Kommentit (6)

Pohdiskeleva
Seuraa 
Viestejä273
Liittynyt27.2.2014

Missäs se ns. Vetävä / kaareutuva avaruus on? Lomallako?

Toivottavasti vain asiat / ajatukset riitelevät, ei ihmiset! :) Hyvää jatkoa kaikille! Minun kirjoitusoikeudet on taas poistettu, joten en voi ikävä kyllä jatkaa ajatusten vaihtoa. Miksi mode poistaa kirjoitusoikeudet, sitä en tiedä! Vapaa sana ei sikäli toteudu tiede.fi keskusteluissa! Joko hyväksyt nykyiset teoriat tai sitten sinut työnnetään täältä pois! Näin tää näyttäisi tällä hetkellä työntyvän tiede.fi keskusteluissa?

Pohdiskeleva
Seuraa 
Viestejä273
Liittynyt27.2.2014

Ei negatiivista liikettä ole olemassa eli ei vetävää voimaa / kaareutuvaa avaruutta ole olemassa!

Jos kaareutuva avaruus olisi olemassa, miksi teidän teoriat eivät sisällä kuperaa avaruutta?

Toivottavasti vain asiat / ajatukset riitelevät, ei ihmiset! :) Hyvää jatkoa kaikille! Minun kirjoitusoikeudet on taas poistettu, joten en voi ikävä kyllä jatkaa ajatusten vaihtoa. Miksi mode poistaa kirjoitusoikeudet, sitä en tiedä! Vapaa sana ei sikäli toteudu tiede.fi keskusteluissa! Joko hyväksyt nykyiset teoriat tai sitten sinut työnnetään täältä pois! Näin tää näyttäisi tällä hetkellä työntyvän tiede.fi keskusteluissa?

Pohdiskeleva
Seuraa 
Viestejä273
Liittynyt27.2.2014

aahh, iihhanaa, tässäpä teille idea! Se onkin kupera avaruus joka vaikuttaa hyvin kaukaisten kohteiden välillä ja saa ne työntymään pois päin toisistansa kiihtyvällä vauhdilla! Vai pitäisikö sitä kutsua pimeästi kupertuvaksi avaruudeksi?

Eusa
Seuraa 
Viestejä15182
Liittynyt16.2.2011

Miksi luot viholliskuvaa? Kyllä minä ainakin olen esittänyt kuperan hyperpalloavaruuden yhdeksi mahdollisuudeksi selittää kiihtyvältä näyttävää laajentumista punasiirtymissä.

Tuon tasapainottuneen massiivisen menninkäisen ennustin myös. Se ei pysty keräämään enempää ainetta ellei pyörimismäärä samalla muutu. Mutta havaintotieto lissäntyy ja saamme kaikki muuttaa käsityksiämme.

Hienorakennevakio suoraan vapausasteista: 1 / (1^0+2^1+3^2+5^3+1^0/2^1*3^2/5^3) = 1 / 137,036

Pohdiskeleva
Seuraa 
Viestejä273
Liittynyt27.2.2014

Viholliskuvaa? Ihminen on aina jostakin kumman syystä halunnut keksiä uusia käsitteitteitä selittämään havaintoja joita ei ole kyennyt selittämään olemassa olevilla ja varmasti havaittavilla asioilla!

Eli kun mieluvitus ei ole riittäänyt selittmään kaikki havaintoja pelkän liikkeen avaulla, on rurvauduttu vastaaviin käsitteisiin kuin mitä jumalat ovat! Muutokseen kykenevän avauuden avulla voi halutessaan selittää kaikki ilmiöt joita ei kykene selittämään liikkeen avulla, vaikka kyllä ne kuitenkin selittyvät liikkeen avulla! Kyse on vain siitä että täytyy hyväksyä täysin uusi maailmankuva! Monille se onkin sula mahdottomuus

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat