Seuraa 
Viestejä273
Liittynyt27.2.2014

Astronomers find faint strings of galaxies inside empty space

http://phys.org/news/2014-03-astronomers-faint-galaxies-space.html

Ajatellaampa että galaksien keskustojen supermassiivisista kohteista sittenkin työntyisi ulos tihentymiä jotka ovat yhtä massiivisia kuin atomiemme ytimissä olevat erilliset tihentymät, mutta paljon tiheämpiä, jolloin niitä ei voisi havaita meidän laitteillamme.

Niitä työntyisi meidänkin läpi koko ajan ja niistä ulos työntyvät tihentymät välittäisivät työntävän voiman pois päin laajenevan galaksin keskustasta!

Ne jatkaisivat ulos galaksista ja vuorovaikuttaisivat vastaan työntyvien vastaavien tihentymien kanssa.

Näin kahden galaksin välisellä alueella olisi tiheämmin näitä tihentymiä?

Galaksien keskusten supermassiivisista kohteista niitä työntyisi navan kautta suihkuina jotka työntyisivät havaittaviksi vasta kauempana galaksin keskustan supermassiivisesta kohteesta, koska vasta sitten ne olisivat saaneet toinen toisensa laajenemaan havaittavaksi aineeksi, törmäillessään toistensa kanssa eteenpäin työntymisen aikana?

Toivottavasti vain asiat / ajatukset riitelevät, ei ihmiset! :) Hyvää jatkoa kaikille! Minun kirjoitusoikeudet on taas poistettu, joten en voi ikävä kyllä jatkaa ajatusten vaihtoa. Miksi mode poistaa kirjoitusoikeudet, sitä en tiedä! Vapaa sana ei sikäli toteudu tiede.fi keskusteluissa! Joko hyväksyt nykyiset teoriat tai sitten sinut työnnetään täältä pois! Näin tää näyttäisi tällä hetkellä työntyvän tiede.fi keskusteluissa?

Kommentit (6)

ovolo
Seuraa 
Viestejä6122
Liittynyt7.7.2007

Onko Savorisen ikuinen kirjoituskielto Tiede-lehden foorumille peruttu? Nyt alkaa kaikki foorumin osiot olla täynnä sitä ikuisesti laajenevaa asiaa, eli kyläoriginellin spämmäämää älytöntä höpötystä.

Pohdiskeleva
Seuraa 
Viestejä273
Liittynyt27.2.2014
ovolo

Onko Savorisen ikuinen kirjoituskielto Tiede-lehden foorumille peruttu? Nyt alkaa kaikki foorumin osiot olla täynnä sitä ikuisesti laajenevaa asiaa, eli kyläoriginellin spämmäämää älytöntä höpötystä.

Jossakin vaiheessa joku jossakin tajuaa että minä olen jo oikeilla jalan jäljillä kohti fysiikan kaiken teoriaa.

Sinä se et tule olemaan!

Jos et kykene lukemaan ajatuksella mitä kirjoitan ja vastaamaan viesteihini asiallisesti, pyydän sinua ystävällisesti työntymään pois aiheistani!

Toivottavasti vain asiat / ajatukset riitelevät, ei ihmiset! :) Hyvää jatkoa kaikille! Minun kirjoitusoikeudet on taas poistettu, joten en voi ikävä kyllä jatkaa ajatusten vaihtoa. Miksi mode poistaa kirjoitusoikeudet, sitä en tiedä! Vapaa sana ei sikäli toteudu tiede.fi keskusteluissa! Joko hyväksyt nykyiset teoriat tai sitten sinut työnnetään täältä pois! Näin tää näyttäisi tällä hetkellä työntyvän tiede.fi keskusteluissa?

Jyri T.
Seuraa 
Viestejä1348
Liittynyt12.11.2010
Pohdiskeleva
Jossakin vaiheessa joku jossakin tajuaa että minä olen jo oikeilla jalan jäljillä kohti fysiikan kaiken teoriaa.

Sori vaan, mutta et sinä ole. Tuo jatkuvasti työntyvien ja laajenevien asioiden vyyhti on vain vilkkaan mielikuvituksesi tuotetta.

Voisi sitä lähdettä luonnehtia jopa jollakin lääketieteellisellä termillä, mutta jääköön se nyt mainitsematta.

Suosikkiurheilulajini on nojatuolisarkasmi.

Nature
Seuraa 
Viestejä8337
Liittynyt15.1.2014
Pohdiskeleva

Jos et kykene lukemaan ajatuksella mitä kirjoitan ja vastaamaan viesteihini asiallisesti, pyydän sinua ystävällisesti työntymään pois aiheistani!

Jos ne olisivatkin vain omia aiheitasi. Ongelma on siinä että sotket muidenkin avaamat ketjut tuolla laajentumispyrkimykselläsi. Sovitaanko niin, että käsittelet asiaa vain itse avaamissasi aiheissa.

Älä kuitenkaan avaa uusia aiheita yksi toisensa perään. Käyttäydy tässä suhteessa asiallisesti, jos suinkin pystyt.

Pohdiskeleva
Seuraa 
Viestejä273
Liittynyt27.2.2014

Ok, mutta ennustan että tämä palsta on sen takia paljon köyhempi ja myöhemmin on paljon vaikeampaa löytää keskustelu jossa on käsitelty jotakin tiettyä ilmiötä. Jos yhteen ja samaan aiheeseen työnnetään kaikki mahdolliset uutiset ja keskustelut kaikista mahdollisista ilmiöistä, niin kuka sitä viitsii etsiä tolkuttoman pitkästä aiheesta jotakin aikaisemmin kirjoittamaansa?

En minä ainakaan!

ovolo
Seuraa 
Viestejä6122
Liittynyt7.7.2007
Pohdiskeleva
Ok, mutta ennustan että tämä palsta on sen takia paljon köyhempi ja myöhemmin on paljon vaikeampaa löytää keskustelu jossa on käsitelty jotakin tiettyä ilmiötä. Jos yhteen ja samaan aiheeseen työnnetään kaikki mahdolliset uutiset ja keskustelut kaikista mahdollisista ilmiöistä, niin kuka sitä viitsii etsiä tolkuttoman pitkästä aiheesta jotakin aikaisemmin kirjoittamaansa? En minä ainakaan!

Eihän tuo kohdallasi ole mikään ongelma. Kun selität kaikki mahdolliset asiat siten, että jostain tihentymästä työntyy jatkuvasti ikuista kierrätettävää asiaa, josta taas turpoaa ikuista asiaa ja vetävää voimaa ei ole. Kun teoria joka asialle on sama, niin ei ole mitään tarvetta kahlata niitä vanhoja kirjoituksiasi!

Minulla on sellainen kutina, että Savoon, Niuvanniemen kupeelle paukahtaa lähivuosina Nobelin palkinto kattavan ToE:n (Theory of everything) kehittämisestä. Jos nyt ei tänä vuonna, niin varmasti seuraavana. Ainutlaatuinen teoria, kattaa kaikki mahdolliset asiat kohdusta hautaan.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat