
Liittynyt17.6.2012

Niijoo, jos nyt mietitään jotain noloa, niin olen nähyt jokaisen jakson jokaisesta Star Trekistä. Moneen kertaan. Oikeastaan osaan käytännössä kaikki jaksot ulkoa.

Mutta ei se mun mielestä ole noloa.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40512
Liittynyt6.12.2009
block52

Niijoo, jos nyt mietitään jotain noloa, niin olen nähyt jokaisen jakson jokaisesta Star Trekistä. Moneen kertaan. Oikeastaan osaan käytännössä kaikki jaksot ulkoa.

Mutta ei se mun mielestä ole noloa.

Ihan 60 luvun ensimmäisistä jaksoista alkaen? Minulla on menossa kakkoskauden pätkät 60 luvulta.

Juuri nyt katsoin The Omen elokuvan teosta kertovan dokkarin...

"The Curse Of The Omen"

http://www.youtube.com/watch?v=o_zlIvoapYU

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä10169
Liittynyt20.1.2013

Töllösarjoista "Hung" on mielenkiintoinen, samoin "Call me Fitz"issä on jotain semmoista siinä huumorissa joka koukuttaa meikäläistä.

Sarjoja pyörii ihan peruskanavillakin niin tolkuton määrä, että pakko rajoittaa seurattavia siihen pariin, kolmeen, mikäli on todella tarkoitus ns seurata.

Kaikki jenkkiläiset ns action-genreen kuuluvat sarjat jäävät katsomatta - W D:tä yritin, mutta siitä meni maku jo muutaman jakson jälkeen.

Reality sarjat...

Ei.

Pulttiboisin revivalit tulee katsottua, mutta esim putous ei sytytä ollenkaan.

Kimmo sen sijaan ihan ok, eikä vähiten Pamelan takia.

Mä oon tämmönen.

block52
Seuraa 
Viestejä1972
Liittynyt17.6.2012
jussipussi

Ihan 60 luvun ensimmäisistä jaksoista alkaen? Minulla on menossa kakkoskauden pätkät 60 luvulta.

Juu, ihan kaikki. TOS, TNG, DS9, Voyager ja Enterprise. Ja toki kaikki leffat. The animated series on katsomatta kyllä.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7845
Liittynyt1.2.2010

Webisoditko myös?

block52

Juu, ihan kaikki. TOS, TNG, DS9, Voyager ja Enterprise. Ja toki kaikki leffat. The animated series on katsomatta kyllä.

- Ubi bene, ibi patria -

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Eikös tässä pitänyt puhua humpuukista, siis kaikkin kuraisimmista ja räkäisimmistä tv-oksennuksista? En kyllä lukisi mitään normaaleja tv-sarjoja kuten Hung siihen ryhmään. Enkä Star Trekiäkään.

Kaapelijehu
Seuraa 
Viestejä384
Liittynyt13.4.2009

Tällä hetkellä seuraan Under the domea, eihän siinä järkeä ole, mutta kiva silti aina nähdä miten tarina jatkuu. Scifiä on myös tullut seurattua aika paljon aikanaan, Star Trek, Star Wars ym. Samoin näitä Bond elokuvia tulee vain yhä katsottua, vaikka olen nähnyt ne kaikki. 

Kaapelijehu

MooM
Seuraa 
Viestejä6903
Liittynyt29.6.2012

Mulla seuraaminen riippuu yleensä viikkoaikataulusta. Myös vakavampien sarjojen tms, koska en tallenna mitään juuri koskaan. SIinä on tiettyä viehätystä, että on joku aika, jolloin jotain tulee ja on tavallaan hyvä syy ottaa se tunti ja katsoa sarja. Tällä hetkellä viehättää Viikingit, sopivasti sekoitusta fantasiaa, historiaa ja actionia, vaikka vähän kökköjä juonenkäänteitä ja iliselviä hahmoja siinä onkin. Samoin amerikkalainen Sherlock Holmes on seurannassa. Brittiversio oli kyllä parempi.

Hömpästä en juuri nyt seuraa mitään, kun ei oikein ole sopivaa slottia, jossa tulisi jotain kivaa. Aikaisemmin katsoin pari kautta huippumalleja, sitä vastaavaa vaatesuunnittelujuttua ja joinain vuosina BigBrotheria (Britannian ja yhden kauden kotimaista). Puolison mukana tuli seurattua myös poliiseja, kun siinä vielä oli tuttuja kaupunkeja. Putous on ollut perhejuttu, jota on kiva katsoa lasten kanssa. Katsoisin kyllä varmaan muutenkin. Myös noita musiikkikilpailuja tulee katsottua, vaikka niissä on ihan liikaa löpinää niistä tyypeistä ja liian vähän biisejä ja arviointiosuutta.

Lasketaanko Grand Designs hömpäksi? Sitä katson sekä kiinnostuksesta luovaan rakentamiseen+sisustamiseen että nostalogisista syistä (brittimaisemat ja duunarikieli). Ja Agatha Christien juttuja katson mahdollisuuksien mukaan, niissä nautin siitä yläluokan joutilaasta tunnelmasta ja miljööstä, vaikka tarinat ovat aika tuttuja jo yläasteen ajalta, jolloin luin kaikki löytämäni Christien kirjat ensimmäisen kerran.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Talojen muuttumisleikkejä on joskus jäänyt tuijottamaan jos on meneillään kun avaan telkan.

Ja toisaalta kai noita Bond-elokuviakin voi pitää hömppänä, kun nyt otin asiakseni katsella ne kaikki. Varsinkaan Mooren leffoja kun en ollut ihan kaikkia vielä nähnyt, kun vaikutti vähän siltä että en jaksa moista kakkaa katsoa. Nyt kun niitä katsoo niin eniten ihmettelee että miten ne on voineet olla niin "kova sana" aikoinaan, ja ovat joillekin miehille vieläkin. Aika noloa matskua kuitenkin. (Itsehän olen tietenkin Jason Bourne -koulukuntaa ja tämän vuoksi vain uusimmat bondit kestää katsoa ihan oikeana viihteenä, eikä vain campina.)

Piru Naiseksi
Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

Jos hömpäksi mielletään ohjelma, joka ei vaadi katsojaltaan syventymistä saati vakavahenkistä ajattelua ja joka tarjoaa pakoa arjesta, niin kyllä niitäkin mielestäni tarvitaan, keventäjinä. Niiden ääreen voi uppoutua silloin, kun ei muuta jaksa tehdä eikä Nukkumatin maakaan kutsu. Toki kyseisiä tuotoksia voi katsella analyyttisviritteisestikin ja pähkäillä: Ei kai tuollaista tapahdu missään oikeesti? Miten tuo on toteutettu? Mistä on haalittu näyttelijät ja avustajat moiseen tekeleeseen?

Toki hömpän ja kelvottoman hömpän välissä on raja. Mietin: tipahtavatko taannoiset päällenauretut komediaviritelmät hömpänkin alimmaiseen kastiin? (Tosin moista ohjelmakuraa voi nykyään seurata nostalgisin mielin,  tuntematta ärtymystä muun muassa siitä, että katsojia halvennetaan osoittaen esimerkein, missä ns. kuuluu nauraa.)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Joo, en minäkään noita tavallisia sarjoja, Trekkiä (ite katsonut kaikki jaksot myös ja useimmat useaan kertaan) ja Bondia miksikään hömpäksi laske. Grand design on hömppää.

Hämmentää.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat