Seuraa 
Viestejä3265
Liittynyt16.3.2005

Palstan ilme on äkisti muuttunut tuote-esittelypainotteiseksi; lehtiä, piilolinssejä, pikavippejä, kenkäkauppoja ym. tunkee palstalle kiihtyvää vauhtia...

Kommentit (10)

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7845
Liittynyt1.2.2010

Koitin ilmoittaa ylläpidolle tuosta botista mutta tämän tunkion ilmoitustoiminto ei toiminut ja kyllästyin.

Se ilmoituslätkä tuli kyllä näkyviin ja siihen pystyi viestin kirjoittamaan mutta sitä ei voinut lähettää.

Voe ristus tätä viriviriä. Itse en katselisi firmassa päivääkään tällaista noloa bugiläjää.

- Ubi bene, ibi patria -

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18399
Liittynyt16.3.2005

Huomasin saman ja laitoin modelle viestiä.

Ikävä ihminen olen ;)

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7845
Liittynyt1.2.2010
Vaihdokas
Niin ja mullakaan ei toimi ilmoitustoiminto, hyppää vain sivun yläreunaan siitä, eikä muuta.

Mulla taas ei siinä näy mitään "lähetä"-nappia tms.

- Ubi bene, ibi patria -

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18399
Liittynyt16.3.2005

Mulla näkyy ja toimii. Kun painat sitä lähetä namiskaa, niin menee tosiaan etusivulle ja antaa ilmoituksen "Kiitos palautteestasi" ;)

Ilmeisesti se namiska ei näy, jos se po. viesti on jo ilmoitettu?

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7845
Liittynyt1.2.2010
DedMoroz

Mulla näkyy ja toimii. Kun painat sitä lähetä namiskaa, niin menee tosiaan etusivulle ja antaa ilmoituksen "Kiitos palautteestasi" ;)

Ilmeisesti se namiska ei näy, jos se po. viesti on jo ilmoitettu?

Eikun se lähetä nappi jäi näytön alareunan alapuolelle eikä sitä saa hilattua sieltä esiin. Reso kun on tässä olevassa näytössä 1024x600 pikselin luokkaa. Olisko 10" 16:9 näyttö tämä. Noin silmällä katottuna.

- Ubi bene, ibi patria -

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat