Kommentit (7)

Annikka Mutanen Tiede
Seuraa 
Viestejä19
Liittynyt25.1.2006

SciNet on tutkimusprototyyppi eikä toistaiseksi saatavilla yleiseen käyttöön. Prototyypin tietokantana toimii nyt Thomson-Reutersin valtava tieteellisten artikkeleiden tietokanta. Professori Kasken mukaan algoritmit ja ohjelmisto aiotaan julkaista avoimena lähdekoodina. Jonkun pitäisi vain haluta tehdä siitä kaupallinen tuote. Tämä ja enemmänkin kerrotaan laajemmassa jutussa eilen ilmestyneessä Tiede-lehdessä.

JuhnuZ
Seuraa 
Viestejä47
Liittynyt29.12.2011

Kerrankin sellainen hakukone, jota olen toivonut. Googlessa inhottaa se, että se ehdottaa minun puolestani jotain ja hyvin usein ensimmäisenä hakutuloksissa on sellaisia vaihtoehtoja, joita en missään nimessä haluaisi!

Ari Rusila
Seuraa 
Viestejä140
Liittynyt8.7.2011

Muistaakseni muutama vuosi sitten käytin ranskalaista hakukonesysteemiä jossa muodostui hiukka mind mappia muistuttavia yhteyksiä avainsanojen ja julkaisujen välillä.  nyt lienee kyseessä hiukka kehittyneempi malli.

Olen bloggari jonka kiinnostuksen kohteita ovat konfliktit ja tarinoiden toinen puoli, alueista huomioni saavat Balkan, MENA ja erityisesti Serbia sekä Israel. Pääblogini on Conflicts By Ari Rusila (http://arirusila.wordpress.com). Olen myös käynnistänyt Ariel -sivuston, joka taustoittaa Israelin politiikkaa, puolustusta ja yhteiskuntaa (pl uskonnolliset teemat) suomen kielellä.

Remonttimies
Seuraa 
Viestejä477
Liittynyt9.7.2008

Ehdottomasti pitää saada mind map, 3D sekä puut ja oksat hakutuloksiin. Googlen tai muiden hakukoneiden käyttöliittymät nyt ei toimi ollenkaan, ei. Mutta, odottakaas kun mind mappi liittymä tulee niin sitten alkaa löytymään. Just.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat